Imamoglu, una mansa di persone hà frantutu a Cunvenzione di Istanbul

Una manciata di persone di Imamoglu hà frantutu l'accordu di Istanbul
Imamoglu, una mansa di persone hà frantutu a Cunvenzione di Istanbul

'Inseme assai di İBB; Urganizata cù u titulu 'Equal and Full', '2. U presidente face u discorsu d'apertura di u Purple Summit Ekrem İmamoğlu"A storia ci hà datu una chance preziosa: a Cunvenzione di Istanbul. Sfurtunatamente, avemu avutu nantu à e nostre mani è in a nostra faccia. L'amichi in Ankara, di novu una manciata di persone, anu scunfittu a Cunvenzione d'Istanbul, cum'è facenu in tutte e cose. Ma a so lotta è i passi per risolviri cuntinueghjanu ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) urganizerà u "10. Purple Summit" hà iniziatu à u Centru di Cungressu di Istanbul in Harbiye. "Inseme ancu; U presidente di l'IMM hà fattu u discorsu d'apertura di a cima urganizata cù u titulu di "Equal and Full". Ekrem İmamoğlu fattu. Ricordendu ch'elli partenu à realizà i cuncetti di "città uguale, ghjusta è creativa", İmamoğlu hà datu esempi di u so travagliu in questu cuntestu. Enfatizendu chì in u nostru paese è in u mondu, ci sò inuguaglianze trà l'individui annantu à diversi cuncetti, è ancu a inuguaglianza di genere, İmamoğlu hà enfatizatu chì ci hè un cambiamentu di mentalità annantu à questu tema. Enfatizendu chì u cambiamentu di mentalità in quistione hè un prublema olisticu chì cuncerna tutti i strati di a sucità, İmamoğlu hà dettu: "Se ùn pudemu micca creà ugualità in a società, ùn hè micca pussibule di parlà veramente di sviluppu, prugressu è prugressu in quella sucità. Hè tuttu solu parlà. Una sucità cusì ùn pò micca prosperà. Nè pò vede fermamente à u futuru. Ci vole à capisce chì se 30-35 per centu di e donne anu un postu in l'impieghi in una cità, ùn serà micca pussibule per quella sucità per prosperà. E donne mostranu in ogni campu chì ponu fà ogni travagliu chì l'omi facenu ", disse.

"Assistemu à un'impurtanza speciale à l'impiegazione di l'impiegati femminili"

Enfatizendu chì cum'è İBB, attribuisce una impurtanza speciale à l'impiegazione di e donne impiegate è manager, İmamoğlu hà dettu: "Oghje, in İBB, sia in pusizioni manageriali, à volte cum'è cunduttore IETT o i mo cumpagni di polizia, o da un cunduttore di metro à un Staff tecnicu o ingegnere, offre un serviziu assai spiciali, vecu ciò chì offrenu è a prisenza di parechji culleghi femini chì servenu in ambienti chì ùn sò micca abituati. Tramindui furniscenu servizii à 16 milioni di persone è pensu chì hè bonu per 16 milioni di i nostri citadini quandu vedenu e donne. Pensu chì quella maghjina ci hè assai bona per e donne di sta cità, e nostre ragazze. Sò veramente onoratu è fieru di serve in Istanbul cun elli ", disse.

"A CONVENZIONE ISTANBUL CONTINUA"

Ricordendu chì u tema principale di u summit precedente era a "Convenzione di Istanbul", chì hè stata promulgata da u decretu presidenziale, İmamoğlu hà dettu:

"A storia ci hà datu una chance preziosa: a Cunvenzione di Istanbul. Sfurtunatamente, avemu avutu nantu à e nostre mani è in a nostra faccia. In u nome di un prucessu chì hè cusì nobile è serà mostratu in tanti mondi; Un prucessu in quale ci hè una definizione chì elimina a inuguaglianza di genere è e donne esistenu, è a basa per risolve un prublema cuntempuranea hè stabilita, hè stata chjamata Cunvenzione di Istanbul. Sfurtunatamente, l'amichi in Ankara, di novu una manciata di persone, anu frantutu sta Cunvenzione di Istanbul, cum'è in tutte e cose. Ma a so lotta è i passi per risolviri cuntinueghjanu ".

"PROBLEMA PRINCIPALE: A QUESTIONE DI UGUALITÀ"

Nutendu chì a pupulazione di a Turchia hà righjuntu 93 milioni cù rifuggiati è elementi stranieri di statutu diversu, İmamoğlu hà dettu: "Avemu da capisce chì ognunu di i nostri prublemi in queste terre hè assai impurtante è pò esse un esempiu per u mondu. Istanbul hè un indicatore è centru di stu sistema di vita in ogni aspettu. Semu gestori chì sapemu chì ogni travagliu da fà quì darà una cuntribuzione assai seria à u paese. Parlemu di parechje tematiche. Richiedente d'asiliu, rifuggiatu... Parlemu di prublemi per via di a fede. Parlemu di prublemi nantu à l'etnia. Ci sò parechji temi. Ma dimucemu : In fatti, u prublema principali hè u tema di l'ugualità. Qualunque cosa si mette in u so subtitulu, l'ugualità hè in u core di u prublema. In altri palori, ugualità in u sessu, ugualità in a citadinanza, uguaglianza in diritti è lege; parità in tutti i sensi. In fatti, pensu chì pudemu risolve i prublemi in una larga misura quandu risolvemu u prublema di ugualità in a mente, a cuscenza, l'attitudini, i cumpurtamenti, a lege è l'implementazione di e regule di sta sucetà ".

"PUSMU FÀ A RIVOLUZIONE QUANDO NE SEMMU SOLUZIONI SOLUZIONI"

Enfatizendu chì a Republica di Turchia hà pigliatu passi assai avanzati in quantu à u postu di e donne in a società durante u periodu di u so fundatore, Mustafa Kemal Atatürk, İmamoğlu hà sottolineatu chì oghje simu daretu à quelli passi. Indittendu chì u prublema di l'ugualità deve esse trattatu suciali, İmamoğlu hà dettu:

"Se pensemu tutti inseme, mettemu i cuncetti pulitichi da parte, andemu oltre a questione di u votu è agiscemu in modu di suluzione, pudemu fà una riforma, una rivoluzione. Credimi, altrimenti, turnemu in pulitici chì ùn saranu micca fighjati. In quellu cuntestu, mi sprimu sinceramente è insistentemente à tutti quelli chì sò quì o micca, chì dicenu "Vogliu cuntribuisce à u tema di l'ugualità" ; Lasciamu da parte ogni prublema chì ci separa è ci alluntana l’una di l’altra, stendu da quella lingua, simu individui sinceri chì si ponenu à i tavulini cù un focusu di suluzione è mette in avanti u sforzu di ritruvà ci suluzioni. Facemu un sforzu per chì a nostra voce sia ricivuta, percepita è sentita da a sucetà. S'ellu ci riducemu à a pusizioni di e persone chì argumentanu solu cum'è un gruppu lucale, induve a nostra voce ùn ghjunghje micca à i nostri citadini, credimi, ùn pudemu micca piglià alcun benefiziu suciale da questu. Pensu chì avemu risoltu tutti i nostri prublemi quandu ghjunghjemu un ambiente induve ogni individuu è ogni citadinu in a Republica di Turchia pò dì: "Sò un citatinu di a Republica di Turchia cù ugualità trà 86 milioni di citadini", cù u so capu tenutu. altu è a so frunti aperta.

A SUMMIT REPORTA MONETE OCCASIONI INSIEME

U Direttore di l'IMM di i servizii di e donne è di a famiglia, Şenay Gül, hà ancu datu infurmazioni detallate nantu à u flussu di a cima, chì durà 2 ghjorni. Riunendu istituzioni, urganisazioni, iniziative civili, attivisti è esperti chì travaglianu in "uguaglianza di genere" è amministratori lucali in Istanbul, u summit mette u "Piano d'Azione per l'Uguaglianza Locale" in u so centru quist'annu. In più di l'urganisazioni non governamentali cum'è Vineyard Interactive Learning Association, Mor Roof Women's Shelter Foundation, Women's Work Foundation, First Step Women's Cooperative, Union of Chambers of Turkish Engineers and Architects (TMMOB), IKK Istanbul Women's Commission, United Nations Population Fund. (UNFPA) hà participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*