Fighjate queste 4 cose in l'estiu

Prestate attenzione à sta cosa in l'estiu
Fighjate queste 4 cose in l'estiu

Acıbadem International Hospital Dipartimentu di Urgenza Medicu Responsabile Dr. Rıdvan Acar spiegò ciò chì deve fà in casu di prublemi cumuni in i mesi d'estate; Hà fattu suggerimenti è avvirtimenti. Cosa da fà in casu di insolazione? Cosa da fà in casu di morsa d'insetti? Cumu si deve intervene in casu di annegamentu ? Cumu deve esse trattatu i sagni di nasu? Eccu e risposte ...

Colpu di sole

Stà sottu à u sole per un bellu pezzu in l'estiu; Pone i risichi di sunstroke, sunburns, exacerbazione di certi malatii di a pelle, è invechjamentu di a pelle è cancru di a pelle à longu andà. colpu di sole; Si manifesta cù sintomi cum'è mal di testa, nausea, cunfusione è frebba alta per via di l'esposizione longu à u sole. L'intervenzione precoce per l'insolazione hè vitale, postu chì u trattamentu ritardatu pò purtà à a perdita permanente di u fegatu è di a funzione renale è ancu a morte.

Cosa da fà

  • In casu di colpu di calore, pigliate a persona in un locu friddu è appricà una compressa fridda.
  • Assicuratevi di beie assai liquidi è riposu.
  • Sè pussibule, pigliate una doccia calda. S'ellu ùn pò micca duscia, mette un pappu imbiccu in acqua fridda nantu à a testa, l'ascella è l'inguine. Applicà sta cumpressione regularmente per 20 minuti.
  • In ogni casu, s'ellu ùn ci hè micca un cambiamentu in a cundizione, stendu nantu à u to latu in casu di vomiting è cuntattate una istituzione di salute o cercate aiutu medica senza perde u tempu.

puntu di insetti

Unu di i prublemi cumuni in i mesi di l'estiu hè i piccati d'insetti. In u nostru paese, i mosquitoes, l'api è i piccati di tick sò i più cumuni. I morsi d'insetti causanu rossi è rash in a pelle. Quessi ponu esse doloroso è à volte assai pruriginosa. Infizzioni pò ancu sviluppà. Certi pirsuni sperimentanu una reazione allergica ligera à i piccati d'insetti; Una grande zona intornu à a muzzica diventa inchata, rossa è dolorosa. In e persone cù allergii, una reazzione allergica seria, cum'è difficultà di respirazione, vertigini è gonfiore faciale pò esse, chì esige trattamentu medico urgente. Dr. Rıdvan Acar avvisa chì se ci sò segni di inflammazioni cum'è pus è abscess in l'area muzzicata è questi ùn sò micca spariti in 2 ghjorni, duvete applicà immediatamente à l'uspidale è dice: "Questa situazione pò indicà chì l'insetti pò esse velenoso è pò indicà infezzione, è ponu un periculu se u trattamentu hè ritardatu ".

Cosa da fà

In casu di piccati d'insetti: Se l'insetti hè nantu à a pelle, sguassate prima l'insetti cù pinzetti sterili. Dopu, lavate a zona cù acqua è sapone. Applicà una compressa fridda per almenu 10 minuti è elevà l'area muzzicata s'ellu hè pussibule aiutà à riduce l'inflamazione. Evite ancu di irritazione di a zona per riduce u risicu di infezzione.

In casu di puntura di l'api: U primu cosa chì duvete fà hè di caccià immediatamente u puntu di l'api. Grazie à l'intervenzione rapida, u velenu liberatu da l'agulla serà impeditu di sparghje, impediscendu cusì chì e reazzioni chì ponu accade di diventà più severi. Ma attenti ! L'eliminazione di l'agulla stringhjendu a pelle pò causà più velenu per sparghje in tuttu u corpu. Dopu avè sguassatu l'agulla, lavate a zona problematica cù acqua fridda è sapone per calmà a pelle è sguassate a terra è qualsiasi velenu da a zona. Pudete applicà cumpressi di ghiaccio à l'area problematica per chì u velenu hè menu assorbutu da u corpu è l'inflamazione hè alleviata. Dopu avè imbulighjatu u ghjacciu in una spugna, lasciate nantu à a zona muzzicata per 20 minuti. Inoltre, se l'area muzzicata hè u vostru bracciu o a gamba, saria benefiziu di mantene sta zona elevata per allevà u dolore è l'inflamazione.

In casu di piccati di tick: Ùn sguassate micca u tick da u corpu, ùn sguassate nunda, è ùn pruvate micca di tumbà. Dr. Rıdvan Acar hà dettu chì, ancu s'ellu ùn ci hè micca lagnanza nantu à i morsi di tick, duvete cunsultà l'istituzione di salute più vicina senza intervenzione è senza perda tempu, è hà dettu: "Hè assai impurtante chì u prucessu di rimuzione di tick hè realizatu da esperti, altrimenti. Qualchidunu pò stà sottu à a pelle è per via di l'infezzione trasmessa da a saliva di tick, a vita pò esse persa. " "Puderà causà prublemi minaccianti". dice.

affucà in acqua

L'affucazione hè a deteriorazione di i tessuti per via di l'insufficienza di l'ossigenu chì ghjunghje à i tessuti in u corpu. Difficultà à respira; respirazione rumorosa, rapida è prufonda; Hè manifestatu da spuma à a bocca, bruising in a faccia, unghie è labbra, distress generale è svenimenti. Dr. Rıdvan Acar avvirtenu chì i primi aiuti sò assai impurtanti in i casi di affucazione è dice: "Mentre a persona pò sopravvive cù l'intervenzione, situazioni indesevule pò accade cù l'intervenzione sbagliata o tardiva".

Cosa da fà

Fate chì a persona in risicu di affucà assume una pusizione supina. Sè vo ùn sapete natà assai bè, sarà inconveniente à natà fora. Stu pò causari voi à sperienze u listessu prublema.

Dopu avè pigliatu da l'acqua rapidamente è cun cura, verificate a so respirazione è u pulsu è mette nantu à a so spalle.

Mentre intervene, ùn spinghje micca a testa in daretu troppu per evità u risicu di una frattura à a testa o u corpu. Eliminate qualsiasi materiale chì pò impedisce a respirazione. Pigliate a so robba bagnata è copre cù una manta secca.

Dumandate aiutu chjamendu u 112. Ancu s'è 20-30 minuti sò passati, a persona hè permessa di respira cù respirazione artificiale. Aduprate a respirazione artificiale regularmente finu à l'arrivu di e squadre mediche.

sanguinamenti nasali

E cundizioni climatichi secchi è caldi aumentanu u risicu di sanguinamenti nasali. In e persone chì i vene nasali sò prominenti è assai superficiali, u nasu pò sanguinà facilmente per via di un soffiu severu è di puzzicheghju. Dr. Rıdvan Acar indica chì se utilizate diluenti di sangue per prevene i sanguinamenti nasali o avè prublemi di cori è di pressione di sangue, duvete evità di esce in u sole quant'è pussibule durante l'ore più calde di u ghjornu.

Cosa da fà

  • Risciacquate u nasu cù assai acqua fredda per chì ùn ci sia micca coaguli in l'internu.
  • Siate ghjustu, inclinate a testa ligeramente in avanti è applicà pressione à l'ale di u nasu cù i vostri ditte per 5-10 minuti.
  • Misura a vostra pressione sanguigna, cum'è u sanguinamentu hè spessu causatu da a pressione alta.
  • Se u sanguinamentu ùn pò esse cuntrullatu, andate à l'uspidale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*