İmamoğlu hà cantatu a canzone di a libertà cù i nostri 742 Home Istanbul Alumni

Imamoglu hà cantatu a Canzona di a Libertà cù a Nostra Casa Graduata di Istanbul
İmamoğlu hà cantatu a canzone di a libertà cù i nostri 742 Home Istanbul Alumni

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà distribuitu i so certificati di graduazione à 21 picculi studenti chì si sò graduati da 32 kindergarten 'Home Istanbul' chì operanu in 742 distretti di a cità. İmamoğlu, chì hà cantatu a canzone "Libertà" cù i studienti candidati à a scola primaria, hà datu a bona nutizia chì anu da creà "A nostra Casa hè a Foresta Memoriale di Istanbul" piantendu piantini in nome di ogni studiente graduatu. Dicendu: "I nostri figlioli cresceranu è i nostri alberelli cresceranu quì", İmamoğlu hà dettu, "Cuntinuerà à cresce cù a prisenza di i zitelli chì respiraranu a vita in u nostru paese, daranu speranza è portanu u futuru à un futuru assai più altu è più altu. locu più forte".

21 picculi studenti chì si sò graduati da un totale di 32 kindergarten "Home Istanbul" chì operanu in 742 distretti di Istanbul, anu ricevutu i so certificati di graduazione da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğlupigliò da a so manu. Entrandu in a piazza di l'avvenimentu in Yenikapı Myth Area, accumpagnatu da l'applausi di i zitelli, İmamoğlu hà salutatu prima i genitori chì anu assistitu à a ceremonia di graduazione. L'avvenimentu, chì hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu per Mustafa Kemal Atatürk, i so cumpagni d'arme, tutti i martiri è u cantu di l'Innu Naziunale, hè stata culurita cù i canti cantati da i picculi studienti.

"Una vista assai bella è assai forte"

Dopu à i canti, İmamoğlu si n'andò à a piattaforma cù 742 studenti graduate è hà fattu u so discorsu trà i picculi studienti, "Hè una vista assai bella è assai putente. Videndu sta bella maghjina di i nostri figlioli, i so visi allegri, sicuri di sè, brillanti è vede i genitori chì li fighjenu cù l'ochji di speranza m'hà fattu a persona più felice in u mondu avà. Siate tutti benvenuti. Felicitazioni à voi ragazzi. Sò maravigghiusu ", disse. Enfatizendu chì l'impurtanza di a kindergarten hè stata ripetutamente citata prima di l'elezzioni, İmamoğlu hà dettu: "Avemu determinatu quantu a nostra ghjente avia bisognu è chì opportunità i nostri figlioli avianu bisognu per inizià a vita in termini uguali. Avemu cridutu chì se avemu furnitu sta ugualità d'uppurtunità à i nostri figlioli, anu da fà un passu forte in a vita è a vita cummerciale induve eranu in u mondu. Infatti, furnisce l'ambienti è l'opportunità per ogni zitellu per esprime liberamente e so cumpetenze è a creatività, è dimustrà li cresce in un tali ambiente, seria forse u più grande serviziu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul per u futuru ".

GRAZIE SPECIALE À KILIÇDAROĞLU

Ricordendu chì sò partiti cù l'obiettivu di "150 vivai per 150 quartieri", İmamoğlu hà offertu u so ringraziu speciale à u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, chì li sustene in questa strada. "Avemu veramente attiratu assai l'attenzione dicendu "150 kindergarten per 150 quartieri" in Istanbul", disse İmamoğlu. Ci movemu assai veloce. Daremu prestu 21 kindergarten à sta cità. Sapete ciò chì significa 32 kindergarten ? Significa chì i nostri figlioli ùn ponu micca in u più grande stadiu di Istanbul. Pensate à questu; Quandu avemu riunitu cù i so genitori è i so figlioli, ùn ci hè micca un stadiu in Istanbul per piglià noi. Dunque, m'impegnu à tutti i mo concittadini d'Istanbul da quì à fà u mio megliu per dà vita à stu prughjettu impurtante in u modu più forte pussibule.

"AVANGUÀ U CERTIFICATU "A NOSA CASA ISTANBUL""

Dicendu: "Oghje mandemu 742 zitelli à l'educazione primaria", İmamoğlu hà dettu, "E avà si laureanu cù un statutu assai più speciale in l'educazione primaria, cù u so prucessu chì principia cù a kindergarten è e so energie scintillanti è chirpy. Perchè avà anu u certificatu "Home Istanbul". Vede, quasi tutti i nostri educatori sò donne. Ci hè ancu un tremendu successu femminile quì. Dunque, simu fieri di furnisce una tale vista. In u futuru, centinaie di aule è quasi 150 mila studienti in 150 nurseries è 20 kindergartens, è millaie di i nostri maestri è staffi, farà una preparazione straordinaria per u futuru di Istanbul ", disse.

A BONA VOLUNTA DI "FORESTA MEMORIAL"

Dà a bona nutizia chì realizà a "Foresta Memoriale di a Nostra Casa di Istanbul" à l'avvenimentu chì deve esse iniziatu, İmamoğlu hà dettu:

"Un sapling serà piantatu in nome di i nostri figlioli per questa educazione di i nostri figlioli. I nostri figlioli cresceranu è i nostri saplings cresce quì. Per quessa, i nostri figlioli averà una furesta in Istanbul in un futuru vicinu. Permette à i nostri figlioli di principià a vita quì cù una bona educazione, una educazione muderna, agisce cù u cuncettu di esse una persona di u mondu, è apprendu è ricunnosce i valori di u nostru paese, a cità è a sucetà à u stessu tempu hà a seguente spressione per noi : cuntinuerà à cresce cù a prisenza di i zitelli chì u purteranu in un locu forte. Ringraziu sinceramente tutti i nostri genitori, stakeholders, donatori, furmatori, tutti i nostri dirigenti, da a custruzzione di sti kindergarten à a so educazione, è à tutti i me culleghi chì anu permessu di graduà oghje, pè u so duvere sacru. Ti pregu bona furtuna. Trasmettu una volta di più i mo auguri di successu à i nostri studienti chì principianu a scola primaria, li basgianu tutti in l'ochji è li daranu un abbracciu maiò. Chì e strade sò aperte ... "

I tappi sò lanciati, ci sò stati mumenti culuriti

Dopu à u discorsu, İmamoğlu hà datu i certificati di 32 graduate chì anu graduatu da 742 kindergarten à i so prufessori. Imamoglu, i graduate junior è u staffu IMM cantanu a canzone "Libertà" di u gruppu di musica "Subadap Child" à l'unison. À a fine di a canzona, i studienti graduate chì tiravanu i so cappelli in l'aria creanu imagine culurite. Dopu à a cerimonia di lanciamentu di u cappelli, i picculi graduate è i prufessori chì circundanu İmamoğlu anu pigliatu i so ricordi cù u presidente di l'IMM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*