Akın da CHP: "U Guvernu duverebbe Taglià Impositu nantu à u Carburante Immediatamente"

Akin from CHP, Power deve tagliate immediatamente i tassi nantu à u carburante
Akın di CHP "U guvernu duverebbe immediatamente riduce l'imposte nantu à u carburante"

U Vicepresidente di CHP Ahmet Akın hà dettu chì l'aumentu di i prezzi di i carburanti in l'ultimi dui mesi pruvucarà difficultà à i citadini chì volenu viaghjà in u prossimu Eid al-Adha. Akın hà nutatu chì i prezzi di i biglietti di l'autobus anu aumentatu finu à u 65 per centu in u periodu di dui mesi chì hè passatu da l'Eid al-Fitr. "Hè diventatu impussibile per e famiglie cù u salariu minimu per andà in i so paesi natali durante a festa. U guvernu duveria immediatamente tagliate i tassi nantu à u carburante per allevà i nostri citadini, è tutte l'autostrade è i ponti di pedamentu duveranu esse liberi durante e vacanze ", disse.

Akın da CHP hà dettu chì i citadini chì vulianu passà e vacanze in a so cità nativa pensanu à l'aumentu di i prezzi di i biglietti di l'autobus circa 2 settimane prima di e vacanze. Nutendu chì i prezzi di i biglietti di l'autobus anu aumentatu da u 30 à u 60 per centu cumparatu cù u periodu di a Festa di Ramadan circa dui mesi fà, Akın hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à u cambiamentu di prezzu:

Aumentu di 60 per centu nantu à e rotte più trafficate

I prezzi di i biglietti di l'autobus Istanbul-Ankara, chì eranu 250 lire in media prima di a festa di Ramadan, sò aumentati à quasi 400 lire da oghje. U prezzu di u bigliettu di l'autobus Istanbul-Ankara, chì hè una di e rotte più trafficate in Turchia, hè aumentatu di 60 per centu. In listessu modu, u prezzu di u bigliettu trà Istanbul è Izmir hè aumentatu da 300 per centu da 500 lire à 65 lire in dui mesi.

I biglietti Istanbul-Sivas anu aumentatu da 45 per centu

U prezzu mediu di u bigliettu di l'autobus trà Istanbul è Sivas, chì era di 380 lire prima di a festa di Ramadan in aprile, hè aumentatu à 550 lire da oghje prima di l'Eid al-Adha. In altre parolle, u costu di u viaghju Istanbul-Sivas hè aumentatu di circa 45 per centu. Mentre u prezzu mediu di u bigliettu di l'autobus Istanbul Trabzon era di 450 lire dui mesi fà, hè aumentatu à 620 lire da oghje. Per quessa, u costu di u viaghju Istanbul-Trabzon hà aumentatu da 38 per centu.

I biglietti Istanbul-Adana anu aumentatu da 38 per centu

Mentre chì i prezzi medii di u bigliettu di l'autobus per u viaghju Istanbul-Adana prima di a Festa di Ramadan sò 400 TL; A data d'oghje, u prezzu di u bigliettu di a listessa strada hè di circa 550 lire. Per quessa, u costu di u viaghju Istanbul-Adana hè aumentatu di circa 38 per centu. U prezzu di u bigliettu di l'autobus acquistatu per u viaghju Istanbul-Diyarbakır, chì era una media di 500 lire in aprile, hè aumentatu à circa 700 lire da oghje. Per quessa, u costu di u viaghju di Istanbul Diyarbakir hè aumentatu da 40 per centu.

A benzina hà aumentatu da 45 per centu è u diesel hà aumentatu da 40 per centu in dui mesi.

A benzina, chì era 19 lire è 10 kurus per litru prima di Eid al-Fitr, hà aumentatu da 45 per centu à 27 lire è 70 kurus. U diesel, chì era 21 lire è 35 centesimi per litru à u principiu d'aprili, hà aumentatu da 40 per centu è hè aumentatu da 30 lire à 11 centesimi. U costu di un tank di 50 litri di benzina hà aumentatu da 955 lire à 385 lire, è aumentatu da 430 lire. U costu di un diesel di magazzinu hà aumentatu di 65 lire, da 505 lire à 440 lire.

E spedizioni YHT anu aumentatu da 65%

I servizii di treni d'alta velocità (YHT) sò stati aumentati da 10 per centu in marzu è 15 per centu in aprile prima di a festa di Ramadan. I prezzi di i biglietti di volo YHT sò stati aumentati l'ultima volta di 30 per centu in ghjugnu. U ritmu tutale di l'altitudine in pocu tempu hà righjuntu u 65 per centu. In cunsiquenza, u prezzu di u bigliettu di u viaghju Istanbul-Ankara hà aumentatu à 195 lire; U prezzu di u bigliettu di a spedizione Istanbul-Konya hà aumentatu à 235 lire.

"U carburante deve esse tassatu immediatamente"

U Vicepresidente di CHP Ahmet Akın hà ricurdatu chì duie settimane dopu, i citadini parteranu per andà in e so cità native o parenti in diverse cità per via di l'Eid al-Adha, è hà nutatu chì u viaghju hè un lussu per via di l'aumentu di i prezzi di carburante è di i biglietti. Akın da u CHP hà dettu à u guvernu: "Hè diventatu impussibile per e famiglie chì vivenu cù u salariu minimu per andà in a so cità nativa. Alcune cumpagnie di autobus ùn facenu micca riservazioni per via di l'aumentu di i prezzi di carburante. Per chì i nostri citadini viaghjanu cunfortu durante e vacanze, i riduzioni di l'impositu deve esse fatte immediatamente nantu à u fuel oil. Hè pussibule riduce i prezzi di i prudutti di carburante à u livellu di 20 lire cù a riduzione di l'impositu. Duverebbe diventà liberu nantu à tutti i ponti è l'autostrade durante e vacanze ". hà chjamatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*