Rapportu "Cumissione di Riforme Corporate" da e Sei Tavule

Rapportu di a Cummissione di Riforme Istituzionali da Sei Tavule
Rapportu "Cumissione di Riforme Corporate" da e Sei Tavule

A Cummissione di Riforma Istituziunale, chì hè stata furmata à u sei tavulinu, hà annunziatu u rapportu chì prevede cambiamenti in a struttura di l'istituzioni in u campu di l'ecunumia.

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in u rapportu annunziatu: "I società demucratiche rinfurzà u so putere; Derivan e so tradizioni è l'acquis da istituzioni mature, regule solide basate nantu à una dimarchja participativa, pulitiche cumpatibili cù ugettivi di sviluppu durevule, è persunale cumpetente, qualificatu è onestu.

A trasparenza è a rispunsabilità in l'usu è a distribuzione di e risorse pubbliche hè un spaziu chì ùn pò mai esse cumprumessi, è questu hè garantitu da a siparazione di i puteri, u statu di dirittu è l'ugualità di tutti davanti à a lege.

A ricerca di un sistema parlamentariu, chì hè stata da l'anni 1800, hè stata coronata cù l'istituzione di a moderna Republica Turca, è fora di i periodi di colpu, l'amministrazioni in u nostru paese anu u so putere è a legittimità da u parlamentu. In ogni casu, u Freak Presidential Government System, chì avemu cuminciatu à sperimentà da 2018, hà causatu una grande distruzzione in tutti i spazii, in particulare u mudellu di gestione di u statu, a so struttura istituzionale, a lege, i diritti fundamentali è e libertà è l'ecunumia. In stu sistema monstruosu, a Separazione di Putenzi hà lasciatu u so postu à l'Unione di Putenzi, e strutture istituzionali è e capacità sò state distrutte, a cumpetenza, u meritu è ​​l'onestà sò stati distrutti, è u nostru paese hè vinutu sottu u cumandamentu è u cumandamentu di una sola persona. , in manu di sustenidori insufficienti. Essenzialmente, a stampa attuale hè un paisaghju di non-gestione piuttostu cà di gestione. U risultatu di questu hè inestabilità, costu altu, disoccupazione è poveru ghjornu per ghjornu.

U deterioramentu di a struttura istituzionale impedisce in particulare l'adattazione di Turchia à i cambiamenti in l'ecunumia mundiale, debilita a capacità di l'ecunumia di resiste à l'influenzi esterni, è ripiglià u postu è l'efficacità di u paese in u mondu cù ogni ghjornu chì passa, fora di prufittà di l'opportunità.

A suluzione à tutti sti prublemi; Da a transizione urgente à u Sistema Parlamentariu, a separazione di putenzi è a creazione di u statu di dirittu, u rinfurzamentu di tutta a struttura istituzionale, in particulare l'ecunumia, u sviluppu di un approcciu di gestione publica chì include tutti i segmenti di a sucità in l'internu. quadru di ugettivi strategichi, è u sviluppu di un approcciu di gestione publica basatu nantu à cunsultazioni, u sensu cumunu è a cuurdinazione hè da esse usatu, per vultà à pulitiche basatu nantu à a ragione è a scienza.

U nostru scopu hè di caccià a nostra ecunumia da a depressione severa in cui si trova, per purtà a pace è a prosperità à a nostra nazione, è per fà u nostru paese unu di i paesi rispettati è sviluppati di u mondu.

In cunfurmità cù questu scopu, sei partiti pulitichi facenu un studiu cumpletu. A "Cumissioni di Riforme Istituzionali", chì hè stata decisa à esse formata da i capi cum'è una parte di sti studii, cuncintrau nantu à a determinazione di a situazione reale in i finanzii publichi è i passivi futuri, a funziunalisazione di u Cunsigliu Economicu è Soziale, l'assicuranza di l'indipendenza di u Bancu Cintrali, è u stabilimentu di una struttura istituzionale rispunsevuli di strategia è pianificazione à longu andà.

Somettemu cun rispettu stu studiu, chì hè statu preparatu cù piena accordu da a nostra cumissioni in u quadru di sta missione, à l'apprezzazione di u publicu.

DETERMINAZIONE DI L'ACTUAL STATUS OF PUBLIC FINANCE AND FUTURE RESPONSABILITÀ

Dopu chì u freak Presidential Government System passò, e pratiche irregulari, arbitrarie è micca trasparenti anu aumentatu in ogni campu.

L'istituzioni prufonda di u statu sò stati distrutti, i burocrati qualificati è sperimentati sò stati eliminati, è appuntamenti incompetenti sò stati fatti à pusizioni critichi basati nantu à a lealtà à u guvernu.

A linea trà u statu è u partitu hè sfucata, è a lealtà à u Palazzu hè diventata a basa, micca u meritu, in l'amministrazione.

In u risultatu di a grande distruzzione sperimentata in a capacità istituzionale, hè stata una crisa di gestione severa.

U Sistema di Acquistu Publicu Hollow; persunalizazione arbitraria, promiscua; Mudellu di Partenariatu Public-Privatu, chì hè distribuitu attraversu licitazioni micca trasparenti è ipotecà u nostru avvene cù garanzii innumerevoli; E pratiche di u budgetu parallele cum'è u Turkey Wealth Fund è a vendita illegale di e riserve di u Bancu Centrale anu postu i finanzii publichi sottu à carichi pesanti incontrollati, aperti è nascosti, è a disciplina fiscale hè deteriorata. A cunfidenza in i cunti publichi s'hè rovinata rapidamente.

Una di l'istituzioni chì a capacità istituzionale è a credibilità hè stata più severamente dannata era TURKSTAT. A qualità, a coherenza interna è u parallelismu di e dati Turkstat cù calculi indipendenti anu deterioratu significativamente. Ùn ci hè micca fiducia in statistiche basi cum'è inflazione, disoccupazione, crescita, miseria è distribuzione di l'ingudu.

Sta situazione causa indignazione perchè tutti i nostri citadini, in particulare i nostri impiegati, pensionati, veduvi è orfani, anu persu i so diritti.

Ancu peggiu, a manipulazione di e dati rende u diagnosticu currettu è u trattamentu di prublemi in l'ecunumia impussibile.

Ùn sapendu esattamente u dannu in i finanzii publichi è ghjucà cù statistiche causanu una seria incertezza in l'ecunumia. Questu porta à una grave crisa di fiducia in l'ecunumia. Infatti, a prima di risicu di u paese (CDS) hà superatu 800 punti base. Questu hè u primu risicu più altu in u mondu, in a nostra liga.

U nostru paese manca l'uppurtunità offerte da l'ecunumia glubale. A resilienza interna di l'ecunumia hè in diminuzione, a nostra nazione hè sfracicata da l'altu costu di a vita, è si poveri rapidamente.

L'intervenzioni irrazionali è micca scientifichi fatti per esce da u circhiu viziosu di l'interessu, u scambiu è l'inflazione, risultatu da e pratiche irrazionali è micca scientifiche di u guvernu, aumentanu ancu a deriva, incertezza è insecurity.

Pratichi cum'è u Depositu Prutettu di Valuta, chì hè una copia di u Depositu Convertibile (DÇM) chì hà scontru l'ecunumia in l'anni 1970, impone costi incerti à u Tesoru di a nazione è ipoteche u futuru di u paese.

Cum'è a Six Table, sapemu chì a distruzzione causata da u Guvernu attuale in l'ecunumia hè assai più severa di ciò chì pare oghje.

Basatu annantu à sti valutazioni, hè unu di i travaglii più urgenti per determinà tutte e passività è i risichi aperti è nascosti chì avemu da scontru quandu avemu principiatu u nostru travagliu, è per identificà rapidamente i prublemi di qualità di dati sperimentati in statistiche naziunali in una manera sana, accuratamente è cumpletamente.

In questu quadru, appena ghjunghjemu à u putere, u nostru primu compitu serà di stabilisce un Cumitatu di Valutazione di Situazioni è Danni, cumpostu da persunale di ispezione è esperti distinti, qualificati è sperimentati, attaccati à u presidente. U cumitatu serà dotatu di piena autorità per ottene dati è informazioni da l'istituzioni.

U Cumitatu di Due Diligence signalerà prontamente i prublemi di qualità di e dati, u dannu publicu, i risichi è tutti l'obbligazioni implicite è esplicite à u presidente. L'istituzioni pertinenti, in particulare l'Organizazione di Strategia è Pianificazione, piglianu i passi necessarii in u quadru di sti dati è determinazioni precisi è affidabili. L'irregularità è e situazioni illegali identificate durante l'inchiesta di u cumitatu daranu un input impurtante à u travagliu di u Cunsigliu di Supervisione di u Statu, a Cummissione Parlamentare di Investigazione di Corruzzione è a Corte di Conti, chì serà incaricata di investigà è indagà a corruzzione.

Turchia hè à l'alba di una nova era in quale u regnu invece di l'irregularità è l'accountability invece di l'arbitrariu prevalerà.

Stu iniziu serà l'assicuranza chì a tolleranza zero per l'arbitraria, l'irregularità è a corruzzione serà dimustrata in u prossimu periodu, i rifiuti seranu prevenuti in u settore publicu, i diritti di nimu seranu scunfitti da statistiche, i risorse di u paese seranu utilizati in u più. manera efficace è efficaci per u benessiri di a nostra nazione, è cuntribuisce assai à ristabilisce a fiducia in u nostru paese.

III PORTA FUNZIONALITÀ À U CONSIGLIU ECONOMICA È SUCIALE

U Cunsigliu Ecunomicu è Soziale hè statu stabilitu per affruntà i prublemi di u paese per mezu di u dialogu è a riconciliazione, per assicurà l'interessi cumuni di tutti i segmenti, è per istituziunalizà a cooperazione è l'include in u mecanismu di decisione.

Ancu s'ellu hè statu regulatu chì u Cunsigliu si riunisce ogni trè mesi à l'invitu di u presidente (finu à u 2018, u Primu Ministru, dopu u presidente), l'IHC hà riunitu solu 2009 volte in l'anni 14 finu à u 19, è ùn hà mai riunitu. dapoi u 2009.

L'IHC, chì ùn hà micca pussutu riunite regularmente è piglià una decisione significativa dapoi a so creazione; S'ellu hà sappiutu prisintà i rapporti ch'ellu hà preparatu secondu a Legge N ° 4641 à u guvernu, è ancu à u Parlamentu, u presidente è u publicu, cù a mudificazione custituziunale di u 2010, hè diventatu in una struttura chì offre solu opinioni consultive à u guvernu.

SPO (più tardi u Ministeru di u Sviluppu) hà realizatu l'attività di secretariatu finu à 2018. Cum'è i membri di u Cunsigliu, a so struttura, e prucedure di travagliu è i principii, u periodu di a riunione sò stati aboliti cù u Decret Legge datatu 2 July 2018 è numeratu 703, è u regulamentu necessariu ùn hè micca statu fattu da u presidente finu à a data, l'IHC hè inoperante. Attualmente, u duvere di secretariatu hè implicitamente in a Presidenza.

Hè pussibule di tene riunioni IHC nantu à a basa di u paràgrafu (f) di l'articulu 4641 di a Legge N ° 3 finu à chì a regulazione legale pertinente hè fatta. Operazioni di u Sicritariu; Siccomu hà l'esperienza è l'archiviu di l'Organizazione di u Pianificazione di u Statu è u Ministeru di u Sviluppu, è hè attualmente affiliatu à a Presidenza, ùn ci hè nisun ostaculu à a so esecuzione da u Dipartimentu di Strategia è Budget.

In stu quadru, cunvucheremu u Cunsigliu Ecunomicu è Suciali appena ghjunti à u putere.

Azzioni è Obligazioni per Aumentà a Funzionalità di u Cunsigliu

Ancu s'è a Legge N ° 4641 hà determinatu u scopu di l'IHC in un quadru largu, cum'è per assicurà u cunsensu suciale è a cooperazione in a furmazione di e pulitiche ecunomiche è suciali, cunziddi i cumpunenti di l'IHC precedente, si vede chì hè principarmenti pensatu per vita di travagliu. In questu quadru, parallelamente à u so scopu in a Legge, a trasfurmazioni di l'IHC in una struttura chì aumenta a cunciliazione è a participazione trà i segmenti ecunomichi è suciali serà assicurata in cunfurmità cù l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile annunziati da e Nazioni Unite, oltre u so scopu tradiziunale di stabilisce l'armunia. è a cooperazione in a vita di u travagliu.

Definimu l'IHC cum'è una piattaforma induve e pruposte politiche di diversi segmenti sò valutate, cunsensu è dialogu sò ottenuti nantu à tematiche chì attraversanu i settori ecunomichi è suciali cum'è a stabilità ecunomica, l'efficienza in l'allocazione di risorse, l'efficienza, l'aumentu di a cumpetitività, a miseria è a disuguaglianza in a distribuzione di u redditu. .

L'IHC in a nova struttura; Hè impurtante di fà studii è suggerimenti chì permettenu l'adattazione di boni esempi internaziunali à u nostru paese nantu à tematiche cum'è l'aumentu di a pruduzzione agricula, assicurà a sicurezza alimentaria è a sufficienza, assicurendu a trasfurmazioni verde è digitale, accelerà u sviluppu industriale è tecnologicu, l'ambiente, l'impieghi, vita suciale è ghjuventù, sviluppu regiunale.

Cumpunenti di u Cunsigliu è Struttura di travagliu

Per assicurà un dialogu suciale efficace è cun una dimarchja cunciliatoria, e sezioni di l'IHC seranu eletti micca in base à a so vicinanza à u guvernu è à e preoccupazioni pulitiche, ma nantu à a basa di u so putere di rappresentanza, è serà assicurata una rapprisintazioni ghjusta trà i membri. membri.

presidente di u Cunsigliu; Durante u periodu di transizione, u presidente serà u Primu Ministru, è quandu u sistema parlamentariu hè passatu, i Vice-Presidenti numinati da i Presidenti presideranu e riunioni chì ùn ponu assistisce.

di u cunsigliu;

Unu da l'Unione di Camere è Scambi di Mercaderia di Turchia è a Confederazione di i Sindacati di l'Impiegatori Turchi,

Unu da a Confederazione di i Sindacati Turchi, a Cunfederazione di i Sindacati di i Diritti è a Confederazione di i Sindacati Rivuluzionari,

Unu hè a Cunfederazione di i Cummercianti è Artighjani Turchi è e Camere di l'Agricultura di Turchia.

Ci saranu trè vicepresidenti da l'Unione.

I vicepresidenti serviranu per un mandatu di un annu in una basa di rotazione.

Cunsigliu;

Ministri pertinenti, Sottosegretarii, Presidenti,

Presidenti di e Cunfederazioni di i Sindacati di i Travagliatori, di l'Impiatori è di i Funzionari Publici,

Presidenti di Camere, Borse Mercanziali, Parlamenti, Unioni è Associazioni autorizati à rapprisintà a professione in natura publica o civile,

Presidente di a Cunfederazione di i Cummercianti è Artigiani Turchi,

i membri di a facultà,

Rapprisintanti di Donne, Ghjuventù è Gruppi Svantaggiati,

Sarà custituitu da altri funzionari publichi è capi di ONG da esse determinati da u presidente / Primu Ministru.

U Cunsigliu si riunisce ogni sei mesi, unu prima di l'iniziu di u prucessu di bilanciu.

I servizii di segretariatu di u Cunsigliu seranu realizati temporaneamente da u Dipartimentu di Strategia è Budget di a Presidenza, è questu compitu serà tandu trasferitu à l'Organizazione di Strategia è Pianificazione. Una unità speciale nantu à u sughjettu serà stabilita in l'urganizazione.

Gruppi di travagliu nantu à diverse tematiche cum'è a vita di u travagliu, l'industria è a tecnulugia, l'agricultura, l'ambiente, a vita suciale, i gruppi svantaggiati, e donne è a ghjuventù seranu furmati in u Cunsigliu, è a participazione di tutti i partiti publichi è civili ligati à u sughjettu serà assicurata è seranu furniti per presentà e so opinioni è suggerimenti à u Cunsigliu. Inoltre, sti studii seranu utilizati per furnisce un input à u budgetu, i prugrammi annuali è i piani.

L'opinioni è i suggerimenti di tutti i participanti nantu à e tematiche relative à u mandatu di l'IHC seranu signalati da u secretariatu è trasmessi à tutte e unità participanti è à u Cumitatu di u Pianu è u Budget TGNA, cumprese e decisioni finali, s'ellu ci hè.

IV STRATEGIA E PIANIFICAZIONE ORGANIZZAZIONE STABILIZZAZIONE

L'ecunumia mundiale hè entrata in un periodu in quale incertezze, risichi è opportunità sò intensi. In u nostru paese, ci hè un forte bisognu di una struttura istituziunale chì creà strategie cumpatibili cù i bisogni di stu periodu.

Per d 'altra banda, hè necessariu di passà à un approcciu di gestione basatu nantu à i piani è i prugrammi à cortu, mediu è longu andà è basatu nantu à a coordinazione interistituzionale, invece di l'approcciu di u sviluppu di a pulitica è di a decisione chì si sparghje dopu à u freak. Sistema di u guvernu presidenziale, chì ùn hè micca basatu annantu à ogni ghjornu, uncalculated, dati è analisi, è luntanu da a cooperazione inter-istituziunale, hè assai chjaru.

In questu quadru, stabiliremu immediatamente l'urganizazione di a Strategia è a Pianificazione, chì hè direttamente subordinata à u presidente à u principiu è à u primu ministru quandu u sistema parlamentariu rinfurzatu hè passatu.

Questa urganizazione, integrata cù i sviluppi glubale, cù un approcciu olisticu chì includerà tutti i segmenti, in l'assi di ugettivi di sviluppu durevule; prepararà strategie, riforme, piani è prugrammi nantu à una basa naziunale, regiunale è settoriale.

Sti studii sò destinati à aumentà u livellu di sviluppu di u nostru paese, u benessere è a pace di a nostra nazione; serà realizatu cù una cunniscenza basatu annantu à l'efficienza, l'innuvazione è u sviluppu tecnologicu.

L'urganizazione cooperarà strettamente cù l'accademia, l'ONG è u settore privatu in u so travagliu, è stabiliscerà cumissioni specializate temporanee è permanenti per prufittà di più da a so cunniscenza è a so sperienza.

Doveri:

Cunsiglià u Guvernu in a fissazione è a implementazione di l'ugettivi ecunomichi è suciali in u cuntestu macroeconomicu, settoriale è regiunale,

Per preparà, monitorizà è valutà strategie, piani è prugrammi à longu andà,

Sviluppà opzioni chì includenu obiettivi sostenibili per i decisori creendu una infrastruttura mudellu chì assicurerà a coerenza in i prucessi di decisione,

Sviluppà pruposte di riforma chì furnisceranu trasfurmazioni istituzionali è strutturali in una stretta cooperazione è coordinazione cù u settore publicu, privatu, l'urganisazioni non governamentali è l'accademia cù una perspettiva à mediu è longu andà,

Per cumpiendu a funzione d'armunisazione cintrali chì cuntrollà u rispettu di i scopi determinati in i piani è i prugrammi determinendu e prucedure è i principii di i piani strategichi di l'istituzioni pubbliche.

Struttura Istituziunale

L'urgani è a struttura di l'istituzione seranu pensati per stabilisce una relazione permanente è viva cù tutti i stakeholder.

L'urganizazione di a Strategia è a Pianificazione sarà custituita da i seguenti corpi:

Urganisazione Centrale

Cunsigliu Superiore di Pianificazione è Coordinazione (YPK)

Segretariatu di u Cunsigliu Economicu è Suciali

Rappresentanza Estera (UE, OCDE, OMC etc.)

Cummissioni Speciali di Competenza

U nostru scopu hè di stabilisce una urganizazione dinamica chì eviterà a burocrazia inutile è avvicinà i prublemi à un livellu strategicu.

Cù sta capiscitura, l'Organizazione Centrale di l'Istituzione serà furmata in un quadru flexibule in una manera chì s'adattarà rapidamente à sviluppi dinamichi.

Operazione corporativa

Attività di l'urganizazione strategica è di pianificazione; basatu annantu à a participazione, u sensu cumunu è a cunsultazione, cuncentrazione nantu à e cause radiche di i prublemi, in una cooperazione efficace cù i stakeholders, seguendu da strettu sviluppi è dinamichi lucali, naziunali è internaziunali.

In questu cuntestu;

Cummissioni speciali permanenti è temporanee seranu stabilite in una struttura dinamica in i settori strategichi determinati in u pianu, è serà furnitu un ambiente di travagliu intrecciatu cù u mondu cummerciale, l'accademia è l'urganisazioni non governamentali.

L'esperti di u settore di a pianificazione farà visite regularmente in u campu cum'è un input à u so travagliu, è scambià idee cù l'urganisazioni in i so settori.

Agenzie di Sviluppu, chì seranu strutturate per agisce cum'è un mutore in l'implementazione è u sviluppu di a cunniscenza di u sviluppu lucale; Riportarà à l'urganizazione annantu à una basa annuale i risultati di i fasci di pulitiche sviluppati per i prublemi lucali in modu di creà cumplementarità è sinergia trà u sviluppu naziunale, regiunale, urbanu è rurale per esse usatu cum'è input.

Esperti lucali è stranieri seranu impiegati nantu à una basa cuntrattuale, limitata à a vita di u prugettu, è e so sperienze seranu utilizzate in i prucessi di pulitica, di ricerca è di decisione.

I pulitichi è i rigulamenti di l'istituzioni internaziunali chì affettanu a cumpetitività internaziunale di u nostru paese seranu monitorati da vicinu è apprupriamente cù l'aiutu di un numeru limitatu di rapprisintanti stranieri, è novi regulamenti è sviluppi seranu rappurtati in una manera chì formanu un input per u disignu di pulitica.

L'urganizazione hà da travaglià in stretta cooperazione cù tutte l'istituzioni pubbliche è private è avarà l'autorità di cullà direttamente tutte l'infurmazioni necessarii da l'istituzioni pertinenti, è tutte l'istituzioni seranu obligate à furnisce l'infurmazioni dumandate u più prestu pussibule.

Cunsigliu Superiore di Pianificazione è Coordinazione (YPK)

A coordinazione trà l'istituzioni pubbliche è a participazione di l'attori pertinenti in i prucessi di decisione in una struttura istituzionale serà assicurata attraversu YPK.

Sottu a presidenza di u Presidente / Primu Ministru, YPK hè custituitu da i Ministri di u Tesoru è di e Finanze, u Cummerciu, l'Agricultura è a Foresta, l'Industria è a Tecnulugia, l'Energia è e Risorse Naturali, i Trasporti è Infrastrutture, l'Ambiente-Urbanismu è u Cambiamentu Climaticu, è u Sottosegretariu di l'urganizazione di strategia è pianificazione. Sicondu l'agenda, altri Ministri, Sottosecretarii è Presidenti ponu ancu esse invitati à e riunioni.

I principii principali di e pulitiche macroeconomiche, finanziarie, settoriali è incentive sò discututi à u YPK. I regolamenti in questi spazii sò mandati à l'YPK inseme cù l'analisi d'impattu preparate da e unità pertinenti. I prughjetti chì ùn sò micca stati appruvati da u YPK ùn ponu esse sottumessi à u TGNA o mette in pratica.

A determinazione di a distribuzione settoriale di l'investimenti publichi, l'investimenti publichi sopra una certa quantità hè decisu da YPK.

Modelli di cummerciale è di cuuperazione è investimenti di cooperazione publica-privata per prughjetti à grande scala chì aumenteranu a cumpetitività di l'ecunumia, riduceranu a dependenza straniera, è chì saranu realizati cù a cuntribuzione di u statu, in particulare in l'investimenti di u settore manifatturiero chì necessitanu un altu capitale. , pò esse implementatu solu cù a decisione / appruvazioni di u YPK.

V. RIFIUTI A STRUTTURA CORPORATE DI A BANCA CENTRALE DI A REPUBLICA DI TURCHIA È ASSIGURÀ A SO INDIPENDENZA

Assicurendu a stabilità di i prezzi è a stabilità finanziaria sò trà i blocchi basi di una crescita è un sviluppu sanu è sustinibili.

Hè di grande impurtanza chì u Bancu Centrale di a Republica di Turchia (CBRT) sia una istituzione reputable è efficace chì utilizeghja indipindentamente i so strumenti è piglia decisioni in u quadru di u scopu di l'inflazione è u regime di u scambiu determinatu inseme cù u guvernu, per per riduce l'inflazione à i valori bassi di una sola cifra in permanenza.

In questa direzzione;

U CBRT si focalizeghja nantu à a stabilità di i prezzi, chì hè u so compitu principalu, è eseguisce e so attività in una manera chì cuntribuisce à a stabilità finanziaria. A Banca Centrale ùn serà micca gravata cù rispunsabilità altru ch'è u prezzu è a stabilità finanziaria.

E mudificazioni legislative riguardanti i funzioni principali di a Banca Centrale, l'indipendenza di l'instrumentu è e nominazioni di l'anziani seranu fatte da una maiurità qualificata in u TGNA.

I prucessi di nomina di u presidente è di l'alta dirigenza seranu riprogettati nantu à una basa di trasparenza, cumpetenza, meritu è ​​sensu cumunu, è u presidente, i vicepresidenti è i membri di u Cunsigliu di Politica Monetaria (PPK) seranu numinati per un periudu di cinque anni.

U presidente serà numinatu da a decisione di u Cunsigliu di i Ministri, è i vicepresidenti seranu numinati da un decretu tripartitu nantu à a pruposta di u presidente.

Prima chì u presidente sia numinatu, serà sottumessu à una valutazione publica in u Cumitatu di u Pianificazione è u Budget.

U presidente è i membri PPK ponu esse numinati un massimu di duie volte.

E cundizioni chì permettenu a licenziamentu prima di a scadenza di u termini seranu chjaramente determinate in a Legge di u Bancu Centrale, è serà assicuratu chì u presidente, u vicepresidentu è i membri di u Cunsigliu ùn ponu esse licenziati in base à un regulamentu altru da a Legge CBRT.

In l'appuntamenti di u presidente, i vicepresidenti è i membri di u PPK; Serà necessariu avè finitu i dipartimenti di ecunumia, finanza, cummerciale, banca è finanza di e facultà chì furnisce una educazione di quattru anni o avè almenu una educazione post-universitaria in questi dipartimenti è avè un minimu di deci anni di sperienza prufessiunale.

Mentre determinanu u Cunsigliu Bancariu, i membri; Un equilibriu serà ghjuntu trà a dominanza di a dinamica di i settori finanziarii, industriali, cummerciale è agriculi.

I membri di u Cunsigliu di a Banca è u PPK ùn anu micca impegnà in alcun travagliu altru ch'è i so funzioni in a banca, eccettu per l'insignamentu senza alcuna tassa o pagamentu, se dumandati da l'università.

A responsabilità di u CBRT chì vene cù l'indipendenza di l'instrumentu serà implementata in una manera chì copre tutti i strati di a sucità, è a trasparenza di i prucessi di decisione serà aumentata.

In questu cuntestu;

E sessioni di u Cumitatu di u Pianu è di u Budget TGNA seranu regularmente assistite duie volte à l'annu, è e presentazioni, chì saranu ancu aperte à a stampa, saranu trasmesse in diretta.

In casu chì u scopu di l'inflazione ùn hè micca cumpletu, u Bancu serà furnitu per informà u Cumitatu di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia cù un agenda speciale.

E riserve di cambiu internaziunali seranu rinfurzate, l'arbitrariu in l'usu di riserve serà eliminatu, è a gestione di riserva serà realizata in un quadru trasparente è accountable. Arrangements seranu fatti per prevene pratiche simili à a vendita non trasparente di riserve internaziunali. In ogni casu, a vendita di riserva serà annunziata à u publicu in periodi di quindici ghjorni à u più tardi.

E transazzione in quantu à a vendita di riserve di u Bancu Centrale, cunnisciute cum'è 128 Billion Dollars in u publicu, è chì sò sempre in corso, in una manera pocu trasparente è tortuosa, saranu sottumessi à l'ispezione amministrativa è legale, è ogni errore, irregularità, corruzzione è publicità. e perdite seranu seguite finu à a fine.

Autorità, transazzione è pratiche chì permettenu l'espansione monetaria da u trasferimentu direttu di fondi à u tesoru, l'intervenzione diretta in l'allocazione di risorse attraversu a pruvisione di prestiti à u settore privatu, u micro-intervenzione in a cumpusizioni di i bilanci di i banche, è e pratiche cuntrariu à l'. U regime di scambiu liberu è u sistema di tassi di scambiu fluttuanti seranu terminati.

U Cumitatu di Stabilità di Prezzi, chì ùn hà micca funziunalità è interferisce cù l'indipendenza di u Bancu Centrale è cunflitti cù l'autorità-responsabilità, serà abulitu.

Per monitorà a stabilità finanziaria più efficace à u livellu macro, a struttura istituziunale di u Cumitatu di Stabilità Finanziaria serà rinfurzata, e riunioni regulare di u Cumitatu seranu assicurate, è e decisioni seranu annunziate à u publicu in dettagliu.

E pratiche chì rinfurzà più a coordinazione trà u CBRT è l'Agenzia di Regulamentu è Supervisione Bancaria (BDDK) è assicuranu chì e pulitiche monetarie è di creditu sò realizate in modu più armoniu seranu implementate.

In cunfurmità cù a funzione principale di e pulitiche macroprudenziali, serà assicuratu chì si focalizeghjanu nantu à a riduzione di i risichi esistenti è a prevenzione di l'accumulazione di risichi. Inoltre, l'aghjustamenti strutturali necessarii seranu implementati in spazii cum'è a cumpusizioni di a pulitica fiscale, i prezzi amministrati, a struttura di produzzione, a cumpetizione è a produtividade per sustene a lotta contru l'inflazione.

U travagliu necessariu serà realizatu per riintroduce u persunale qualificatu chì sò stati custretti à lascià pocu à u Bancu. L'alti standardi seranu purtati di novu in i criteri di reclutamentu è i prucessi di furmazione.

A sede di u CBRT hè in a capitale Ankara. U prucessu di trasfurmà a banca à Ankara serà furnitu u più prestu pussibule. E transazzioni di trasferimentu fora di Ankara in violazione di a Legge di u Bancu è a perdita publica subita dopu à queste transazzioni saranu sottumessi à l'ispezione amministrativa è legale è i danni seranu ricursu à e parti pertinenti.

COMMISSIONE DI RIFORME CORPORATE

  • Partitu Populare Republicanu Faik ÖZTRAK Vicepresidente (Responsabile di e Politiche Ecunomiche è di l'Organizazioni di l'Impiegatori, Partitu Sözcüquestu)
  • Vicepresidentu di u Partitu Democrazia è Atılım İbrahim ÇANAKCI (Responsabile di e Politiche Ecunomiche è Finanziari)
  • Vicepresidente di u Partitu Democraticu Bülent ŞAHİNALP (Responsabile per l'Affari Ecunomichi)
  • Future Party Feridun BİLGİN Vicepresidente (Capu di Cunsigliu di Monitoraghju di Politiche)
  • IYI Party Durmus YILMAZ Ankara Deputy
  • Felicity Party Prof. Dr. Sabri TEKİR Vicepresidente per l'Affari Economici, Vicepresidente

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*