I zitelli si diverte è guadagnanu soldi cù u script

I zitelli si diverte è guadagnanu soldi cù a filografia
I zitelli si diverte è guadagnanu soldi cù u script

L'arte di a filugrafia, chì hè diventata abbastanza diffusa oghje è adorna i mura in casa è in u travagliu, hè diventata l'hobby di i zitelli in e Case d'Informazione di a Municipalità di Bağcılar durante e vacanze d'estate. Qualchidunu di i zitelli chì creanu pitture culurite cù unghie martellanu cù un martellu, guadagnanu ingressu vendendu, è alcuni dà rigali à i so amati.

Minuscule mani chì martellanu unghie

I Case d'Informazione di a Municipalità di Bağcılar assicuranu chì i zitelli anu una vacanze d'estate piacevule è utile cù i corsi chì offre. I studienti chì volenu acquistà novi sperienze è acquistà hobby ponu prufittà di corsi gratuiti. U più impressiunanti di i corsi offerti in parechji rami diffirenti, da u sport à a musica, hè a filografia, induve u sonu di i martelli ùn diminuisce mai in tuttu u ghjornu. In a classa di filugrafia, chì hè definita cum'è "a danza fascinante di filu è unghie", mani minuscule creanu mudelli passendu fili per unghie chì martellanu nantu à u pavimentu di lignu. I trainees creanu opere culurite è magnifiche cumminendu i so sforzi cù un ughjettu decorativu.

Dichjarà chì i studienti anu migliuratu e so cumpetenze di manu è di mutore in u corsu, u trainer Yasemin Alkan hà dettu: "I zitelli anu un hobby quì. Ancu s'elli anu principiatu u nostru corsu in a terza prima è passati à u liceu, ci hè sempre a ghjente chì vene. Quì, i studienti dipinghjenu i so sogni, da i figuri d'animali à i cresti di football. D’altronde, ci sò ancu quelli chì facenu soldi vendendu i quadri ch’elli facenu ».

L'aghju regalatu à u mo amicu u so anniversariu

Rümeysa Bilgili, 10 anni, chì hà cunnisciutu a filugrafia grazia à u so maestru, hà dettu: "Questu arte hà i so lati duri, ma perchè mi piace, vene faciule. Aghju apertu una mostra di i mo pittura. "Venu quì invece di perde u mo tempu in cose inutili", disse. Brunette İpek hà dettu ancu: "Mi piace chjappà in unghie cù un martellu. I tramindui alleviate u stress è pruduce qualcosa. Regali i mo quadri à i mo amati. Aghju datu una pittura di una zitella cù i capelli di rosa cum'è un rigalu à u mo amicu u so anniversariu ".

I zitelli anu ancu espresu a so gratitudine à u sindaco di Bağcılar, Abdullah Özdemir, chì li hà datu queste opportunità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*