Chirurgia di sustituzione di u ghjinochju in u trattamentu di a calcificazione di u ghjinochju

Chirurgia di sustituzione di u ghjinochju in u trattamentu di a calcificazione di u ghjinochju
Chirurgia di sustituzione di u ghjinochju in u trattamentu di a calcificazione di u ghjinochju

Prof. da Memorial Ankara Hospital Ortopedia è Traumatologia Dipartimentu. Dr. Ali Turgay Çavuşoğlu hà datu infurmazioni nantu à a calcificazione di u ghjinochju è a cirurgia di sustituzione di ghjinochju parziale (unicondilar).

prof. Dr. Ali Turgay Çavuşoğlu hà dettu u seguente nantu à u sughjettu:

Più cumuni in i persone di più di 50 anni

"A calcificazione hè u dannu permanente à i cartilagini articulari per diversi motivi. A calcificazione, chì hè una malatìa prugressiva, provoca dolore seriu è difficultà in u muvimentu in l'articuli. A calcificazione, chì si vede in generale in u gruppu d'età di 50 anni è più vechji, vale à dì, in i 4 è 5 anni, pò esse osservatu menu freti in u gruppu d'età più ghjovanu. Mentre chì u sovrappesu è l'obesità anu un rolu impurtante in a furmazione è a progressione rapida di a malatia, i pazienti anu difficultà evidenti à caminari è distorsioni in i gammi, in particulare in i stadi successivi.

L'obesità hè una di e cause più impurtanti di l'artrosi.

A predisposizione familiale hà un rolu in a furmazione di calcificazione. In ogni casu, u prublema di l'obesità, chì hè discritta cum'è a pesta di l'età in u mondu d'oghje, hè unu di i fatturi più impurtanti di calcificazione. L'accidenti passati, i cirurgii sbagliati, l'attività occupazionale è sportiva eccessiva è e malatie reumatiche sò e cause principali di sta malatia.

U dulore chì ùn sparisce micca cù u restu indica a progressione di a malatia

U sintumu più impurtante di l'artrosi hè u dulore in i ghjinochje. In i primi stadi di a malatia, stu dulore pò esse supportable, leve è intermittenti; Mentre hè facilmente allevatu da u restu, a quantità è a durata di u dulore aumenta cù a malatia. Risponde ancu menu pusitivu à u restu. Un altru sintumu hè a curvatura di u ghjinochju in l'internu o fora quandu si vede da u fronte (distorsione). Questa scuperta palesa chì a malatia hà avanzatu seriamente. U dulore chì vi svegliate soprattuttu di notte avvirtenu a persona chì sta malatia hè ghjunta à u so stadiu più avanzatu. Mentre l'inflamazione in i ghjinochje aumenta gradualmente, altri scuperti includenu a distanza di caminata diminuita, i soni crackling chjamati crepitazione da i ghjinochje, è l'edema cullendu l'acqua in i ghjinochje durante i movimenti simplici.

E donne in u gruppu di risicu

A calcificazione, chì si vede proporzionalmente più in i pazienti femini di più di 50 anni, hè più cumuni in e società obese. Ancu s'ellu hè vistu menu regiunale in u nostru paese, a freccia di calcificazione in cartilagini articular hè in crescita, soprattuttu in a regione Mediterranea. L'obesità, a trasmissione genetica, l'attività fisica eccessiva, l'accidenti precedenti è a cirurgia sò fatturi di risichi per sta malatia.

A cirurgia di a mezza protesi deve esse fatta prima chì a malatia avanza.

U diagnosticu di a calcificazione hè largamente fatta da simple esaminazioni di raghji X dopu un esame attentu di u paziente. In ogni casu, quandu hè necessariu, u diagnosticu hè cunfirmatu da tomografia computerizzata è esami MRI. A cirurgia di a protesi di ghjinochju unicondilar (protesi di a mità di ghjinochju), chì hè una di l'opzioni di trattamentu, hè un metudu di trattamentu kirurggicu in quale solu a parte deteriorata di u ghjinochju hè intervenuta chirurgicamente in i fasi media è moderatu-avanzati di a malatia di calcificazione, senza toccu u parti chì ùn sò micca ancu dannighjate. Per prufittà di i vantaghji di stu metudu, chì hè cunnisciutu ancu com'è protesi parziale o chjuca trà e persone, deve esse appiicatu prima chì a malatia righjunghji un stadiu assai avanzatu.

Parechji pazienti ùn anu micca bisognu di terapia fisica dopu l'operazione.

A prucedura di prosthesis di ghjinochju unicondylar (mezzu parziale), chì hè realizatu sottu spinali (numbing cintura) o anesthesia generale, hè una intervenzione chirurgica più chjuca (minore) realizata cù una incisione più chjuca è menu intervenzione di tissuti cumparatu cù a protesi tutale (tutta). In questa cirurgia, solu a zona dannata di u ghjinochju hè riparata cù una protesi. Questa operazione, chì dura per una media di 45 minuti, furnisce vantaghji cum'è menu perdita di sangue, menu risicu di infizzione, prima volta à a vita di ogni ghjornu è senza bisognu di un prucessu fisicu fisicu supplementu in parechji pazienti paragunatu à a protesi tutale di ghjinochju. A protesi di ghjinochju parziale (unicondilar), chì hà a stessa rata di successu cum'è e protesi di ghjinochju normale, hà ancu un ritmu di complicazione postoperatoria più bassu.

E protesi unicondilari ponu esse usate per un tempu assai longu.

I Pacienti chì righjunghjenu u nivellu di scaricamentu in 2-3 ghjorni ponu marchjà indipindente dopu à u 10u ghjornu senza u sustegnu di un caminante. E protesi unicondilari (a metà parziale), chì generalmente anu una vita simile cù e protesi di ghjinochju normale, ponu esse rimpiazzate cù protesi totali normali. In questu modu, i tempi normali di usu di a protesi di ghjinochju ponu esse radduppiati è si ponu ghjunghje à 25-30 anni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*