Emirates è Airlink lancianu ufficialmente i voli in codeshare

Emirates è Airlink lancianu ufficialmente i voli cumuni
Emirates è Airlink lancianu ufficialmente i voli in codeshare

Emirates è Airlink anu lanciatu ufficialmente i voli in codeshare. Cù a cullaburazione di Emirates è Airlink, i passageri puderanu facilmente creà i so itinerari ideali è prufittà di facili opportunità di viaghju cù un codice unicu di riferimentu di riservazione à ottu cità in Sudafrica via e destinazioni di a compagnia aerea in Johannesburg, Cape Town è Durban. A riservazione di u volu pò esse fatta via emirates.com.tr, direttamente o attraversu l'agenzii di viaghju OTA. Da ghjugnu 2022, serà pussibule viaghjà istantaneamente cù i biglietti acquistati.

Emirates yolcuları artık, Johannesburg üzerinden sekiz, Cape Town üzerinden beş ve Durban üzerinden bir varış noktası dahil olmak üzere, bir dizi ek uçuş için rezervasyon yaptırabilecek. Yeni güzergâhlar arasında, diğerlerinin yanı sıra Bloemfontein, Hoedspruit, Port Elizabeth, Kimberley, George ve East London yer alıyor.

Emirates opera attualmente dui voli à ghjornu da Johannesburg à Dubai, un ghjornu da Cape Town, è un totale di cinque voli andata e ritorno à settimana da Durban. A compagnia aerea travaglia ancu per creà più opportunità di trasportu per furnisce una sperienza megliu per i so passageri. In più di a so cullaburazione cù South African Airways, Emirates hà allargatu a so rete regiunale à 79 destinazioni in Sudafrica, cù u so accordu di codeshare cù Airlink, è hà cuntrattu voli cù Cemair è FlySafair.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*