Bursa riceve a so piazza storica

Bursa riceve a so piazza storica
Bursa riceve a so piazza storica

A demolizione di l'edificiu di u centru cummerciale, chì si trova in l'area di u Prughjettu di Disegnu Urbanu di u Bazar Storicu è di a Regione Hanlar Çarşıbaşı, chì marcarà u futuru di a cità di a Municipalità Metropolitana di Bursa, cuntinueghja rapidamente. Mentri l'edifiziu si calava à u pianu di terra, a piazza storica cuminciò à esce à a luce.

U prughjettu, chì ristabilisce u Bazar Storicu è u Distrettu di Inns, chì hà cuminciatu à furmà in u 14u seculu in Bursa, a prima capitale di l'Imperu Ottumanu, è hà finitu u so prucessu in u 16u seculu cù u sviluppu di osterie, bazars coperto è bazars. , hè avà vicinu à a so fine. In u scopu di u prugettu di a Municipalità Metropolitana, chì era ancu sustinutu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, a demolizione di 48 edifici in 37 parcelle hè stata cumpletata. U prucessu iniziatu per a demolizione di l'edificiu di u centru cummerciale in l'area di u prughjettu cuntinueghja rapidamente. Siccomu i piani di u sotano di l'edifiziu seranu utilizati, a demolizione cuntinuò in modu cuntrullatu, mentre chì l'edifiziu era calatu à u pianu di terra. Dopu à a demolizione di u pianu di terra, u prughjettu di l'applicazione serà iniziatu in a zona esposta.

rispettu di u prughjettu di a storia

Sottulineendu chì u prugettu ùn hè micca un prufittu, ma un prughjettu di rispettu storicu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu: "Ci hè un sognu di scuntrà stu tesoru in Bursa. Quandu l'edificazioni sò stati demoliti è i minareti di a Grande Moschea apparsu, aghju ricevutu feedback assai pusitivi. Aghju avutu grazie. Quandu u prugettu hè finitu, videremu un distrittu di l'osteria assai più invitante. Una piazza maravigliosa emergerà cù u so parcheghju, u parcheghju di l'autobus turisticu è a zona induve a ghjente pò facilmente caminari. Speremu di finisce tutti questi travaglii à a fine di l'annu prossimu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​​​cuntribuitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*