L'intersezzione per alleviare u trafficu in Beylikdüzü Avcılar hè stata messa in serviziu

L'intersezzione chì alleviarà u trafficu in Beylikduzu Avcılar hè stata messa in serviziu
L'intersezzione per alleviare u trafficu in Beylikdüzü Avcılar hè stata messa in serviziu

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà finitu u prugettu di strada è intersezzione di l'intersezzione di Haramidere Ambarlı Street-Liman Yolu Street, chì alleviarà a congestione di u trafficu trà Beylikdüzü è Avcılar in larga misura.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluIn u so discorsu à a cerimonia di l'apertura, hà dettu chì Istanbul hè una cità chì si estende à dui cuntinenti è sperimenta una intensa attività urbana.

In riferimentu à quandu anu affruntatu un prublema di trafficu cronicu à longu andà, İmamoğlu hà dettu: "Desideremu una cità tranquilla. In questu sensu, da u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu fattu azzione, compie è cuntinuemu u nostru travagliu per facilità u trafficu ". disse ". disse.

In questu cuntestu, İmamoğlu hà datu esempi di i travaglii di intersezzione chì anu realizatu in regioni cum'è Başakşehir, Silivri Selimpaşa, Tuzla è Bostancı è hà dettu: "Ùn finiscemu micca solu u nostru travagliu cù strade, intersezioni è cavalcate per fà ogni travagliu chì avemu. fà permanente. In listessu modu, i servizii di l'infrastruttura, cum'è l'acqua residuale è l'acqua di piova, chì sò in quellu ambiente, in l'area di influenza, è cun una cunniscenza più profonda di i prublemi, sò i travaglii più stanchi è forse i più disturbanti durante l'attività di custruzzione, ma senza trascurarli, sò realizati impeccabilmente. Facemu ancu un sforzu particulari per assicurà chì sia dispunibule à i nostri citadini ". disse.

Enfatizendu chì u so scopu hè di facilità u trafficu in Istanbul, İmamoğlu hà sottolineatu chì realizanu un studiu focu annantu à a mobilità urbana cù tutti i attori di u prublema.

Ekrem İmamoğluEllu hà dichjaratu chì Esenyurt, Beylikdüzü è Avcılar, chì sò distretti à u latu punente di a cità, anu una populazione di circa 3,5 milioni, è chì i travaglii nantu à a linea di metro Esenyurt-Mahmutbey, chì hè vitale per a regione, cuntinueghjanu.

Dichjarà chì a linea, chì hè u prughjettu di u costu più altu di Istanbul, passa per i distretti di Küçükçekmece, Başakşehir, Avcılar è Esenyurt, İmamoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Di sicuru, ùn l'avemu micca lasciatu quì. Riturnemu à Avcılar da a Piazza Esenyurt è u cunnettamu cù a linea Beylikdüzü-Sefaköy da a fermata situata à a parte bassa di i pacchi nantu à l'Autostrada D100.

İmamoğlu critica u fattu chì l'appruvazioni di u ministeru per a linea di metro İncirli-Sefaköy-Beylikdüzü, chì hè stata parlata da quasi 20 anni per a regione, ùn hè micca sempre esce, è hà dettu: "Ùn possu micca risolve in a mo mente l'insignificante di mantene. sta linea nantu à u scaffale in u ministeru, rettendu una firma, è impediscenu l'accelerazione di u viaghju. Allora ùn sò micca in una pusizioni ancu di cummentà sta eclissi mentale. Chì possu dì ? I ricumandemu à Diu. Ma lasciami dì, avemu un massimu di un annu per a nostra riferimentu à Allah. Dopu questu, a nostra nazione darà a risposta necessaria ". hà fattu a so valutazione.

I prumessu davanti à tutti voi

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluEsprimendu chì ci sò stati storie tragiche chì anu sperimentatu cù l'amministrazione precedente IMM durante u periodu di merria di u distrittu, hà dettu:

"A prumessu davanti à tutti voi. Ùn lasciaraghju mai, mai, un tali ricordu à 39 cumune di distrittu, ch’elli sò i merri di u partitu puliticu di quale sò o micca. Chì tippu di mumentu ? "Ci hà impeditu, ùn ci hà fattu fà, ùn ci hà micca fattu fà". À u cuntrariu, soullinemu chì simu sempre à pruvà à impedisce u nostru travagliu utilizendu qualchì volta u putere di altre istituzioni è urganisazioni di u nostru statu per mezu di e municipalità di distrittu. Ma tutte queste difficultà portanu à una sola cunclusione. Hè u viaghju di serve a nostra cità, distretti è nazione cù più entusiasmu, curagiu è determinazione. Puderaghju dì chì nunda altru ùn ci guadagna ".

Istanbul hè stata tradita

Spartendu l'infurmazioni nantu à a strada è u travagliu di intersezzione chì anu apertu, İmamoğlu hà dichjaratu chì ci sarà sollievu in u trafficu di Esenyurt è Beylikdüzü una volta chì u prugettu diventerà operativu. Enfatizendu chì e cattive pratiche sò state fatte contr'à a cità in u passatu, İmamoğlu hà datu l'esempii seguenti:

"E lezioni deve esse amparate da e pratiche cattive. Ambarlı Port hè unu di i più grandi porti di container in Turchia è forse ancu in Europa. Sapemu chì ùn ci era micca una tale urbanizazione in a zona posteriore quandu u portu era custruitu. M'arricordu cum'è era ieri. Mi ricordu chì in i grandi piani ambientali fatti à l'iniziu di l'anni 2000 è à a fine di l'anni 90, ancu a cunnessione di stu portu in trenu hè stata studiata. Aghju vistu cù i mo ochji i piani à grande scala per un centru logisticu di stu portu. Tandu sò merre, ùn sò micca puliticu. Cum'è una persona d'affari, aghju intesu queste in una presentazione. Una zonificazione è una pianificazione di a cità assai pessima in Esenyurt, chì hà spulatu cumplettamente tutti questi è hà creatu una grande barriera à tuttu u prucessu cum'è un gag, sfurtunatamenti hà imprigiunatu sta regione in sè stessu. Sfortunatamente, un grande tradimentu hè statu fattu sia à sta regione, à u trasportu portu è à Istanbul, custruendu enormi edifici di 40 è 50 piani nantu à e strade è tracce di e formazioni industriali quì, è emettendu quelli permessi di zonificazione ".

A ricuperazione di Istanbul significa a ricuperazione di Turchia

İmamoğlu hà dettu chì a pupulazione di Esenyurt, cù i rifuggiati, era in strada per 1,5 milioni in u prucessu.

Dichjarà chì Esenyurt hè quasi grande quant'è Beylikdüzü, İmamoğlu hà dettu:

"Beylikdüzü hà una pupulazione di quasi 400 mila. Ci hè un paragone trà u malu urbanismu è u bonu urbanismu, sottu à u fattu chì dui lochi cù a listessa pupulazione circa 20 anni fà, unu d'elli và versu 1,5 milioni è l'altru hè in 400 mila. Sta pratica sbagliata ùn solu dà prublemi à i so residenti. À u listessu tempu, hà un effettu nant'à Istanbul è u portu. Questu hè u mutivu principalu di a visione olistica di e cità è di i paesi. In autri paroli, s'è no guardemu u prublema cusì, metteremu sia a nostra cità, u nostru paese è a nostra nazione in grossi guai cù grandi sorprese. In questu cuntestu, avemu campatu è campemu un periodu straordinariamente istruttivu in quantu à a pianificazione, a strategia, i prucessi vitali, urbani, cù a gestione di u prucessu scientificu è raziunale, chì serà bonu per stu paese, è cumu una mente unipersonale pò. porta à grandi disastri. Semu in una tappa impurtante di passà in una era raziunale è scientifica. Cù questi sforzi cuscenti è strategie raziunali, sò bè ​​chì a bellezza di Istanbul significa a bellezza di Turchia. A ricuperazione di Istanbul significa a ricuperazione di Turchia. Arricchimentu di Istanbul significa arricchimentu di Turchia. In questu cuntestu, avemu una grande rispunsabilità ".

Prima di l'apertura, u sindaco di Beylikdüzü, Mehmet Murat Çalık, è u secretariu generale di l'İBB, Gürkan Alpay, anu ancu fattu discorsi è detti infurmazioni detallate nantu à u prugettu.

Dopu à i discorsi, a strada è l'intersezzione chì facilità u trafficu in a regione sò state messe in serviziu da İmamoğlu, i deputati CHP Sibel Özdemir, Turan Aydoğan, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık, u sindaco di Avcılar Turan Hançerli è u sindaco di Büyükçekmece Hasan Akgünce.

In u scopu di u prugettu, un passaghju sotterraneo di 350 metri di lunghezza, un ponte di post-tensione di 188 metri chì cunnessa Ambarlı Street à Liman Street, un canale d'acqua di piovana di 600 metri di lunghezza chì cunnetta à Haramidere, un passaghju pedonale di 2 campate nantu à Liman. Strada, un ponte di 2.2 chilometri di longu nantu à a strada Sarızeybek. Strada divisa, una strada divisa di 530 metri di lunghezza chì cunnetta Ambarlı Street à Strada Liman hè stata custruita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*