Hè pussibile dì "Stop" à e malatie occupazionali

Hè pussibule di piantà e malatie occupazionali
Hè pussibile dì "Stop" à e malatie occupazionali

Partendu cù u slogan "Tecnulugia per a Vita" è pruducia novi tecnulugia è suluzioni per prutege, sustene è salvà a vita umana dapoi 133 anni, Dräger Turkey hà purtatu l'impurtanza di e malatie occupazionali è a sicurità à l'agenda di novu cù u ghjocu di realtà virtuale "U A Maschera Giusta Salva a Vita "à Meydan Istanbul AVM. l'hà purtatu. Sicondu u Rapportu di Monitoraghju Globale di l'Organizazione Mondiale di a Salute, 450 mila persone mori ogni annu per l'esposizione à a contaminazione di l'aria, sustanzi, gasi è fume à u travagliu.

L'impiegati chì travaglianu in strutture industriali, mine, ambienti induve sò prisenti materiali periculosi o induve u livellu di l'ossigenu è a quantità di sustanzi tossichi ponu cambià in ogni mumentu sò affruntati da una seria minaccia per a salute. L'aria tossica pò causà malatie fatali affettendu i pulmoni. À questu puntu, l'equipaggiu di prutezzione persunale è l'usu di a maschera ghjusta sò di grande impurtanza. I figuri revelati da "Stima cunghjunta di a carica di e malatie è di l'infortuni in u travagliu, 2000-2016: Rapportu di Monitoraghju Globale" preparatu in partenariatu cù l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è l'Organizazione Internaziunale di u travagliu (OIT) sò abbastanza impressiunanti. A maiò parte di i morti in u travagliu sò dovuti à e malatie respiratorie è cardiovascular. Sicondu u rapportu, 2016 milioni di persone sò morti in 1,9 per malatie è ferite in u travagliu. U 81 per centu di i morti sò stati dovuti à e malatie non trasmissibili. L'esposizione à a contaminazione di l'aria (particulate, gas, fume) in u locu di travagliu hà causatu 450 mila morti.

"A MASCHERA GIUSTA SALVA VITE"

In l'eventu, induve Dräger Turkey hà u scopu di sensibilizà suciali, trè strutture diverse, vale à dì a carpenteria, l'attellu di saldatura è l'attellu di pittura, sò stati purtati à vita. In ogni stabilimentu, u gasu è u polu sò stati scaricati in cunfurmità cù u travagliu fattu, è ogni ghjucatore hà pruvatu à prutege a so respirazione purtendu una maschera adattata per l'ambiente u più prestu pussibule. In u ghjocu, induve a barra di salute di ogni participante hè ancu presente, ogni volta chì u ghjucatore passava senza portà a maschera curretta, a barra di salute diminuì, è l'usu di a maschera ghjustu hà aiutatu à prutege a barra di salute. In ogni ambiente induve a prutezzione respiratoria hè necessaria cù una maschera; In u ghjocu, chì hà da scopu di spiegà chì esse senza una maschera pò causà dannu seriu à a salute umana, u vincitore di u ghjocu hè statu premiatu un iPad Mini. Inoltre, una donazione d'arburu hè stata fatta da Tema cù u missaghju "Respirate in u mondu cun Dräger" in nome di tutti i participanti.

BERİL KAYA: U NOSTRE OBIETTIVU PRINCIPALE hè di prutegge, sustene è salve a vita umana

U direttore di marketing di Dräger Turkey, Beril Kaya, hà dichjaratu ch'elli vulianu sottolineare l'effetti di l'usu di a maschera ghjusta nantu à a salute umana cù l'avvenimentu è aghjunse:

"Cum'è Dräger, u nostru scopu principale per 133 anni hè; per pruduce tecnulugia per a vita è per prutege, sustene è salvà a vita umana in ogni spaziu induve a vita esiste. Sapemu chì e maschere sò in qualche modu stallate nantu à l'agenda di tutti noi per via di a recente pandemia; ma per più di centu anni, a produzzione di a mascara più affidabile per prutege a salute di l'impiegati in ogni tipu di ambienti duri, da maschere di polvere à maschere di gas, hè sempre stata unu di i nostri focus principali cum'è Draeger. Semu cuscenti di l'impurtanza di sceglie a maschere è u filtru ghjusta secondu l'ambiente di travagliu utilizatu, sia per assicurà u cunfortu di l'impiegati sia per prutege a so salute, è vulemu chì sta cuscenza sia in tutti noi, da u più chjucu à u più chjucu. u più grande. Cù stu scopu, avemu u scopu di sensibilizà nantu à l'effetti di a scelta di a maschera giusta nantu à a salute umana, accumpagnata da una atmosfera piacevule, in l'avvenimentu di u ghjocu di realtà virtuale chì avemu tenutu cù u focusu di "The Right Mask Saves Lives".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*