Accident di trenu in Iran: 17 morti 50 feriti

Accident di trenu mortu feritu in Iran
Accident di trenu in Iran 17 morti 50 feriti

Circa 340 miglia à sud-est di Teheran in Iran, un trenu di passageri chì viaghjava da Tabas à Yazd hà deragliatu. Sicondu i primi rapporti, 17 persone anu persu a vita è 50 sò stati feriti in l'incidentu.

Un trenu di passageri hà parzialmente deragliatu in l'est di l'Iran u mercuri matinu, uccidendu almenu 17 persone è ferendu 50, cumprese alcuni critichi, anu dettu i funzionari. I dettagli iniziali di u disastru chì implica u trenu cù circa 350 passageri restanu micca chjaru, ma si teme chì u numeru di morti puderia aumentà.

U guvernatore speciale di Tabas, Ali Akbar Rahimi, hà annunziatu chì quattru di i vagoni di u trenu sò stati deragliati è a Crescent Rossa, l'unità di salvezza di emergenza è ferroviaria sò state disposte in u situ.

Spartendu infurmazione nantu à u numeru di morti è feriti, Rahimi hà dichjaratu chì stu numeru pò aumentà per via di a gravità di l'accidentu. In più di l'ambulanza, l'elicotteri sò stati ancu mandati à a zona induve l'accidentu hè accadutu.

Rahimi hà dichjaratu chì secondu e prime determinazioni, 350 persone in u trenu cù 17 passageri anu persu a so vita è 5 persone eranu ferite, 30 d'elli seriamente.

Ellu hà dichjaratu chì 50 squadre di Crescent Rossu sò stati mandati in l'area induve u trenu hà deragliatu à u chilometru 6 di a stazione di Mezino, è chì u travagliu di e squadre di salvezza cuntinueghja.

Hè dichjaratu chì u trenu s'hè lampatu in una machina di custruzzione durante a crociera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*