Apertura di a basa di Deep Tech

Apertura di a basa di Tecnulugia Profonda
Apertura di a basa di Deep Tech

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà inauguratu Boğaziçi University Kandilli Science, Technology and Research Building. Nutendu chì l'edifiziu, chjamatu "base tecnologica profonda", farà cuntributi assai impurtanti à l'ecosistema di ricerca, sviluppu è innuvazione di u paese, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì vede sta basa tecnologica cum'è una parte di a so visione per un muvimentu tecnologicu naziunale.

TRASFORMAZIONE DI A SAPERTURA IN TECHNOLOGY

Enfatizendu chì a Turchia s'avvicina à aduprà a so capacità reale in attività di ricerca originali, cum'è in ogni campu, u presidente Erdoğan hà nutatu chì u centru, chì serà apertu è chì serà dedicatu à i centri d'incubazione tutti chì travaglianu per attività di ricerca è sviluppu, aghjunghjenu. forza à u paese trasfurmendu a cunniscenza prodotta in tecnulugia.

MINISTERI SUPPORTU

Dichjarà chì alcune di l'infrastrutture in a basa tecnologica prufonda sò state stabilite cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, Erdoğan hà dettu: "Per esempiu, unu di elli hè u travagliu chì riducerà a dependenza di u nostru paese à i combustibili fossili, chì pò esse. applicata in parechji campi da i biocarburanti à i supplementi alimentari, da l'alimentazione di l'animali à i fertilizzanti. Studii per l'usu efficace di e risorse naturali, chì susteneranu ancu u target zero di u nostru paese cù u cambiamentu climaticu è a prutezzione di l'ambiente, seranu realizati in questa unità ". disse.

LABORATORI DI SUPPORTO DI RICERCA E SVILUPPU PER PMI

Spieghendu chì un altru studiu sustinutu hè u prughjettu di laboratori di sustegnu di ricerca è sviluppu per e PMI chì producianu droghe, vaccini è dispusitivi medichi per u settore di a salute, Erdoğan hà dettu: "U nostru centru di scienze di a vita, induve questi studii seranu realizati, a nostra infrastruttura è risorse umane qualificate. , hè unu di i marchi di tecnulugia fieru di u nostru paese. U rapidu sviluppu di u settore di a salute in u nostru paese è in u mondu rende tali studii ancu più impurtanti ". disse.

MOLTE OPERE DIVERSI

Enfatizendu chì crede chì e PMI chì riceveranu serviziu da stu centru seranu capace di cumpete cù cumpagnie di grande scala in pocu tempu cù u sustegnu di accademichi è di circadori, Erdoğan hà dettu chì a basa di tecnulugia prufonda include ancu a produzzione di gas naturale da u carbone. U sistema di risposta à l'urgenza di u terrimotu è a sicurità di u terrimotu, a ricerca genetica, i nanomateriali, a ricerca robotica, hà ancu nutatu ch'ellu hà da accoglie parechje opere diverse cum'è

Avemu spartutu a nostra strada

Esprimendu chì anu spartutu a strada per u sviluppu di prudutti è tecnulugia di salute in u paese cù u publicu cù i so scopi à cortu, mediu è longu, Erdoğan hà dettu: "Seguimu meticulosamente 9 scopi strategichi, 5 scopi strategichi, 31 pulitiche è azioni, è 5 prughjetti critichi in a nostra roadmap. Investimenti cum'è sta basa di tecnulugia chì avemu messu in serviziu ci furnisce un sustegnu significativu in a realizazione di a nostra roadmap. Spergu chì, cum'è questi sforzi paganu, assisteremu inseme cumu u nostru paese ghjunghje à i so scopi passu à passu ". utilizatu l'espressioni.

A STELLA BRILLANTE DI L'ECOSISTEMA R&D

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì anu aghjustatu un novu passu à i passi chì anu fattu finu à avà è hà dettu: "Portemu un travagliu assai impurtante à l'Università Boğaziçi, a stella brillanti di u nostru ecosistema R&D. Apertura l'Edificiu di Scienza, Tecnulugia è Ricerca, chì hè stata custruita cù u finanziamentu furnitu da u bilanciu cintrali è u so valore supera i 100 milioni di TL cù i figuri attuali. Stu locu hè statu cuncepitu cum'è una basa di tecnulugia per risolve u prublema spaziale in i prughjetti di ricerca attuale è novi di u Bosforu. Dui blocchi di u centru sò casa di laboratori di tecnulugia prufonda. Questi laboratori sò stati stabiliti cù u sustegnu di e nostre istituzioni pubbliche. Cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, avemu sustinutu a creazione di duie infrastrutture impurtanti in u Centru di Scienze di a Vita, chì porta quì a so attività. disse.

95 MILIONI TL SUPPORT

Nutendu chì l'altru prughjettu impurtante chì anu sustinutu in u centru chì anu apertu era u Prughjettu di Laboratori di Supportu di R&D in Life Sciences, Varank hà dettu: "Cù u prughjettu chì avemu sustinutu per 95 milioni di lire, avemu assicuratu a creazione di laboratori necessarii per a produzzione di droghe, vaccini. è i dispositi medichi utilizati in u trattamentu di u cancer. Cù i sforzi eccezziunali di i nostri prufessori circadori, ricerche famose in u mondu in u trattamentu di u cancer sò realizate cù successu in Boğaziçi. disse.

CHI ASSISTIA

U presidente Erdoğan, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, u Direttore di Comunicazione Presidenziale Fahrettin Altun, u guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya, u presidente provinciale di u Partitu AK Osman Nuri Kabaktepe, u rettore di l'Università Boğaziçi Naci İnci, u presidente di TÜBİTAK Hasan Mandal è parechji lettori anu assistitu à l'apertura.

VISITA SCIENCE, TECHNOLOGY E RECHERCH BUILDING

In l'area di a cerimonia, u filmu promozionale di l'Edificiu di Scienza è Tecnulugia Kandilli hè statu vistu. Dopu u so discorsu à a ceremonia, u presidente di l'Università Boğaziçi Naci İnci hà prisentatu una pittura à Erdoğan. U presidente Erdoğan hà tagliatu a cinta di apertura di l'edificiu cù u so entourage è i lettori. Dopu l'apertura, Erdoğan è i participanti anu visitatu u Kandilli Science, Technology and Research Building. Erdogan hà ancu firmatu u libru d'onore à u pianu di terra.

Allora, "Esperienza di Ricerca" hè stata iniziata à i Laboratori di u Centru di Ricerca di Applicazioni di Scienze di Vita è Tecnologie (LifeSci). A mostra preparata hè stata posta in u dispusitivu SEC è u risultatu di a mostra hè stata mostrata nantu à a pantalla di u dispusitivu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*