L'IMM manda l'aiutu à a zona di inundazione

L'IBB manda l'aiutu à a zona di inundazione
L'IMM manda l'aiutu à a zona di inundazione

IMM; Bartın hà mandatu un totale di 38 persone è 23 veiculi in a regione di u Mari Neru Occidentale per sustene u travagliu contr'à l'inundazioni è l'inundazioni in Kastamonu è i so distretti. E squadre cuminciaru à sustene u travagliu.

Dopu à a nutizia di inundazioni è inundazioni chì affettanu u Mari Neru Occidentale, unità IMM si sò riuniti sottu a coordinazione di AKOM. Una squadra hè stata creata da e unità rispunsevuli di u "Piano di Risposta d'Emergenza è di Disastru di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM)" per sustene a ricerca è u salvata, l'evacuazione di l'acqua, l'apertura di i canali è i travaglii di migliione in a regione.

38 persone da u Dipartimentu di u focu, İSKİ, u Dipartimentu di Mantenimentu Stradale è Coordinazione di l'Infrastrutture, veiculi 23, è ancu l'equipaggiu è l'alimentari necessarii sò stati mandati in a regione. I squadre di u dipartimentu di u focu di l'IMM sò ghjunti in Bartın à 22.30 eri sera. Un gruppu di squadre di Mantenimentu di Strada IMM si n'andò à Kastamonu in a matina è cuminciaru à sustene l'opere.

A squadra d'aiutu IMM è l'equipaggiu mandatu à a regione sò i seguenti:

Squadre andendu in Bartın

Fire Department: 5 persone, 1 veiculu; 1 Veiculu di salvezza di u focu, 3 motopompe, 4 pompe sommergibili, dui generatori, 2 illuminazione alimentata da batterie

İSKİ: 4 pacchi, 12 veiculi, 2 veiculi è 2 veiculi di apertura di canali

Dipartimentu di Manutenzione Stradale è Coordinazione di Infrastrutture: 20 persone, 14 veiculi, 2 letti bassi, 2 retroescavatori, 2 caricatori, 3 camion, 2 escavatori, 1 minibus, 1 veiculu di riparazione, 1 veiculu di serviziu.

Squadre andendu à Kastamonu

Dipartimentu di Mantenimentu Stradale è Cuurdinazione di l'Infrastrutture : 9 persone, 6 veiculi

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*