Mostra di pittura "A lingua di i culori" à SKSM

"A Lingua di i Culori Pittura Exhibition" à SKSM
Mostra di pittura "A lingua di i culori" à SKSM

A municipalità di Küçükçekmece hà riunitu l'opere culurite di 17 artisti cù l'amatori d'arte in a mostra di pittura "A lingua di i culori" in u Centru di Cultura è Artu di Sefaköy. In l'esposizione; Ci era 95 opere realizate cù tecnichi di pittura à l'oliu, carbone, acquarelli, pastellu è acrilicu.

17 studienti di l'Atelier di Trasformazione di Cennet Mahallesi sottu u maestru di u pittore Serpil Saydan anu spressu culori cù e so opere. In a seconda mostra ospitata da Sefaköy Culture and Art Center; Ritratti di figure impurtanti cum'è Mustafa Kemal Atatürk, Haluk Bilginer è Frida Kahlo sò stati presentati à l'amatori d'arte.

Sottu a guida di u pittore Serpil Saydan; Arda Yiğit Şen, Raziye Ün, Kübra Şahin, Volkan Atılgan, Emine Belene, Şengül Akar, Türkan Şahin, Didem Gür, Özge Özen, Ceren Su Yolcu, Mehmet Efe Atay, Reyhan Yıldırım, İdil Dehürtiar, Elhea Türtiar, Elhea Türtiar Studienti chjamati Gül è Büşra Gül; Il a connu le bonheur d'exposer ses œuvres dans lesquelles elles s'expriment et colorent librement grâce à la peinture à l'huile, au fusain, à l'aquarelle, au pastel et à l'acrylique.

A mostra include ritratti di Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica Turca, Haluk Bilginer, a prima attrice turca à riceve un Premiu Emmy Internaziunale, è a famosa pittrice messicana Frida Kahlo.

Pò esse visitatu finu à u 20 di lugliu

Cennet Mahallesi Transformation Workshop, chì hè stata fundata da u pittore Serpil Saydan in u 2013, riunisce parechje branche di l'arti cù i studienti. Mentre chì a furmazione hè datu per u gruppu di l'adulti in i ghjorni di settimana, i travaglii di pittura sò realizati per u gruppu di i zitelli in u weekend.

17 opere culurite di 95 pittori ponu esse visitate da l'amatori d'arte in u Centru di Cultura è Artu di Sefaköy finu à u 20 di lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*