I sussidi di sustegnu suciale è ecunomicu per ghjugnu sò stati depositati in cunti

I sussidi di sustegnu suciale è ecunomicu per ghjugnu sò stati depositati
I sussidi di sustegnu suciale è ecunomicu per ghjugnu sò stati depositati in cunti

Derya Yanık, Ministru di Famiglia è Servizii Suciali, hà dichjaratu chì un totale di 238 milioni di TL hè statu dipositu in i conti di e famiglie stu mese per i zitelli chì beneficianu di Supportu Soziale è Economicu (SED).

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali furnisce servizii di Supportu Soziale è Ecunomicu (SED) à e famiglie in bisognu di risponde à i bisogni basi di i zitelli è di e spese scolastiche. In questu modu, hè destinatu à prevene a deteriorazione di l'integrità di a famiglia per ragioni ecunomiche, è hè destinatu à i zitelli chì crescianu cù e so famiglie, u Ministru Yanık hà nutatu chì una media di 1650 TL di supportu mensile hè furnita per ogni zitellu chì beneficia di. u SED.

U Ministru Yanık hà dettu: "Avemu dipositu un totale di 238 milioni di TL in i conti di e famiglie per i nostri figlioli chì beneficianu di Supportu Soziale è Economicu (SED) in ghjugnu". utilizatu l'espressioni.

Dichjarà chì i zitelli chì beneficianu di SED sò ancu supportati cù attività suciali è culturali, u Ministru Yanık hà dettu:

"Cù u nostru prughjettu nantu à Aumentà l'Efficienza di u Serviziu SED (School Support Project), urganizemu attività cum'è viaghji in lochi storichi, visite di musei è sport all'aperto per i nostri figlioli. Li permettemu di assistisce à corsi artistici è sportivi in ​​cunfurmità cù i so talenti è interessi. Creemu un ambiente per e persone in gruppi speciali cum'è a pulizia ambientale, a piantazione di l'arburi, l'anziani è i disabili per riunite è participà à a vita suciale cù attività di rispunsabilità suciale chì aumentanu a cuscenza è a cuscenza.

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì 147 mila zitelli anu benefiziu di u serviziu SIA.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*