Cambiamentu di lege nantu à l'aumentu di l'affittu

Cambiamentu di lege in l'aumentu di l'affittu
Cambiamentu di lege nantu à l'aumentu di l'affittu

A lege, chì stabilisce a tarifa annuale di l'aumentu di l'affittu in e residenze à u massimu di 25%, hè entrata in vigore. Tra l'11 di ghjugnu 2022 è u 1 di lugliu di u 2023, u tassu di aumentu chì pò esse fattu in i prezzi di l'affittu hè determinatu cum'è 25% à u massimu, indipendentemente da l'IPC.

L'avucatu Nevin Can hà dichjaratu chì i prezzi di casa è i prezzi di l'affittu anu aumentatu in pocu tempu in a situazione ecunomica in u paese è hà dettu chì l'inquilini sò in una situazione sempre più difficiuli quandu i patroni volenu aumentà l'affitti di l'antichi inquilini à un tassu altu. .

L'avucatu Can hà dettu: "Sicondu u regulamentu precedente, l'accordi trà i partiti in quantu à a tarifa di l'aumentu di l'affittu sò validi, ma l'aumentu più altu chì pò esse fattu secondu u Codice Turcu di Obligazioni era l'Indice di Prezzi di Consumatore, vale à dì i dodici. -media di u mese in u CPI, cum'è più cumunimenti cunnisciutu, in l'annu di affittu precedente. Siccomu sta tarifa hè di 2020% in media per 2021 è 15, l'aumentu più altu chì pò esse fattu à i prezzi di l'affittu in quellu periodu era 15% in media.

L'IPC AURGERA PIÙ

Nutendu chì l'IPC hà aumentatu rapidamente in parallelu à a taxa di inflazione, l'avucatu Nevin Can hà dettu: "In cunsiquenza, u ritmu di crescita chì pò esse fattu in i prezzi di l'affittu hà righjuntu u 2022% per maghju 35 è avvicinatu à u 40% per ghjugnu. Questa tarifa hè prevista per aumentà più in i mesi à vene. In questu casu, l'aumentu di 40% o ancu tassi più alti in l'affitti di e persone chì sò in serii difficultà ecunomiche per u fattu chì u costu di a vita è l'aumentu di l'ingudu ùn ghjunghje micca à sti tassi, senza dubbitu, risultatu in a so incapacità di fà. una vita".

AUMENTATA DI 25 PERCENT

L'avucatu Nevin Can hà datu l'infurmazioni seguenti: "In cunsiderà questi sviluppi, u parlamentu hà pigliatu l'azzioni è a lege, chì hà determinatu u più altu ritmu di aumentu chì pò esse fattu in i prezzi di affittu di l'abitazione cum'è 25% in u periodu à vene, indipendentemente da a tarifa CPI, hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale è hè entrata in vigore. Dunque, l'aumentu massimu chì pò esse fattu prima di l'11 di ghjugnu era 39,33% secondu u CPI, è avà hè 25%. Per quessa, l'accordu trà i partiti in quantu à a tarifa di l'aumentu di u prezzu di l'affittu hè validu finu à chì hè sottu à 25%, ma se i partiti accunsenu o ùn facenu micca un accordu annantu à un incrementu di una tarifa più alta o di u CPI, u i tariffi di affittu seranu pagati finu à un massimu di 1% finu à l'2023 di lugliu di u 25. Pò esse aumentatu da XNUMX per centu. Mentre ùn hè micca dubbitu chì stu cambiamentu legale, chì hè statu fattu per riparà l'aumentu chì pò esse fattu in i prezzi di l'affittu, almenu in una certa misura, alleviarà un pocu l'inquilini in a crisa ecunomica in cui simu, a nostra speranza hè chì u l'ecunumia ricuperà u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*