10 Premii à i Campioni di l'Esportazioni Egee

Premiu per i Campioni di l'Esportazione Egea
10 Premii à i Campioni di l'Esportazioni Egee

À a "Cerimonia di Premiazione di i Campioni di l'Esportazione" urganizata da l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, 7 cumpagnie di a Regione Egea vincenu 10 premii.

"Cerimonia di Premiazione di i Campioni di l'Esportazione 2021" U presidente Recep Tayyip Edogan, Ministru di u Cummerciu Dr. Hè stata tenuta in u Centru di Cungressu di Istanbul Haliç cù a participazione di Mehmet Muş, Ministru di u Tesoru è di e Finanze Nurettin Nebati è u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank.

KLC GIDA URUNLERI ITH. IHR. VE TIC. Inc. Pur mantenendu u campionatu turcu quist'annu, u premiu di a cumpagnia hè statu presentatu à u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Sinan Kızıltan, da u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Nurettin Nebati è u presidente TİM precedente, İsmail Gülle.

In u settore di frutta è verdura fresca, UÇAK KARDESLER GIDA SER. NATURA. TRASPLANTU PL. CANTU. VE TIC. LTD. STI. Quist'annu, hà sperimentatu a felicità di esse u Campione d'Esportazione Turchia per a quinta volta. U cumpagnu di a cumpagnia Ali Aircraft hà ricevutu u premiu da u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Nurettin Nebati è u presidente TİM precedente, İsmail Gülle.

VERDE YAĞ BESİN Maddeleri SAN. VE TIC. Inc. vintu. Murat Türkal, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, era presente à a ceremonia per riceve u premiu di a cumpagnia da u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Nurettin Nebati.

Campione d'esportazione di Turchia in l'industria di u tabacco, JTI TUTUN URUNLERI SANAYİ A.Ş. hè accadutu. U Direttore di Relazioni Corporate Zeynep Öztürk hà ricevutu u premiu di a cumpagnia.

TÜRKİYE PETROL RAFİNERİLERİ A.Ş. hè trà i primi 10 esportatori. Mentre a Turchia hè stata terza, TÜPRAŞ hè diventata campione d'esportazione di Turchia in l'industria chimica. U premiu di a cumpagnia hè statu presentatu à Ali Koç, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Koç Holding, da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Operatu in Manisa, VESTEL TİCARET A.Ş. hè diventatu a quinta sucietà esportatrice in Turchia, è questu annu ùn hà micca persu u campiunatu turcu in u settore di l'elettronica-elettronica. Zorlu Holding Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Ahmet Nazif Zorlu hà ricevutu u premiu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Opera in İzmir Aliağa, HABAŞ SINAİ VE TİBBİ GAZLAR İSTİHSAL ENDÜSTRİSİ A.Ş. Mentre a Turchia hè diventata u campionu di l'esportazione in l'industria di l'acciaio, hè stata classificata nove in a lista di l'imprese chì esportanu più in Turchia. HABAŞ SANİ VE TİBBİ GAZLAR İSTİHSAL ENDÜSTRİSİ A.Ş. U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà presentatu u so premiu à Mehmet Rüştü Başaran, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione.

Eskinazi; "Speremu chì u numeru di e nostre cumpagnie aumenterà"

Dichjarà chì sò felici chì 7 cumpagnie di a Regione Egea trà i campioni di l'esportazione di Turchia anu ricevutu 10 premii, u presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu Jak Eskinazi hà dettu chì anu sviluppatu prughjetti in i campi di l'Innuvazione, R&D, Design, Sostenibilità, Digitalizazione è Vocational. Educazione per aumentà u numeru di cumpagnie di l'Egeu trà i campioni di l'esportazione in l'anni à vene.

Rimarchendu chì, ancu se i campioni di l'esportazioni in i settori di Chimica è Elettronica Elettrica operanu in a Regione Egea, ùn ci sò micca sindicati di esportatori sottu u paraplu di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu, Eskinazi hà dettu: "Mentre l'esportazioni sò circa 30 miliardi di dollari da l'Egeu. Regione, circa 10 miliardi di dollari di questa esportazione hè registrata fora di a Regione Egea. Cridemu chì i nostri esportatori chì operanu in i settori di a Chimica è di l'Elettronica-Elettronica duveranu stabilisce e so sindicati sottu à u tettu di u BEI. In più di sti dui settori, vulemu stabilisce una associazione di esportatori in u settore di l'equipaggiu d'energia rinnuvevule, in quale a Regione Egea hè u capu turcu in a produzzione. Continueremu i nostri sforzi per aumentà u numeru di sindicati in u BEI à 15 ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*