A statua di Ahmet Piriştina presentata in APİKAM

A statua di Ahmet Piristina hè stata aperta à APIKAM
A statua di Ahmet Piriştina presentata in APİKAM

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà presentatu a statua di l'indimenticabile presidente Ahmet Piriştina in u 18 anniversariu di a so morte. Parlendu à a ceremonia à l'Archiviu è u Museu di a cità, u presidente Tunç Soyer"Ùn aghju mai cessatu di prutege u preziosu legatu lasciatu da Piriştina, ùn rinunceraghju micca. Manteneremu viva a memoria amata di Ahmet Piriştina cù e nostre opere è purtendu İzmir à u locu chì merita in u mondu.

A municipalità metropolitana di Izmir commemora u sindaco indimenticabile di a cità, Ahmet Piriştina, in u 18 anniversariu di a so morte. Cum'è parte di l'attività di cummemorazione, a statua di u legendariu presidente Ahmet Piriştina hè stata presentata cù una ceremonia in u giardinu di l'Archiviu è u Museu di a Città (APİKAM). Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA cerimonia hè stata ospitata da Ahmet Piriştina, a so moglia Mine Piriştina, a so figliola Zeynep Piriştina, u so figliolu Levent Piriştina, u so fratellu Mergim Piriştina, i so nipoti Arya, Miya è Damla Piriştina, u sindaco di Konak Abdül Batur, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Karış Karış. è a municipalità metropolitana di İzmir. Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Ertuğrul Tugay, un cumpagnu strettu di Piriştina è l'ex sindaco di Konak Erdal İzgi, ex Karşıyaka U sindaco Şebnem Tabak, membri di u cunsigliu, burocrati è parechji citadini anu assistitu.

President à a Cerimonia Tunç Soyer, affirmannu chì Ahmet Piriştina hè un sindaco chì hà stabilitu un tronu in u core di tutti, "Piriştina era u presidente di u populu. Sò sempre statu assai fieru di esse u cunsultore di Pristina, chì avemu persu mentre era di turnu in u 2004. A so vista di Izmir, i so sforzi per aumentà u benessere di u populu di Izmir è per migliurà a qualità di vita anu sempre illuminatu u mo percorsu. Aghju ricevutu u mo mandatu di a Municipalità Metropolitana di Izmir l'8 d'aprile, l'anniversariu di Piriştina. Cumu l'aghju dettu quellu ghjornu, ùn aghju mai rinunciatu à prutege u patrimoniu preziosu lasciatu da Piriştina, ùn rinunziò micca. Vogliu dichjarà chì a so visione è e tracce anu sempre illuminatu u nostru percorsu in i travaglii chì facemu in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Avemu messu in serviziu Ahmet Piriştina Guest and Writer's House in 2020 per ringraziallu un pocu per ciò chì hà fattu per Izmir è a ghjente di Izmir. Oghje, per via di a cumpetizione urganizata da a nostra Direzzione di a Cultura è l'Arte, simu fieri di purtà a statua di Ahmet Piriştina cù a ghjente di İzmir.

"A mantenemu in vita"

Presidente Tunç Soyer Cuntinuò e so parolle cusì: "U mutivu principale per mette a statua quì hè chì Ahmet Piriştina hè unu di i primi pulitici à mischjà u sughjettu di l'archiviu è u museu di a cità cù a cuscenza di l'urbanità. Perchè Pristina hà guidatu Turchia in questu sensu aprendu APIKAM, induve simu oghje. Hà purtatu unu di i primi archivi di storia lucale è musei aperti in Turchia à İzmir. Vogliu enfatizà una volta di più chì mantenemu viva a memoria amata di Ahmet Piriştina, sia cù queste opere chì avemu chjamatu dopu à ellu, sia purtendu İzmir à u locu chì merita in u mondu.

"U nostru dulore hè alleviatu da amichi cum'è voi"

U figliolu di Ahmet Piriştina, anzianu sindaco di Buca, Levent Piriştina, hà dettu: "A statua di u nostru babbu, chjamatu dopu à ellu, si adatta à u nostru Archive è Museu di a cità, à quale ellu attribuisce una grande impurtanza. In nome di a famiglia Pristina, a data di u 15 di ghjugnu hà una tristezza diversa, eccitazione è tristezza per noi. U nostru dulore hè alleviatu da amichi cum'è voi ".

U scultore Ahmet Uzun hà dettu: "Hè un onore incredibile per mè fà sta scultura. Ahmet Piriştina era qualcunu chì pensu chì faria grandi cose in Turchia s'ellu avia campatu. Ùn era micca un manager qualsiasi ", disse.

Un cuncorsu hè statu apertu per a statua di Ahmet Piriştina in u 2020, è u scultore Ahmet Uzun hà vintu u cuncorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*