U Castellu di Ankara conta i ghjorni per diventà u novu centru di attrazione

U Castellu di Ankara cunta i ghjorni per diventà una nova attrazione
U Castellu di Ankara conta i ghjorni per diventà u novu centru di attrazione

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i travaglii di restaurazione di 1 residenze, 2 di e quali sò registrate è 70 ùn sò micca registrate, in u scopu di u Castellu di Ankara "İçkale 148st and 218nd Stage Street Rehabilitation Project".

U scopu di dà u Castellu d'Ankara una nova identità senza dannà a struttura originale di e case è senza trasferimentu di l'abitanti in ogni locu, ABB cuntinueghja i so travaglii di u prughjettu di u 3rd Stage, chì l'offerta hè stata finita.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghja senza interruzzione i travaglii di riabilitazione iniziati in u Castellu di Ankara per mette in luce a storia è a cultura di a capitale è trasmette à e generazioni future.

U Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di l'ABB realiza i travaglii di risturazione di 1 residenze, 2 di e quali sò registrate è 70 ùn sò micca registrate, in u scopu di u Castellu di Ankara "İçkale 148st and 218nd Stage Street Rehabilitation Project".

ÖDEMİŞ: "Usemu a struttura originale chì esiste quì"

Cuntinuendu u travagliu di u prughjettu di u 3rd Stage, chì l'offerta hè stata finita, in u Castellu di Ankara, u simbulu storicu di a capitale, ABB hà cura di priservà a struttura originale di e case.

Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, hà dichjaratu chì anu realizatu cù successu i travaglii di risturazione senza trasfirià e persone chì anu e so case in u Castellu di Ankara, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"In u Castellu di Ankara, hè pussibule di vede tutte e culture chì campanu in a Capitale. Quandu vene à u Castellu d'Ankara, pudete scuntrà tutte e tracce di u passatu, soprattuttu in questa struttura suciale induve e relazioni umane, tradizioni è abitudini suciali purtate da l'intensa urbanizazione d'oghje sò quasi spariti. Ùn vedemu micca cum'è una risturazione di l'edifiziu classicu, una seria di edifici, una risturazione di quartiere. Quì avemu aduprà a struttura originale chì esiste. Un altru puntu impurtante hè chì ùn avemu micca spustatu o vittime à nimu chì vive quì. Turchia hè una parte ufficiale di a Carta di Venezia. Avemu ancu principiatu un studiu in cunfurmità cù a Carta di Venezia. In u risultatu di sti studii, a caratteristica storica di u Castellu di Ankara serà cunservata. Mentre facemu a risturazione, ùn esigemu micca alcuna tassa da nimu in nome di cuntribuzione. Avemu un totale di 218 residenze. À a fine di 5 anni, averemu restauratu e Case Ankara da u Periudu Ottumanu. U Quartiere Hacettepe, cunnisciutu cum'è Sakalar è Quartiere Ebraicu trà a ghjente, hè una struttura impurtante in u centru storicu di a cità di Ulus. Ci hè ancu una Sinagoga chì appartene à u periodu quì. A nostra municipalità ùn hè micca rispunsevule per a sopravvivenza è a prutezzione di stu quartiere, u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè interessatu, ma cum'è a Municipalità Metropolitana, seguimu u prucessu da vicinu.

U CASTELLU DI ANKARA CONTA I GIORNI PER DIVENTÀ UN NOVU CENTRU DI ATTRAZIONE

A Municipalità Metropolitana hà ancu u scopu di aghjunghje valore à u turismu di a Capitale cù i so travaglii di migliione in u Castellu di Ankara.

Ristabilisce meticulosamente l'antica Case storiche Ankara in cunfurmità cù a so originalità è senza dannu a struttura storica, ABB hà ancu scopu di trasfurmà u Castellu di Ankara in un novu centru di attrazione per i turisti lucali è stranieri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*