Cittaslow Metropolis Criteria Sposta da Izmir à u Munnu

Criterium di Cittaslow Metropolis Moving from Izmir to the World
Cittaslow Metropolis Criteria Sposta da Izmir à u Munnu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerassistera à l'Assemblea Generale Internaziunale di Cittaslow chì si terrà in Orvieto, in Italia, trà u 10-11 di ghjugnu. Ministru Tunç Soyer Dicerà u travagliu realizatu per un annu in Izmir, chì hè diventatu u primu Cittaslow Metropolis in u mondu. I criteri di Cittaslow Metropol determinati da Izmir seranu inclusi in a Carta Cittaslow International.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir è Vicepresidente Internaziunale di Cittaslow Tunç SoyerIzmir, chì hè diventata a prima Metropolis Cittaslow in u mondu per via di i sforzi di , presenta u so propiu mudellu à e cità mundiale. Ministru Tunç Soyerassisterà à l'Assemblea Generale Internaziunale di Cittaslow chì si terrà in Orvieto, in Italia, trà 10-11 di ghjugnu è parlerà di u travagliu realizatu in Izmir in tuttu l'annu. I criteri di Cittaslow Metropol determinati da Izmir seranu inclusi in a Carta Cittaslow International.

Quasi 300 cità membri di Cittaslow participaranu

I sindaci è i rapprisentanti di quasi 10 cità membri di a rete Cittaslow da u mondu sanu assisteranu à a riunione, chì serà iniziata da u presidente Cittaslow International è u sindaco di Asolo, Mauro Migliorini, cù una tavola rotonda per u prughjettu Cittaslow Metropol u 300 di ghjugnu. U prughjettu Cittaslow Metropol, chì hè statu lanciatu in Izmir per implementà a filusufìa di a vita tranquilla in e cità metropolitane, serà discututu à a riunione. Segretariu Generale Cittaslow International Pier Giorgio Oliveti, ambientalista, docente è ricercatore talianu, Walter Ganapini, ancu Membru Onorariu di u Cumitatu Scientificu di l'Agenzia Europea di l'Ambiente, Cittaslow Korea Network Coordinator Professor Sohn Dehyun, Professor Degli Antoni da l'Università di Parma è Cittaslow Scientific Cumitatu Rurale / Urbanu U prugramma "Calm Neighborhood" implementatu in dui distretti di Izmir serà ancu discututu à a riunione, chì serà assistita da u presidente di a Rete di Rappresentanza Giuseppe Roma.

A matina di u sabbatu 11 di ghjugnu, l'Assemblea Generale si terrà cù a participazione di circa 160 sindaci membri di Cittaslow è delegati da Corea à Germania, Pulonia à Brasile.

Chì ghjè u prughjettu Cittaslow Metropol ?

A Municipalità Metropolitana di Izmir travaglia in u prughjettu di Cittaslow Metropol cù rapprisentanti di a sucità civile, accademichi, esperti è capi d'opinioni per creà un mudellu di gestione metropolitana chì principiarà in Izmir è serà implementatu in u mondu sanu. In u scopu di u prugramma "Calm Neighborhood" realizatu in Izmir cù u prughjettu Cittaslow Metropol KarşıyakaU travagliu cuntinueghja in Demirköprü Neighbourhood of , è Pazaryeri Neighbourhood in Konak Agora Ruins. Mentre Cittaslow hè un tìtulu chì pò esse acquistatu da e cità cù una populazione di menu di 50 mila, u prughjettu di Cittaslow Metropol hà per scopu di popularizà a filusufìa di Slow City in e grande cità. U mudellu di cità metropolitana di Cittaslow hà u scopu di una qualità di vita di alta qualità, sustenibile, orientata à e persone, chì prutege i valori di a cità. U mudellu Cittaslow Metropolis hà 6 temi principali: "Società", "Resilienza urbana", "Access à Good Food", "Good Governance", "Mobility" è "Cittaslow Neighborhoods, Quiet Neighbourhood". Diversi criterii sò stati determinati sottu à sti temi. In u scopu di sti criteri, i prughjetti sò stati sviluppati è implementati in Izmir per un annu.

Izmir hè stata dichjarata a prima cità pilotu di Cittaslow Metropol in u mondu à l'Assemblea Generale Cittaslow 2021 è hà pigliatu u rolu di primura per include altre cità di u mondu in questa reta. In u scopu di u prugettu, i mudelli di cità è e boni perspettivi di vita in u mondu sò stati analizati è riuniti cù a filusufia di a "vita lenta".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*