E teste d'accettazione di a nave d'assalto anfibia ANADOLU sò cuminciate!

I testi di accettazione di a nave d'assaltu anfibiu ANADOLU sò iniziati
E teste d'accettazione di a nave d'assalto anfibia ANADOLU sò cuminciate!

I testi d'accettazione di u mare di a Nave d'Assault Amphibious Multi-Purpose Anadolu cuminciaru à a fine di ghjugnu 2022. U bastimentu ANADOLU avia fattu u so viaghju inaugurale u 7 di marzu di u 2022, è dopu i testi di accettazione portu di a nave sò stati previsti per esse cumpletati. A custruzzione di LHD ANATOLIA, cù a bandiera turca issata in a ceremonia, hà iniziatu u 17 d'aprile 2016. I testi d'accettazione di u mare di a Nave Anfibia Multi-Purpose ANADOLU, chì serà a più grande nave di a nostra Marina cù una lunghezza di 2022 metri è un spustamentu di 232 27.000 tunnellate, prevista per esse messa in serviziu in dicembre XNUMX, sò ufficialmente iniziate.

Cum'è spiegatu da Sedef Shipyard Defense Industry Projects Manager M. Selim Buldanoğlu, LHD ANADOLU, chì abbandunò u portu u 27 di ferraghju di u 2022 è hà iniziatu i testi di mare u 28 di ferraghju di u 2022, hà tornatu u 1 di marzu di u 2022 dopu à e teste.

Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir, in u prugramma Circle of Mind tenutu in CNN Türk u 17 dicembre 2021, hà fattu una dichjarazione in quantu à a consegna di TCG Anadolu à e Forze Navali, è hà dichjaratu chì in u scopu di l'attività di custruzzione di TCG Anadolu, i travaglii di finitura sò stati lasciati. è a nave serà consegnata à a fine di u 2022. İsmail Demir, u calendariu destinatu; Hà aghjustatu chì era affettatu da u focu chì hè accadutu nantu à a nave in 2019, e cundizioni di travagliu attuali durante u prucessu pandemicu, è motivi simili.

Hè previstu chì parechji sistemi domestici seranu utilizati in ANADOLU, chì serà a più grande nave di l'Armata Turca in quantu à u tonu è a dimensione quandu finita. Cum'è a putenza aerea, una versione di u prughjettu ATAK-2 per e plataformi navali hè stata travagliatu, ma hè previstu chì 10 elicotteri d'attaccu AH-1W trasferiti da e Forze Terrestri à e Forze Navali seranu dispiegati nantu à a nave finu à chì u prugettu hè. compie.

L'imbarcazione di sbarcu mecanizata custruita per LHD Anadolu hè stata lanciata. U prucessu di teste cuntinueghja per FNSS ZAHA. Inoltre, Bayraktar TB2022 SİHA, chì pò decollare da navi cù piste brevi, farà u so primu volu in 3, secondu l'Obiettivi 2022 di l'Industria di Difesa Turca annunziata da a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB).

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*