U Gruppu di Teatru Femminile Chjave hà acceleratu u so travagliu

L'Ensemble Teatru Femminile Chjave accelerà u so travagliu
U Gruppu di Teatru Femminile Chjave hà acceleratu u so travagliu

I membri di u Gruppu di Teatru Femminile ANAHTAR, chì cuntinueghja a so attività in u Centru di Serviziu Holisticu di Studi Femminili ANAHTAR stabilitu in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, sò stati dati certificati di apprezzazione per u so travagliu. In u prugramma, un puzzle di girasole hè statu prisentatu à a moglia di u presidente Soyer, Neptün Soyer. Pigliendu u palcuscenicu per a prima volta l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, l'inseme mette in scena a dramma "I racconti di e donne" u 23 di ghjugnu à u Centru Culturale Çiğli Fakir Baykurt.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI studii realizati in cunfurmità cù a visione di a cità di Turchia orientata à e donne aumentanu ogni ghjornu. I membri di u Gruppu di Teatru Femminile ANAHTAR, chì hè statu stabilitu sottu a Branca di Studii Femminili di u Dipartimentu di Prughjetti Suciali di a Municipalità Metropolitana di Izmir è cuntinueghja a so attività in u Centru di Serviziu Holisticu di Studi Femminili ANAHTAR, sò stati presentati cù certificati di apprezzazione per u so travagliu.

Karşıyaka U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia tenuta in a Sala di Conferenza di u Campus di Progetti Soziali di a Municipalità Metropolitana di Izmir in Ornekkoy. Tunç Soyera moglia di Neptün Soyer, Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir è u presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere Nilay Kökkılınç, u Capu di u Dipartimentu di Prughjetti Soziali di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mehmet Anıl Kaçar, u Direttore di a Branca di Studi Femminili è Sinem theater. gruppu unitu.

"U presidente Soyer guida e donne à scuntrà cù l'arte"

Parlendu à u prugramma, u presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Nilay Kökkılınç, hà dettu: "U teatru hè unu di i rami più efficaci di l'arti in a sensibilizazione di a sucità. Ci prisenta e bellezze cum'è e distorsioni è disordini in l'ordine suciale in u modu più simplice. U nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì sustene sempre l'arte è l'artisti Tunç Soyer, Pioneers parechje attività chì permettenu à e donne di scuntrà cù l'arti in u Centru di Studi di Donna Örnekköy ANAHTAR, chì hè statu apertu per serve e donne durante u so periodu di serviziu. L'arte di u teatru hè unu di elli. U famosu pensatore Thomas Moore dice chì u destinu di e persone chì ùn piacenu micca a bellezza di a natura, u pensamentu, a puesia è a musica serà amara. Infatti, l'arti hè unu di i modi in quale a sucità hè libera da a viulenza. À i membri di u Gruppu di Teatru Femminile ANAHTAR di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì anu scenificatu i so primi drammi in questu centru oghje, à quelli chì sò ghjunti in questu centru è anu vistu u ghjocu, u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç Soyer Ti ringraziu in nome di voi ".

"Vogliu ancu versu tè"

Un puzzle di girasole hè statu prisentatu à Neptune Soyer da i membri di u gruppu di teatru. Presentendu u rigalu in nome di l'attori, Derya Mete hà dettu: "Avemu vulsutu dà stu rigalu perchè pensemu chì sta stampa cumpleta voi è noi. I girasoli sò donne è sta luce sì tù. Avemu pensatu chì pudemu custruisce un mondu più forte cù a luce chì emetti. Neptune Soyer hà dettu: "Grazie assai. Avete dettu cose grandi. Cum'è Günebakan, mi rivolgu ancu à voi.

"Tunç President hè indispensabile per noi"

L'addestratore è u direttore di teatru Vedat Murat Güzel hà dettu: "L'idea di inizià un teatru di e donne in stu bellu centru cù a visione artistica di u nostru presidente Tunç 7 mesi fà m'hà fattu assai eccitazione. Tunç SoyerHè statu un grande onore di sapè chì una di e tante bellezze ottenute da Seferihisar fiuriscerà di novu quì in a Municipalità Metropolitana di Izmir. Avemu principiatu u nostru travagliu cù sta gioia. Quandu avemu travagliatu cù un presidente cù una visione in una piccula cità cum'è Seferihisar, avemu vistu cumu u successu hè vinutu. L'ingaghjamentu è a cuscenza anu aumentatu. I premii sò vinuti, i documentarii sò stati girati, i libri sò stati scritti. In tuttu stu successu, ci hè un prisidenti preziosu chì capisce e donne, l'arti, a produzzione è i zitelli. Tunç President hè indispensabile per noi. Hè bonu ", disse.

"Tan contentu chì i nostri percorsi si sò incruciati"

L'attrice di KEY Women's Theatre Ensemble, rigalu Uyanıktürk, hà dettu: "Avemu un debitu di gratitudine à u nostru presidente Tunç, chì ci hà datu sta opportunità, è à a Sra Neptün, chì era sempre quì per noi. Vogliu ancu ringrazià a nostra mamma Güneş, chì hè a mamma di u nostru presidente Tunç è a mamma di tutti noi. Sapemu chì u presidente di Tunç è Neptün Hanım si sò scontri in un teatru in l'Università Ege è decisu di marità. Hè bonu chì avemu un presidente cusì amante di u teatru ". Enfatizendu chì hà mediatu l'integrazione di u gruppu cù l'altri, Uyanıktürk hà dettu: "Avemu diventatu una famiglia, una squadra assai bona. Sò cuntentu chì i nostri percorsi anu incruciatu ", disse. A cirimonia, in a quale si sò tenuti u teatru è a presentazione di diapositive, hè finita cù a presentazione di certificati d'apprezzazione à i membri, u tagliu di torta è una sessione di foto di gruppu dopu à i discorsi.

Cumpagnia di Teatru Femminile Chjave

Per creà l'uppurtunità per e donne di riunite è di spressione per l'arti, un gruppu di teatru di e donne hè statu stabilitu in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Cigli, Karşıyaka U Gruppu di Teatru Femminile ANAHTAR, chì include 25 donne di Balçova è Balçova, hà datu u so primu spettaculu cum'è parte di l'avvenimenti di u 8 di Marzu di u ghjornu Internaziunale di a Donna. U 23 di ghjugnu in u Centru Culturale Çiğli Fakir Baykurt, a prima proiezione di u dramma di l'inseme "I racconti di e donne". In u cuntestu di l'ugualità di genere, u "travagliu di u gruppu di rinfurzà" hè ancu realizatu cù e donne chì participanu à l'attellu. I furmazioni sò ancu dati sottu i tituli di i diritti umani di e donne, a salute di a donna / a salute sessuale, i meccanismi per a lotta à a viulenza è a legislazione legale, a cumunicazione è e cumpetenze di vita. E donne, chì u trasportu à u centru hè furnitu cù u supportu di u veiculu furnitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, facenu u so travagliu di teatru è e prove in u Centru di Serviziu Holisticu di Studi Femminili ANAHTAR.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*