Formazione "Serra è Orticultura" per e donne in a Capitale

Formazione "Serra è Orticultura" per e donne in a Capitale
Formazione "Serra è Orticultura" per e donne in a Capitale

In u scopu di u "Piano d'Azione per l'Uguaglianza Locale", u Centru di Cunsigliu di e Donne di a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Ambiente hà cuminciatu à dà furmazione "Serra è Orticultura" à e donne in a capitale. Hè previstu chì 100 donne prufittàranu di a furmazione, chì hè destinata à cuntribuisce à l'impieghi di e donne finu à uttrovi.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so sforzi per incuragisce e donne in a capitale à pruduce è cuntribuisce à u so impiegu.

Un novu prughjettu hè statu implementatu per quelli chì applicanu à u Centru di Cunsigliu di e Donne è i Club di e Donne, chì operanu in u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia. In cuuperazione cù u Dipartimentu di Proteczione Ambientale, "Formazione in serra è orticultura" hà cuminciatu à esse datu à e donne in a capitale.

UN TOTALE DI 16 ORE DI EDUCAZIONE PRATICA OGNI MESI

In u scopu di u "Piano d'Azzione Locale per l'Uguaglianza", e donne riceveranu un totale di 5 ore di furmazione pratica per 16 ghjorni ogni mese.

Capu di u Dipartimentu di i servizii per a donna è a famiglia di ABB Dr. Serkan Yorgancılar hà datu l'infurmazioni seguenti:

"In u scopu di u Pianu d'Azione per l'Ugualità Locale, avemu principiatu un altru prughjettu per aumentà l'impieghi di e donne in a capitale. Furnemu furmazione in serra è orticultura in cuuperazione cù u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale. Avemu graduatu 22 donne in u primu cursu di educazione. Cuntinuemu in 5 corsi è circa 100 donne prufittàranu di stu prughjettu.

E donne chì anu participatu à a furmazione tenuta in u Campus Agriculu Gölbaşı Karaoğlan hà dichjaratu ch'elli anu amparatu infurmazioni impurtanti nantu à a cultura in serra è l'orticultura, è anu parlatu cusì:

Havva Eroglu: "Aghju assistitu à sta furmazione perchè era interessatu à i fiori. Mi hè piaciutu assai, ringraziemu assai u presidente Mansur ".

Menşure Caner: "Eru assai piacè, avemu vistu è amparatu chì avemu avutu assai difetti. Avà u nostru approcciu serà assai diversu à l'arburi è i fiori. Grazie."

Suna Dincer: "Avemu avutu una infurmazione assai bona, risulta chì ci era parechje cose chì ùn sapemu micca. Cultivemu in u paese, ma avemu avutu un bellu sbagliu. Vulemu ringrazià u presidente Mansur per avè furnitu questa opportunità ".

Seher Altindag: "Ùn sapemu micca assai di cumu cultivà e piante è di ciò chì fà. Da avà, aghju amparatu assai cose belle è impurtanti per insignà à e generazioni future.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*