Emirates si distingue cù u prugressu in l'iniziativi di servizii di volu

Emirates si distingue cù u prugressu in iniziative nantu à i servizii di volu
Emirates si distingue cù u prugressu in l'iniziativi di servizii di volu

Emirates, chì hè in strada per fà una grande differenza cù e so iniziative nantu à i servizii di manutenzione in volu è in terra, cuntinueghja a so attività intornu à u tema di Ci hè solu un mondu cum'è parte di u ghjornu mundiale di l'ambiente 2022.

Realizà una strategia ambientale cuncentrata in trè aree: riduzzione di emissioni, cunsumu rispunsevule è prutezzione di a fauna è di l'abitati naturali, a compagnia aerea hà ricevutu cunsiglii da una squadra interna di esperti di sustenibilità da i primi stadi per migliurà i prudutti è i servizii offerti à bordu. L'approcciu di a squadra, chì si ferma à a ghjerarchia di a gestione di i rifiuti, si basa principalmente nantu à a prevenzione di i rifiuti è dopu à valutà se i rifiuti generati ponu esse riutilizzati. Se a reutilizazione ùn hè micca pussibule, i rifiuti sò eliminati in modu rispunsevule cum'è l'ultimu risorsu.

In cunsiquenza, i paglia di plastica è i cucchiaini di tè sò stati rimpiazzati cù carta furnita è alternative di legnu. Ognuna di e coperte comode è sustinibili di Emirates in Classe Economy, populari trà i passageri, hè fatta da 28 buttigli di plastica riciclati. Grazie à queste iniziative, Emirates impediscenu à a fine di l'annu 150 milioni di prudutti di plastica dispunibuli da andà à i rifiuti.

I novi kit di viaghju di Emirates per a Classe Economy, lanciati quist'annu, sò stati ancu valutati per a sustenibilità prima di l'imbarcu. Fatti di carta kraft lavabile, questi pacchetti di rigalu riutilizzabili cuntenenu attrezzatura di viaghju durabile fatta da materiali ecologici. L'imballu utilizatu per i kit di cura dentale, calzini è maschere per l'occhi hè fattu di carta di risu 90 per centu. I spazzole di denti sò fatti da una cumminazione di paglia di granu è plastica, mentre chì i calzini è e maschere per l'ochji sò fatti da rPET (tereftalato di polietilene riciclatu).

I sacchetti di ghjoculi di rigalu di a compagnia aerea per i ghjovani passageri di l'Emirati, l'imballaggi di rigalu per i zitelli è i ghjoculi di peluche sò ancu fatti di buttigli di plastica riciclati. In questu cuntestu, u ciculu di vita tutale di u pruduttu hè statu cunsideratu, i tags appiccicati per i sacchetti, i pacchetti di rigalu è i ghjoculi sò stati pruduciuti da cartuni riciclati, è inchiostri non tossichi, basati in soia sò stati preferiti per a stampa.

Emirates cerca di riduce u cunsumu di risorse quant'è pussibule in tutti i prudutti di u volu. Travagliendu cù una larga reta di fornitori, a compagnia aerea s'appronta e so risorse in u locu o in a regione induve hè necessariu per minimizzà l'impattu ambientale di a supply chain. I fornitori sò ancu valutati in cunfurmità cù i normi di acquisti sostenibili chì combinanu i fatturi di prestazione suciale, etiche è ambientali di a compagnia aerea.

I menu di carta offerti nantu à i voli in Classe Economy sò stati rimpiazzati cù menu digitale in aprile 2020, risparmiendu cusì 44 tunnellate di carta à u mese, micca solu riducendu u cunsumu di carta, ma cuntribuiscenu ancu à i sforzi generali di Emirates per risparmià carburante è riduce e emissioni sbarazzandosi di u pesu eccessivo. . Avà, i passageri ponu accede à i menu nantu à i so telefoni cù u serviziu Wi-Fi à bordu.

Emirates cuntinueghja à travaglià per spiegà l'opportunità di riutilizà è riciclà quantu pussibule. I buttigli di vetru è di plastica sò classificati à bordu prima di esse mandati à e strutture di riciclamentu in Dubai. In u risultatu, Emirates è Emirates Flight Catering impediscenu circa 150.000 120 buttigli di plastica è XNUMX tunnellate di vetru di esse sprecate ogni mese.

Riduzzione di emissioni: Emirates opera attualmente cun un focusu nantu à riduce u cunsumu di carburante è utilizendu a so flotta in u modu più efficiente è rispunsevule. In più di i sforzi di efficienza operativa di a compagnia aerea, i partenarii cù i fornitori di servizii di navigazione aerea anu ancu ghjucatu un rolu impurtante in u lanciu di novi rotte di carburante è di risparmiu di tempu.

Servizi di manutenzione in terra: Investendu in sistemi di energia solare per generà energia pulita in i so stabilimenti principali in Dubai, cumprese u Centru di Manutenzione di Motori Emirates, Emirates Flight Catering è, più recentemente, l'Emirates Sevens Stadium, trà altre iniziative, Emirates hà salvatu più di 4. milioni di kilogrammi di emissioni di diossidu di carbonu annu cù questi prughjetti impediscenu.

Emirates hà ancu eseguitu una prova di un autobus elettricu capace di viaghjà finu à 100 chilometri cù una sola carica, per trasportà i passageri da stazioni remote per un periodu di sei mesi da a settimana prossima. Questi autobus operanu completamente senza carbonu cù un sistema intelligente di risparmiu energeticu.

Cunservazione di a fauna salvatica è di l'abitati naturali: Emirates cuntinua ancu a so tradizione di sustene è cunservà a biodiversità.

Per più di 20 anni, Emirates hà investitu è ​​cuntinueghja à investisce più di 28 milioni di AED per aiutà à mantene un ecosistema sustenibile è equilibratu in a DDCR (Area di Conservazione di u Desert di Dubai). Coprendu quasi u 5 per centu di a superficie terrestre totale di Dubai, DDCR prutegge a fauna è a vegetazione straordinaria di l'eccitante ecosistema di l'UAE.

Emirates sustene ancu a preservazione di i deserti incontaminati di l'Australia cù u resort Emirates One&Only Wolgan Valley, à tema di a fauna salvatica, situatu in a regione Greater Blue Mountains, listata per u Patrimoniu Mondiale.

Emirates, una di e istituzioni principali in u campu di l'aviazione internaziunale, combatte ancu risolutamente u cummerciu illegale di animali salvatichi. Unu di i primi firmatarii di a Dichjarazione di u Palazzu di Buckingham 2016, Emirates hè ancu un membru di u United for Wildlife Transport Taskforce. Emirates ùn tollerà in ogni modu u trasportu di spezie pruibite, articuli iconichi da animali salvatichi è qualsiasi pruduttu ligatu à attività di fauna selvatica illegale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*