Una parolla di sustegnu da u pioniere di a chimica di Turchia, GEBKİM OSB!

Una parolla di sustegnu da u pioniere di a chimica turca GEBKIM OSB
Una parolla di sustegnu da u pioniere di a chimica di Turchia, GEBKİM OSB!

U 6th GTU Graduate Studies Symposium, urganizatu da l'Istitutu di Scienza è Tecnulugia di l'Università Tecnica GEBZE, hè stata quist'annu. Esaminendu e tesi è i prughjetti presentati da i studienti, u presidente di u Cunsigliu di GEBKİM OIZ Vefa İbrahim Araç hà dichjaratu ch'elli ponu cooperà cù parechji di sti studii. "Per esse realizatu tali studii, l'università duveranu pichjà à e porte di l'industriali à ogni opportunità è furzà à cooperà", disse. disse.

Un gran numaru di prufessiunali in u campu hà assistitu à u simposiu, chì hè statu tenutu per a 10a volta quist'annu sottu u Coordinatorship of the Graduate School of Natural and Applied Sciences of Gebze Technical University, chì hè trà e prime università 6 in Turchia. Parlendu nantu à u sughjettu di "L'impurtanza di a cooperazione settoriale è accademica per rinfurzà a R&D in l'industria chimica" à l'apertura di u simposiu induve l'industria è i studienti si sò riuniti, u presidente di u Cunsigliu di GEBKİM OIZ Vefa İbrahim Araç hà sparte a so sperienza cù i participanti. . In a so dichjarazione, hà dettu: "L'istituti, chì sò l'unichi lochi induve a produzzione scientifica è l'accumulazione scientifica ponu esse presentate cum'è valore, sò di grande impurtanza per i nostri ghjovani à entre in a vita di l'affari cumplettamente equipati. Avemu fieru di seguità u rolu di i nostri istituti, chì sò a casa di studii di R&D, in l'aumentu di a capacità scientifica è tecnologica di u nostru paese è in a realizazione di prughjetti naziunali è internaziunali. utilizatu l'espressioni.

Dichjarà chì l'istituti sò in una pusizioni vitale per u sviluppu di a cooperazione trà l'università induve una educazione di qualità hè furnita è u mondu cummerciale, u presidente Tool hà dettu: "Cumu GEBKİM, a prima industria chimica specializata in Turchia, attachemu una grande impurtanza à i studii è l'investimenti chì cuntribuiscenu. à l'ecunumia di u nostru paese. Ma avemu agitu cù a cuscenza chì l'investimentu più impurtante hè i nostri ghjovani, chì sò in a pusizioni di u nostru avvene. Ci hè un dittu chì dicemu sempre: Avemu da custruisce u futuru oghje. Per questu scopu, avemu firmatu un accordu di protokollu per a R&D trà u nostru Centru Tecnologicu è Soluzione (GEBTEK) stabilitu in GEBKİM è a nostra Università Tecnica Gebze ghjennaghju scorsu. Cù stu accordu, un passu impurtante hè statu fattu in u campu di a cooperazione università-industria. Grazie à stu passu fattu, l'esperienza settoriale di GEBKİM, cumminata cù u putere accademicu di l'Università Tecnica di Gebze, accelerà u nostru paese in u campu di a chimica. I studii nantu à a produzzione di sustanzi chimichi chì ùn sò micca pruduciuti in Turchia seranu accelerati ". disse.

"L'INDUSTRIA CHIMICA hè U POTENZA IMPULSIVA DI ECONOMIE SVILUPPATE"

"L'industria chimica hè a forza motrice di l'economie sviluppate è dunque deve esse valutata in un ecosistema". Tool hà dettu:

"Eseguimu e nostre attività cù una struttura ecologica in l'ecosistema chì avemu creatu inseme cù e nostre cumpagnie in u corpu di GEBKİM OSB. In u nostru GEBKİM OIZ, agimu cù una perspettiva olistica, induve e nostre cumpagnie ponu pruduce inseme, scambià materie prime, sparte qualificazioni, sperienza è cunniscenze, tutti i prublemi ambientali ponu esse risolti da una amministrazione centrale, è sò prudutte soluzioni logistiche. Cù sta perspettiva è e nostre attività, avemu ghjuntu à una struttura chì produce, esporta è rinforza. U mutivu più grande per a crescente dumanda di a nostra OIZ hè l'accessibilità à i porti è a so vicinanza à l'autostrade, è a capacità di trasportà facilmente ogni pruduttu pruduttu à tutti i cantoni di Turchia è di u mondu.

"L'UNIVERSITÀ DEVERU FORZARE L'INDUSTRIALISTI A COOPERARE"

Comu sapete, avemu annunziatu à u publicu l'investimentu di u giant petro-chemistry russo Tatneft in u nostru OIZ. Grazie à questu investimentu, pruduciaremu un pruduttu chì ùn hè mai statu pruduttu in Turchia è hè impurtatu cumplettamente, è cuntribuiscerà à chjude u deficit di u contu currente è riduce a dependenza straniera. E tesi presentate da i nostri studienti in u scopu di u simposiu sò di grande impurtanza. I più grandi investimenti chì portanu u nostru paese à a cima sò cuntenuti è prughjetti originali. Vogliu dichjarà quì chì pudemu cooperà cù parechji di sti travaglii fatti da i nostri studienti. Per esse realizatu tali studii, l'università deve chjappà à e porte di l'industriali à ogni occasione è furzà à cooperà.

"Avemu da amarà a chimica à e persone"

In più di sti passi da piglià in u campu di a chimica, avemu ancu bisognu di ricustruisce a percepzione negativa di i prudutti chimichi in a sucità. Quandu si tratta di chimichi, duvemu creà una percepzione di a sucità chì ùn hè micca inquieta è fà chì a ghjente amassi a chimica. Perchè a chimica hè in ogni aspettu di a nostra vita. Ci hè a chimica in ogni campu, da l'acqua chì bevemu à l'alimentu chì manghjemu, da a robba chì purtamu à a medicina chì usamu per ricuperà a nostra salute.

"PRODUCEMU CINTU PIENU CHEMICHE"

Sempre dicu orgogliu: "Producemu XNUMX per centu chimichi". U mo desideriu più grande hè chì i nostri citadini di tutti i sfondi di a sucetà anu ancu sta percepzione. Perchè l'unicu ciò chì rende un pruduttu o chimicu dannusu hè a quantità chì usemu. Ciò chì hè dannusu ùn hè micca a chimica, ma l'usu inconsciente. U cambiamentu di sta percepzione in a sucità aprirà novi porte di opportunità per noi in ogni campu. Dunque, ognunu di noi hà una grande rispunsabilità quì ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*