Cunsiglii finanziarii di Izmir si sò riuniti in a Presenza di Ata

I Cunsiglii Finanziari di Izmir si sò riuniti in a Presenza di l'Ancestor
Cunsiglii finanziarii di Izmir si sò riuniti in a Presenza di Ata

Izmir Chamber of Certified Public Accountants and Financial Advisors President Ertuğrul Davudoğlu è i membri di a camera si sò riuniti in Cumhuriyet Square à l'anniversariu di l'adopzione di a lege di i Cunsiglii Finanziari.

U presidente Ertuğrul Davudoğlu, chì hà fattu un discorsu dopu à u mumentu di silenziu in a presenza di Ata, l'innu naziunale è a ceremonia di guirlanda, hà dettu chì sò felici di celebrà u 33 anniversariu di l'adopzione di a lege.

Esprimendu chì a contabilità hè una di e più antiche professioni in u mondu, Davudoğlu hà vulutu un felice 13 di ghjugnu, u ghjornu chì a lege prufessiunale hè stata accettata da u Parlamentu è publicata in a Gazzetta Ufficiale.

UNA LEGI PROFESSIONALE ATTUALE

Ertuğrul Davudoğlu hà dichjaratu chì anu dumandatu una nova lege prufessiunale in cunfurmità cù e cundizioni di u ghjornu, è hà cuntinuatu: Ci hè statu fattu per celebrà u periodu di tempu. In a settimana chì u publicu celebra sottu u nome di "settimana di l'impositu" è chì u scopu hè solu di "attirà l'attenzione à l'impurtanza di l'impositu", pudemu ancu celebrà l'istituzioni pubbliche cum'è u GİB, u Dipartimentu di Audit, etc. Pudemu fà visite. Tuttavia; Cum'è un impiegatu autonomu, ùn simu è ùn seremu micca sottu à a tutela di nimu. Ciò chì faremu hè di sviluppà e nostre rilazioni cù isse istituzioni è d’urganizà l’opere chì pudemu fà inseme è chì aghjunghjenu valore à a nostra professione. Faremu e nostre celebrazioni indipindentamente, cuscenti di a nostra identità è in una atmosfera festiva u 13 di ghjugnu, chì da avà hè a nostra. A nostra lotta cuntinuerà finu à ghjunghje à una lege di u travagliu adattata à e cundizioni di u ghjornu, rinnuvata, è induve i nostri diritti sò aumentati, micca diminuiti.

SEGUremu I PROBLEMI

U presidente Ertuğrul Davudoğlu hà enfatizatu chì, cum'è Contabili Indipendenti è Cunsiglii Finanziari, anu u scopu di esse ghjustu in i tassi, impediscenu perdite è evasioni, aumentanu i rivenuti fiscali è creanu una cuscenza fiscale sana è sustenibile in a sucetà prevenendu l'economia informale.

Nutendu chì seguitanu i prublemi di i so culleghi, Davudoğlu hà dettu: "Per u futuru di a nostra professione, a cunniscenza di ignurà i prublemi è e dumande ghjustificate di i prufessiunali, videndu i membri di a professione cum'è rispunsevuli cumunali di ogni azzione è transazzione di i contribuenti sò rivisiuti da l'amministrazione è si pò truvà una suluzione per piglià in contu l'opinioni è i suggerimenti di l'urganisazione prufessiunali.Hè a nostra più grande aspettazione ch'elli saranu una parte. A carica di VAT di u membru di a professione deve esse ridutta è deve esse ridutta à almenu 8%. L'autorità di pubblicà u schedariu di tariffu deve esse lasciata à l'urganizazione prufessiunale. Force majeure deve esse allargata. I vacanze fiscali devenu esse funziunali. E penalità di irregolarità speciale, chì sò pigliate solu da e notificazioni informative, in particulare Ba / Bs, deve esse eliminata. U cunflittu trà e lege di redditu è ​​VAT, chì hè diventatu un prublema maiò in a cullizzioni è u pagamentu di i nostri prufessiunali, deve esse eliminata. Articuli antidemucratici, cumpresi 5/4 in rapprisintazioni, deve esse cacciatu da a nostra lege. I prucessi di partenza è di rimborsu devenu esse accelerati è cunclusi u più prestu pussibule. Ogni tipu di spese incurru da i nostri prufessiunali in relazione à u so travagliu deve esse accettabile. I Cunsiglii Finanziari deve esse datu passaporti verdi "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*