Akbaş Spiegò 2053 Visione di Ferrovie à i Burocrati

Akbas Spiegò a Visione di e Ferrovie à i Burocrati
Akbaş Spiegò 2053 Visione di Ferrovie à i Burocrati

Metin Akbaş, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), spiegò a "2053 Vision of Railways" à i membri di l'Associazione Turchia di l'Impresa Publica. À a riunione assistita da u direttore generale è i so assistenti chì sò membri di l'Associazione Turchia di l'Impresa Publica, un cunsensu hè statu righjuntu per sguassà l'ostaculi burocratici.

A "Reunione di Sviluppu di Dialogu Inter-Istituzionale", assistita da u direttore generale è l'assistenti di i direttori chì sò membri di l'Associazione Turchia di l'Impresa Publica, hè stata tenuta in u TCDD Behiç Erkin Hall. Parlendu à a riunione, u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, hà infurmatu i burocrati nantu à l'evoluzione di e ferrovie. Akbaş hà sottolineatu chì a riunione darà una cuntribuzione significativa à a cooperazione trà l'imprese publiche. Facendu una presentazione nantu à TCDD è risponde à e dumande, Akbaş hà dettu: "Cù l'investimenti chì avemu fattu, avemu aumentatu a nostra lunghezza di ferrovia, chì era 2003 mila 10 km in 959, à 2021 mila 19 chilometri cù un aumentu di 13 per centu à a fine di 22. . Mentre custruemu novi linee di treni d'alta veloce è d'alta velocità, cuntinuemu ancu à travaglià nantu à u rinnuvamentu è a mudernizazione di e nostre linee esistenti. Cù i travaglii chì avemu fattu, e nostre linee elettriche anu righjuntu 6 mila 24 chilometri. Cusì, u 47 per centu di e nostre linee sò stati elettrificati. Un prugressu significativu hè statu fattu in i prughjetti di signalazione, à quale attachemu una grande impurtanza, è a lunghezza di a linea signalata hà righjuntu 7 mila 94 chilometri. Cusì, u 55 per centu di tutte e nostre linee sò state signalate ". disse.

Chjamendu l'attenzione à l'impurtanza di u sistema di signalazione naziunale sviluppatu in cuuperazione cù TÜBİTAK, Akbaş hà dettu: "Avemu espansione stu sistema in e nostre linee. In questu cuntestu, 595 chilometri, o 180 per centu, di i nostri prughjetti di segnalazione di 74 chilometri in corso hè u sistema di signalazione naziunale ". disse.

Fornendu infurmazioni nantu à i prughjetti in corso è finiti, Akbaş hà dettu: "I nostri travaglii di custruzzione di linea d'alta velocità, veloce è convenzionale iniziati in u 2003 sò sempre 4mila 407 km, 314mila 4 km di i quali sò treni d'alta velocità è veloce, 721 km. di quale hè linee cunvinziunali, cuntinueghja nantu à a linea. À l'iniziu di questu annu (8 ghjennaghju 2022), avemu apertu a Linea Alta Velocità Konya-Karaman, chì hè operata à una velocità massima di 200 km / h, cù a participazione di u nostru presidente, u sgiò Recep. Tayyip Erdoğan. I travaglii di custruzzione di infrastruttura è superstruttura cuntinueghjanu in a sezione Karaman-Ulukışla di 135 km, chì hè a continuazione di stu prughjettu. L'offerta per a sezione di 196 chilometri Aksaray-Ulukışla-Yenice, chì trasportarà a linea di treni à alta velocità à Mersin è Adana, hè stata fatta è u cuntrattu hè statu firmatu. Avemu finitu i studii di prova è di certificazione in a sezione Balıseyh-Yerköy-Akdağmadeni-Sivas di 250 chilometri di u Prughjettu Ankara-Sivas YHT, chì hè stata custruita in cunfurmità cù a velocità di 603 km / h è riducerà a distanza di 405 km à 315 km. I travaglii trà Kayaş-Balıseyh, chì hè longu 78 km, cuntinueghjanu intensivamente. Situatu annantu à u corridore chì unisce l'Asia è l'Europa, u trattu di 229 chilometri Halkalı-A prima fase di u Prughjettu di u Trenu Kapikule High Speed ​​​​, chì hè longu 153 chilometri Çerkezköy- 56% di u prugressu fisicu hè statu ottenutu in a sezione Kapikule. I travaglii di custruzzione di l'infrastruttura nantu à a sezione di 56 km Bursa-Yenişehir di a Linea Bandırma-Bursa-Osmaneli HT continuanu da a nostra Corporazione. I nostri travaglii di custruzzione nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep cuntinueghjanu in 6 sezioni. usatu e frasi.

COOPERAMU CU GUVERNI LOCAL

"E ferrovie, chì sò state fatte una pulitica statale da u 2002 da l'istruzzioni di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, chì cunnosci assai bè l'impurtanza di e ferrovie in a marcia di u nostru paese nantu à a strada di a civilizazione, stanu sperimentendu un grande cambiamentu è sviluppu. ." Akbaş hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "A Turchia, chì hè u 6u paese in Europa è u 8u paese in u mondu in l'operazione di treni d'Alta Velocità, hà issa vela per novi obiettivi in ​​ferrovie. E linee è stazioni, chì sò state intaccate è trascurate dapoi anni, sò state rinnuvate, è 13 pruvince di u nostru paese sò state cunnesse trà di elli da a reta di treni d'Alta Velocità. Inseme cù e nostre linee di treni à alta velocità, custruemu stazioni di treni muderni chì ponu risponde à tutte e richieste di i nostri passageri cù un approcciu orientatu à u cliente. Inoltre, mudernizzamu è rinnuvemu e nostre stazioni storiche è culturali esistenti. Per d 'altra banda, cooperemu cù i guverni lucali per truvà suluzioni à a congestione di u trafficu in e nostre grandi cità è furnisce una opportunità di trasportu còmode in i standard di metro in u trasportu urbanu. U tempu di viaghju trà l'Europa è l'Asia hè stata ridutta à 4 minuti cù Marmaray, unu di i prughjetti più originali in u mondu chì cunnetta i cuntinenti di l'Asia è l'Europa per ferrovia sottu u mare. U numaru di passageri purtati da Marmaray superava i 700 milioni. Cù u cumpletu di İZBAN in İzmir, MARMARAY in İstanbul è BAŞKENTRAY in Ankara, a lunghezza tutale di e nostre linee suburbane hà righjuntu 248 km. Prughjetti di signalazione è studii di certificazione cuntinueghjanu in u prughjettu GAZİRAY di 26 km in Gaziantep.

"In u 2053 Turkey Logistics and Transport Master Plan annunziatu da u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, u sgiò Adil Karaismailoğlu u mese passatu, una nova mappa stradale hè stata disegnata per e ferrovie. Sicondu u pianu, a nostra rete ferroviaria, chì hè attualmente 13 mila 22 chilometri, sarà più di duppià è esse allargata à 28 mila 590 chilometri. Akbaş hà cunclusu u so discorsu cusì: "A parte di u trasportu di passageri serà aumentata da 1,9 per centu à 6,20 per centu, è a parte di u trasportu di merci serà aumentata da 5,08 per centu à 21,93 per centu. U numeru di pruvince cunnesse da i treni à alta velocità serà ancu aumentatu da 13 à 52. U trasportu annuale di passageri serà aumentatu da 19,5 milioni à 269,8 milioni. U trasportu annuale di merci righjunghji 55 milioni di tunnellate da 448 milioni di tunnellate. U numaru di centri logistichi serà aumentatu da 12 à 26. Rinfurzendu a cunnessione ferroviaria est-ovest, nord-sud di Turchia, più di i nostri citadini anu u privilegiu di viaghjà veloce, còmode è sicuru. Travagliemu duramente per avanzà u nostru paese è e ferrovie, è continueremu à fà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*