Attenzione à i disordini di u ritmu cardiacu in i zitelli!

Attenzione à i disordini di u ritmu cardiacu in i zitelli
Attenzione à i disordini di u ritmu cardiacu in i zitelli

Specialista in Cardiologia Pediatrica Prof. Dr. Ayhan Çevik hà datu infurmazioni impurtanti nantu à i disordini di u ritmu cardiacu pediatricu. E malatie cardiovascular, chì sò trà e cause principali di morte in u mondu sanu, sò avà cumuni micca solu in età maiò, ma ancu in i zitelli, i zitelli è i ghjovani.

L'arritmia hè definita cum'è u core chì travaglia à un ritmu più lento, più veloce o irregulare di u normale. Siccomu u mudellu di pompa di sangue di u cori, chì ùn viaghja micca in u so ritmu normale, hè disturbatu, parechji sintomi sò in a persona.

Chì sò i sintomi?

Palpitazioni, debulezza, fatigue faciule, visione annebbiata, vertigini, dolore di pettu, svenimentu per sforzu, insufficienza cardiaca in certi disordini di ritmu progressivi è micca trattati, è ancu arrestu cardiacu bruscu.

Palpitazioni ùn pò micca sempre significà disturbu di u ritmu di u core. In casu di frebba, anemia o malatie di a glàndula tiroidea, a persona pò percive u cambiamentu di a freccia di u core cum'è palpitazioni. Per questu mutivu, sti valutazioni devenu esse fattu da u pediatricu in i malati chì presentanu palpitazioni.

Cumu hè fattu u diagnosticu?

U genitore sospetta e lagnanza è ancu aiuta à fà u diagnosticu. E mamma sò assai sensibili è attenti à questu tema. In a prisenza di sti lagnanze chì si sviluppanu subitu in un zitellu chì tuttu hè normale, quandu si mette a manu nantu à u core di u zitellu, pudete avvistà un battitu di cori cusì veloce chì ùn pudete micca cuntà. À quellu tempu, u vostru zitellu pò avè un dulore di pettu ligeru è pallidu faciale. Pudete misurà u pulsu di u vostru zitellu è a quantità di l'ossigenu in quellu mumentu cun u cuntu di u pulsu di u dito in l'applicazioni per smartphone o, in casu di dubbitu, cù sonde di dita petite chì ponu esse acquistate da i venditori di prudutti medichi. In questu modu, pudete detectà a presenza di attacchi di cortu termine è dà infurmazioni preliminari à u vostru duttore. In casu di palpitazioni di longa durata, saria utile cunsultà a vostra istituzione di salute più vicina è piglià un ECG. Per piacè tene stu ECG è mostrallu à u cardiologu pediatricu chì vi seguitarà.

Chì faci un cardiologu pediatricu per u diagnosticu?

U diagnosticu hè fatta da valutazione ECG, valutazione di strutture intracardiache cù ecocardiografia, piglià record di ritmu holter di 24 ore, registratore di eventi, registratore di loop intracardiacu, test di stress, studiu elettrofisiologicu transesophageal, studiu elettrofisiologicu.

Prof. Dr. Çevik hà dichjaratu u seguente nantu à u trattamentu di a malatia:

"A terapia di droga hè data o a terapia di ablazione hè applicata secondu l'età di u paziente, u tipu è u gradu di l'arritmia, in particulare quelli chì si verificanu in a zitella, tendenu à migliurà cù u tempu. "I medicazione per esse datu sò destinati à eliminà l'effetti secundari di l'arritmia è ùn sò micca una suluzione definitiva. In i casi di arritmii chì cuntinueghjanu dopu à l'età di 5, studii elettrofisiologichi sò realizati è trattamenti di ablazione di cori sò applicati ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*