Ci hè avà Menemen nant'à a Strada Ciclista Bergama Efes

Ci hè avà Menemen nant'à a Strada Ciclista Bergama Efes
Ci hè avà Menemen nant'à a Strada Ciclista Bergama Efes

In İzmir, chì hà u tìtulu di a prima cità à unisce à a Rete Ciclistica Europea da Turchia per u sviluppu di u turismu in bicicletta, i travaglii sò stati ancu finiti nantu à a strada Menemen di a strada in bicicletta trà Bergama-Efes cù i sforzi di Izmir. Municipalità Metropolitana. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, cù a participazione di l'abitanti di Menemen è l'amatori di a bicicletta, hà introduttu u percorsu di 27 chilometri per pedale.

In İzmir, chì hè a prima cità di Turchia à unisce à a Rete Europea di Ciclisti (EuroVelo), chì furnisce un introitu annuale di 7 miliardi d'euros à u settore turisticu, i sviluppi in questa zona cuntinueghjanu cù i sforzi di a Municipalità Metropolitana di İzmir. U travagliu hè statu ancu finitu nantu à a strada Menemen di a strada İzmir di 500 chilometri chì unisce Bergama è Efesu. A strada di bicicletta rurale di 27 chilometri in u distrittu di Menemen hè stata messa in usu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà prumuvutu a strada di bicicletta di Menemen inseme cù a ghjente di Menemen è l'amatori di a bicicletta cum'è parte di l'attività di u ghjornu mundiale di a bicicletta. Ministru Tunç Soyer Hà pedalatu per 5 chilometri finu à Belen Village.

Tour EuroVelo 8-Menemen in u scopu di a Strada Mediterranea İzmir Route, İzmir Metropolitan Municipality Vice-Segretariu Generale Ertuğrul Tugay, İzmir Metropolitan Municipality Gediz Branch Manager Ali Kemal Elitaş, Partitu Populare Republicanu (CHP) Menemen District President Ömer Güney, Burocrati di Municipality Metropolitana I residenti di Menemen è l'amatori di a bicicletta.

U sindaco Soyer, chì hà iniziatu a corsa in bicicletta da Menemen City Park è finita in Belen Village dopu à una distanza di 5 chilometri, hà scontru cù i capi di quartiere, cooperative di pruduttori, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è i citadini in u caffè di u paese.

"Faremu tuttu per fà u ciclismu populari"

Dichjarà chì travaglianu intensamente in İzmir per incuragisce è aumentà u trasportu in bicicletta, u sindaco Soyer hà dettu: "Apremu novi piste è rotte, custruemu novi percorsi per bicicletta. Aumenteremu ancu e stazioni di bicicletta è i parcheggi. Per un ambiente sustenibile, a dipendenza di i veiculi motori deve in qualchì manera diminuite da a nostra vita. Più dipendemu da i veiculi, più avvelenemu a nostra vita. U ciclistu hè assai adattatu per una vita sana è un modu di trasportu assai più pulitu è ​​più prezzu. Hè per quessa chì faremu tuttu per popularizà a bicicletta è fà chì l'utilizanu intensivamente ".

"Ottenemu di più cum'è travagliemu inseme"

U presidente Soyer, chì hà finitu u giru in bicicletta è ascoltu e richieste di u capu è di i pruduttori, hà dettu: "Incontru cù a bella ghjente di Menemen hè una motivazione separata è una fonte di morale. Genti assai belli. I nostri mukhtars sò veramente travagliendu duramente. Collaborazione cun elli hè à tempu un duvere è una fonte di felicità per noi. Più travagliammu inseme, più ghjunghjemu. Sò assai felice di scuntrà a ghjente di Menemen oghje ", disse.

Cosa hè EuroVelo?

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà fattu passi impurtanti per u sviluppu di u turismu in bicicletta, hà unitu à EuroVelo in 2019. Cusì, İzmir hè diventata a prima cità di Turchia chì si applica à EuroVelo, chì hà una dimensione ecunomica annuale di circa 7 miliardi d'euros, è a so applicazione hè stata appruvata. A strada di bicicletta di 500 chilometri chì cunghjunta l'antiche cità di Bergama è Efesu hè prevista per cuntribuisce à u turismu urbanu è u trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*