U Festival di Gastronomia di Van hè finitu

U Festival di Gastronomia di Van hè finitu
U Festival di Gastronomia di Van hè finitu

U 1u Festival di Gastronomia, urganizatu per a prima volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Van, hà finitu cù una participazione intensa. Mentre chì circa 3 mila persone anu visitatu u festival in 20 ghjorni, l'alimentariu hè statu servitu à circa 10 mila persone.

U 1u Festival di Gastronomia, chì hà iniziatu cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana, a Direzzione Provinciale di Cultura è Turismu, l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia Orientale, a Federazione di Cucini è Pasticceri di l'Anatolia Orientale è l'Associazione Van Cooks è Pasticcieri, per rinvià a gastronomia, l'alimentariu. è a cultura culinaria di a cità, tistimuniatu l'imaghjini culuriti per 3 ghjorni.

Quasi 70 chefs da Grecia, Tunisia, Libanu, Iran è Kirghizistan, è ancu diverse pruvince di Turchia, anu assistitu à u festival in l'area di Van Museum di u District İpekyolu. À u festivale, induve i cuncorsi alimentari è l'entrevista sò stati, i citadini sò stati servuti pranzi specifichi à Van è a regione.

I chefs lucali è stranieri chì anu assistitu à u festival si sò andati à l'altopiano di Gürpınar Norduz, anu vistu a mungitura di pecuri, è anu ricevutu infurmazioni nantu à e tappe di produzzione di furmagliu d'erbe. L'ultimu ghjornu di a festa, i chefs anu visitatu l'isula di Akdamar.

Mentre chì circa 3 mila persone anu visitatu u festival in 20 ghjorni, l'alimentariu hè statu servitu à 10 mila persone.

Dichjarà chì u festivale era assai culuritu, u scrittore Sahrap Soysal hà dettu: "Aghju viaghjatu, vistu è sperimentatu quasi tutte e cità di l'Anatolia. Cum'è tutte e cità in Anatolia, Van hè una cità assai bella. Hè assai impurtante per fà un tali festival in Van. Hè un must have. Spergu chì stu festival si svilupperà gradualmente è si moverà à l'arena internaziunale. Perchè Van hè una cità cù un alimentu assai forte è diliziosu. Sò assai felice di esse quì. "Felicitate a Municipalità Metropolitana per i so sforzi", disse.

Haldun Tüzel, Lettore di Cucina di Palazzu Ottomanu in u Dipartimentu di Gastronomia è Arti Culinarie di l'Università di İstinye, hà dettu: "I piatti di van sò stati in u mo scopu per un bellu pezzu. Amu assai è cunnoscu Van food assai. M'hà ancu fattu un grande piacè di preparà quì di novu sti piatti, cù ingredienti naturali. Sò assai felice di vene à u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*