Trapanu di u focu chì ùn pare micca a verità in l'Isule d'Istanbul

Esercitu di u focu in Isule d'Istanbul
Esercitu di u focu in Isule d'Istanbul

Sutta a coordinazione di u Dipartimentu di u Fire Brigade di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) è di e squadre AKOM, hè stata realizata una simulazione di focu à grande scala, cumpresa a furesta, in l'Isule. In l'eserciziu, chì ùn s'assumiglia micca scenarii di u focu reale, hè statu pruvatu cumu risponde u più prestu pussibule in casu d'incendiu, è chì metudi per estingue u focu più veloce prima di sparghje nantu à una grande zona.

121 STAFF, 26 VEHICULES TERRESTRE, 6 VEHICULI MARINI...

Cù l'arrivu di i mesi di l'estate, l'aumentu di a temperatura di l'aria porta u focu cun ellu. Per esse preparatu per l'incendi naturali è l'incendii causati da fatturi esterni, u Centru di Coordinazione di Disastri (AKOM) è u Dipartimentu di Istanbul anu realizatu simulazioni di focu in Büyükada è Heybeliada. In più di İSKİ, Direzzione d'Aiuti d'Urgenza è Salvamentu di Vita, İGDAŞ, Şehir Hatları A.Ş., Dipartimentu di Pulizzia, Direzzione di i Servizi Marini, Direzzione Veterinaria, Direzzione Operazioni; AFAD, Direzzione Regionale di Foresta, Direzzione Provinciale di Sicurezza, Adalar District Municipality, 112 Emergency / UMKE, AYEDAŞ, 1st Command Army, Coastal Security Directorate, Coast Guard Command, 1st Regional Direction of the Minister of Agriculture and Forestry hà participatu. Un totale di 121 persone anu participatu à l'eserciziu, 26 veiculi terrestri è 6 veiculi marittimi sò intervenuti.

SCENARIO INIZIATA CUN AVVERTIMENTO DI INCENDI

In cunfurmità cù u scenariu, u Pianu di Operazione di l'Incendiu Forestale di Adalar hà pigliatu l'azzione cù tutte e so unità, dopu a notificazione di un focu in a spiaggia di Büyükada Yörü Ali per telefonu à a centralina di a stazione di Büyükada à circa 11.13 am secondu u scenariu. In cunfurmità cù a notificazione, tutte e squadre di operazione incluse in u Pianu di Operazione di l'Incendiu Forestale di l'Isule sò state spedite à a regione è l'attività di estinzione di u focu sò state iniziate. U focu chì hè ghjuntu in a regione hè statu intervenutu sia da terra sia da mare. Sicondu u scenariu, un citadinu affettatu da u focu hè statu purtatu à l'ambulanza dopu a prima intervenzione in u locu. E squadre di u Dipartimentu Veterinariu intervenenu in l'animali affettati da u focu. In l'ultimi anni, hè statu ancu pruvatu u "metudu di ceca", chì impedisce a diffusione di u focu forestale nantu à una larga zona. Per interferiscenu cù u focu cù u metudu di cortina, i fiammi sò stati bluccati è i fiammi sò stati impediti di sparghje in un'altra direzzione.

"2022 ANNU DI ESERCIZI"

Parlendu dopu à l'eserciziu, u Capu di a Brigata di Pompieri Remzi Albayrak hà dichjaratu chì u 2022 hè l'annu di l'eserciziu è hà dettu: "Comu a sapete, a stagione estiva hà iniziatu, cusì a stagione estiva hà iniziatu. L'isule anu un locu speciale. Dopu à a staghjoni di l'estiu, ci hè una grande attività quì in quantu à a pupulazione, a densità di pupulazione, è dinò, u risicu di u focu hè assai altu per via di u fattu chì ci sò parechje fureste in l'Isule. Siccomu 2022 hè l'annu di esercitazioni, avemu vulsutu urganizà un drill quì à traversu u Dipartimentu di u Fire Brigade sottu a coordinazione di AKOM, è avemu fattu un esercitu quì in u quadru di u Pianu di Risposta di Emergenza è Disastru IMM, di novu in u quadru di Pianu di Operazioni di u focu di l'Isule. Dece unità di a nostra Municipalità Metropolitana, è ancu e squadre di u Primu Comandante di l'Armata è a Direzzione Generale di Sicurezza Costiera cuntribuitu à questu esercitu. Attualmente, avemu fattu stu esercitu cù 121 persone, 26 veiculi terrestri è 6 veiculi marittimi. U nostru scopu quì hè di aumentà i nostri riflessi in casu di ogni focu. Per identificà e carenze chì nasceranu in u risultatu di l'eserciziu chì faremu quì, per determinà e nostre verità è per piglià diverse misure per eliminà sti carenze da avà. Per impediscenu a diffusione di u metudu di screening intenzionale. Perchè sapete, nurmalmente intervenemu solu in i lochi residenziali o in i lochi residenziali, incendi. Questu ùn hè micca un simulatore di u focu di u boscu. Perchè s'ellu ci hè un furasteru di u focu di u boscu, a dimensione di u travagliu cambia. L'AFAD hè u nostru tettu superiore in casu di intervene. Avemu sviluppatu assai sistemi di screening per impediscenu a diffusione di a furesta. Avemu implementatu questu. Allora hè per quessa chì hè per quessa ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*