Chiusura garantita per l'aeroportu di Atatürk

Quandu hè statu custruitu l'aeroportu Ataturk? Chì era u so vechju nome? Perchè hè statu distruttu?
Aeroportu d'Atatürk

Hè risultatu chì circa 2 mesi prima di l'offerta di l'aeroportu d'Istanbul, DHMI hà datu à l'impresa chì hà vintu l'offerta una garanzia chì ùn ci sarà micca voli regulari da l'aeroportu Ataturk.

Mentre i travaglii di demolizione per a trasfurmazioni di l'Aeroportu di Atatürk in u "Gardinu di a Nazione" cuntinueghjanu, duie garanzie date à i contraenti prima di l'offerta di l'Aeroportu di Istanbul sò state presentate à u publicu.

SözcüSicondu a nutizia di İsmail Şahin; Dui mesi prima di l'offerta di l'Aeroportu d'Istanbul tenuta u 3 di maghju di u 2013, era chjaramente registratu in a corrispondenza trà l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu di u periodu (DHMİ) è e cumpagnie chì vincenu l'offerta, chì l'Atatürk Airport serà chjusu à i voli programati.

In u documentu firmatu da u Direttore Generale di DHMI, Orhan Birdal, è u so assistente Mehmet Ateş, una serie di dumande posti à l'amministrazione sò risposti cù u titulu di "Tender di Progettu di u Novu Aeroportu di Istanbul (Addendum)". L'Amministrazione usa l'espressioni seguenti in a so risposta à a quistione numero 8: "Un novu aeroportu ùn pò micca esse pianificatu per Istanbul durante u periodu operativu di 25 anni, è ùn ci sarà micca voli programati da l'Atatürk Airport".

In a risposta, hè nutatu chì u Terminal di l'Aviazione Generale, induve si trovanu l'aviò privati, cuntinueghja à operare. Inoltre, hè dichjaratu chì l'hangars di mantenimentu è riparazione è l'attività di carica continuanu à a dumanda di e cumpagnie pertinenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*