Festi marittimi da a cità di u mare

Festi marittimi da a cità di u mare
Festi marittimi da a cità di u mare

L'antica cità marittima d'Istanbul, induve dui cuntinenti si scontranu in u Bosforu è induve u Mari Neru è Marmara si scontranu, rinfurzà u so ligame cù u turchinu cù i "Festivali Marittimi" urganizati da l'IMM. Spiagge, spiagge è piazze accoglieranu 1 manifestazioni spettaculari da u 3 à u 135 di lugliu. Discorsi, esibizioni, cuncerti, excursioni è attelli seranu pieni di passione per u mare. E sponde di a cità seranu a scena di parechje attività culurite, da e corse di u polu di l'oliu à u football di spiaggia è u volleyball.

Istanbul, chì hà assistitu à a nascita di un paese indipendente chì puderia cuntrullà i so mari è uperà i so porti, quandu u battellu Bandırma hà partitu in u so viaghju di l'indipendenza, celebrerà stu grande successu cù i "Festi Marittimi". A più grande urganizazione finu à a data si terrà nantu à u Festival Marittimu è Cabotage cù una larga participazione di u publicu. U 1-2-3 di lugliu, 35 cuncerti, 34 discorsi, attività sportive, spettaculi di ballu, attelli è pruiezioni di filmi si feranu in 26 punti diffirenti.

L'Istanbulisti viveranu trè ghjorni indimenticabili in i festivals tenuti da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) l'1,2, 3 è 2022 di lugliu XNUMX. In l'avvenimenti induve tutti i Istanbuliti sò invitati Kadıköy, Maltepe, Sarıyer, Beşiktaş, Bakırköy, Kartal, Büyükada, Küçükçekmece, Arnavutköy, Çatalca, Üsküdar, Tuzla, Beyoğlu, Beylikdüzü, Şile è Beykoz accoglieranu un totale di 135 eventi.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluscontru cù Istanbulites in Caddebostan, unu di l'indirizzi culuriti di e festività per esse celebrate cù a più grande urganizazione mai. İmamoğlu assisterà à u prugramma induve si feranu spettaculi speciali u 1 di lugliu à 17.00.

cuncerti in spiaggia

34 cuncerti seranu tenuti in diverse parti di a cità durante e festività induve artisti di stili diffirenti si metteranu in scena. Festival Park, un novu locu à l'aria aperta in Istanbul Kadıköyaccoglierà u cuncertu Ayhan Sicimoğlu Ve Latin All Stars u 1 di lugliu. Artisti cum'è Livaneli Orchestra, İkilem, TNK è Rumeli Orhan Kemal portaranu l'ascultori in un viaghju piacevule in i lochi custieri di a cità cum'è Haliç, Ortaköy, Sarıyer è Bebek.

E spiagge seranu attive cù sport

L'Istambuli averà u so pienu di sport è divertimentu nantu à e spiagge. L'attività culurite si feranu nantu à e spiagge più populari da u nordu à u sudu di a cità. E spiagge di Caddebostan, Güneş, Menekşe, Karaburun, Yeniköy, Yalıköy è Kısırkaya accoglieranu competizioni di pali di petroliu, football di spiaggia, beach volley è gare di pallanu.

A filiale di IMM, Spor Istanbul, urganizerà un Festival di Sport acquatici cum'è parte di i "Festivali Marittimi". Maltepe Orhangazi City Park serà a scena di cuncorsi cumpetitivi. Atleti in l'avvenimentu giant; cumpeterà in gare di natation, aquathlon, pentathlon mudernu, waterpolo è gare di natazioni di notte. U festivale principiarà cù partiti di pallanu à u vennari trà 10.00:19.00 è 4:XNUMX. Cuntinuerà cù l'avvenimenti sportivi da esse realizatu in XNUMX rami diffirenti per trè ghjorni.

In più di l'attività di divertimentu, a cultura marittima è l'accumulazione di a cità seranu spiegate in discorsi è attelli à i "Festi marittimi". In i discorsi, i sportivi, a literatura, i prublemi di u cambiamentu climaticu seranu discututi in u cuntestu di a relazione di Istanbul cù u mare. A fabbricazione di corde, a pittura di petra è a rete serà sperimentata in l'attelle.

L'Istambul chì vulianu pò participà à u Festival Marittimu, induve mostre, spettaculi di ballu è viaghji camparanu 3 ghjorni intrecciati cù u turchinu, gratuitamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*