A stazione ferroviaria di Fengtai hè stata aperta dopu à 4 anni di restaurazione

A Stazione Ferroviaria di Fengtai hè stata aperta dopu a Restaurazione Annuale
A stazione ferroviaria di Fengtai hè stata aperta dopu à 4 anni di restaurazione

A stazione ferroviaria di Fengtai, a stazione ferroviaria più antica di Pechino, hà ripigliatu u serviziu u 20 di ghjugnu dopu quattru anni di risturazione.

L'intelligenza verde è u principiu di risparmiu d'energia sò stati enfatizzati in u disignu, a custruzzione è a pianificazione di l'operazione di a Stazione Ferroviaria di Beijing Fengtai, u più grande hub ferroviariu in Asia. U lucernariu cintrali di 495 metri di lunghezza di a Stazione Ferroviaria di Fengtai pò furnisce una luce di ghjornu còmode mentre i passageri aspettanu u so trenu dopu à l'entrata in a stazione.

A struttura di lucernaria, chì pò aghjustà u gradu di luce di u ghjornu, pò ancu aiutà à mantene una temperatura constante è una ventilazione efficiente in a stazione.

Più di 950 tunnillati di emissioni di carbonu ponu esse ridotti grazia à più di 200 tubi di cunduzzione di luce, chì ponu salvà 900 mila kilowatt-ora d'electricità annu.

Durante a custruzzione di e culonne d'acciaio per e plataforme, circa 4 tunnellate d'azzaru sò state salvate è 700 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu sò state ridutte.

Parechje parte di a superficia di a stazione sò decorate cù piatti ceramichi riciclabili.

L'alte tecnulugia sò state applicate per fà a stazione più intelligente, più sicura è più efficiente.

A stazione ricustruita hà una superficie grossa di circa 400 mila metri quadrati, 32 linee ferroviarie è 32 piattaforme. Puderà accoglie un massimu di 14 mila passageri per ora.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*