Festival Internaziunale di Bursa Culuratu cù a Danza Tradizionale "Lazgi" di l'Uzbekistan

Festival Internaziunale di Bursa Culuratu cù a Danza Tradizionale Lazgi di l'Uzbekistan
Festival Internaziunale di Bursa Culuratu cù a Danza Tradizionale "Lazgi" di l'Uzbekistan

U Festival Internaziunale di Bursa, urganizatu per a 60a volta quist'annu da a Fundazione per a Cultura, l'Arte è u Turismu di Bursa (BKSTV) in nome di a Municipalità Metropolitana di Bursa, hè stata animata cù u ballu tradiziunale "Lazgi" specificu à a regione Khwarezm di l'Uzbekistan. Lista di u patrimoniu culturale immateriale di l'UNESCO.

Ci hè statu un altru primu quist'annu in u festival, chì hè statu urganizatu da a Fundazione per a Cultura, l'Arte è u Turismu di Bursa (BKSTV), cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, sottu u sponsor principale di Atış Group of Companies, è hà riunitu. artisti famosi cù i so fan di Bursa. U ballu tradiziunale "Lazgi", unicu in a regione Khwarezm di l'Uzbekistan, apparsu davanti à l'amatori d'arte in Bursa per a prima volta à u Festival Internaziunale di Bursa. A danza Lazgi, chì hè stata inclusa in a lista di u patrimoniu culturale immateriale di l'UNESCO in u 2019, hè stata messa in scena cù una magnifica coreografia da a troupe di ballet di u Teatru Bolshoi Accademicu di u Statu Alisher Navoi in a Sala Osmangazi di u Centru Culturale di u Cungressu Ataturk. U spettaculu, realizatu da 50 ballerini cù una decorazione di scena scintillante chì mischjanu costumi tradiziunali è muderni, hè statu vistu cun interessu.

Dopu à u cuncertu, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana di Bursa Süleyman Çelik è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BKSTV, Sadi Etkeser, anu presentatu una placca di festival speciale à Dilnoza Artikova in nome di a troupe di ballet di u Teatru Bolshoi Accademicu di u Statu Alisher Navoi per u spettaculu. Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Süleyman Çelik, hà manifestatu a so felicità chì Bursa, a Capitale Culturale 2022 di u Munnu Turcu, hà ospitatu un spettaculu cusì magnificu è a squadra di l'Uzbekistan. Çelik hà cunsigliatu chì quelli chì anu mancatu u spettaculu di sta sera duveranu definitivamente fighjà u sicondu spettaculu u 29 di ghjugnu.

Parlendu in nome di a troupe di ballet di Alisher Navoi State Academic Bolshoi Theatre, Dilnoza Artikova hà dettu chì li piacia assai Bursa è vulianu torna. Descrivendu Lazgi cum'è "una donna chì mostra tutti i balli è i canti lucali è palesa l'amore è l'anima", Dilnoza Artikova hà nutatu chì hè per quessa chì u nome di u spettaculu hè "Dance of Spirit and Love". Espristendu a so felicità in a realizazione di stu spettaculu in Turchia, chì hà magnificu folklore è musica, Artikova hà aghjustatu chì volenu vultà à Bursa u più prestu pussibule, induve admiranu u so verde, a storia è u kebab.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*