L'aeroportu di Istanbul per furnisce furmazioni di l'aviazione internaziunale

L'aeroportu di Istanbul per furnisce furmazioni di l'aviazione internaziunale

L'aeroportu d'Istanbul Furnirà Formazioni di Aviazione Internaziunale

IGA Istanbul Airport hà firmatu un accordu di Accreditazione di u Centru di Formazione cù ACI in u scopu di l'Accordu Globale di l'Educazione à u Simposiu Globale di Supportu di Implementazione 2022, urganizatu da l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale (ICAO) in Istanbul. In u scopu di l'accordu, l'İGA Istanbul Airport hè diventatu u più novu partenariu di u prugramma di furmazione di l'ACI attraversu a so struttura di furmazione, İGA Academy.

U Simposiu Globale di Supportu à l'Implementazione ICAO 28, urganizatu da l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale - l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale (ICAO) trà u 1 di ghjugnu à u 2022 di lugliu in Istanbul, hè statu tenutu à l'Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.

U simposiu, chì hè statu tenutu per valutà l'ultimi strumenti digitali, iniziative chjave è sforzi di cullaburazione per sustene a ripresa, l'innuvazione, a resilienza, u sviluppu durevule è e soluzioni operative di l'industria di l'aviazione dopu a pandemia di Covid-19, hà riunitu u mondu di l'aviazione.

In u scopu di u simposiu, un accordu di Accreditazione di u Centru di Formazione hè statu firmatu trà ACI è İGA à l'İGA Istanbul Airport in u scopu di l'Accordu Globale di Educazione. IGA Istanbul Airport CEO Kadri Samsunlu, ACI World Director General Luis Felipe de Oliveira è u Sicritariu Generale ICAO di l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale Juan Carlos Salazar anu assistitu ancu à a cerimonia di firma.

Cum'è parte di u cuntrattu firmatu cù ACI, İGA Istanbul Airport hè diventatu u più novu partenariu di u prugramma di furmazione di ACI attraversu a so struttura di furmazione, İGA Academy. Cusì, l'ACI è l'IGA ponu furnisce tutti i corsi determinati regiunale, accreditati da ACI, cù e facilità di l'IGA. Sicondu l'accordu, İGA hà da pudè sia offre questi corsi à u so propiu persunale, sia cummercializà sta furmazione à i trainees di altri paesi chì dumandanu.

U CEO di l'IGA Istanbul Airport, Kadri Samsunlu, hà fattu una dichjarazione in a cerimonia di firma: "Cumu IGA Istanbul Airport, continuemu à rapprisintà a Turchia cù successu in l'industria di l'aviazione. Cum'è sapete, e regule in l'industria di l'aviazione sò estremamente impurtanti è a furmazione face sempre una grande differenza quandu apprendu queste regule. Cù stu approcciu, avemu firmatu un accordu cù ACI è hà purtatu un prugramma di educazione internaziunale in u nostru paese. Cù l'accordu, cum'è u più grande aeroportu di u mondu è u hub glubale più impurtante di a regione, trasferemu a nostra cunniscenza è sperienza in u campu di l'aviazione à e generazioni future, è sustenemu u sviluppu di u settore attraversu l'educazione.

Luis Felipe de Oliveira, Direttore Generale di ACI World: "IGA Istanbul Airport hè unu di i nostri aeroporti membri è Kadri Samsunlu s'hè unitu recentemente à noi cum'è membru di u Cunsigliu di Amministrazione ACI World. Travagliemu per migliurà a nostra perspettiva per chì l'aeroporti ponu megliu serve i so passageri. U nostru scopu hè di duppià u nostru numeru di passageri in i prossimi 20 anni. Cum'è l'urganizazione ombrella di l'aviazione, cuntinuemu à travaglià cù l'aeroporti, l'ICAO è altre urganisazioni per stabilisce un terrenu cumunu. L'aeroporti rapprisentanu u 60 per centu di l'area di travagliu in u settore. Per quessa, simu fieri di cuntribuisce à u sviluppu suciale è ecunomicu è u sviluppu di u sistema cù i nostri prugrammi di furmazione.

In a cerimonia di firma, u Sicritariu Generale ICAO di l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale, Juan Carlos Salazar, hà toccu l'obiettivi di emissioni nette zero di l'aeroporti è hà dettu: "In quantu ICAO, cuntinuemu i nostri sforzi per riduce l'emissioni di carbonu globale. I negoziati per ottene emissioni nette zero per u 2050 cuntinueghjanu. Vogliu dichjarà chì avemu tutti l'elementi tecnichi per mantene sta prumessa. L'aeroporti è e compagnie aeree anu annunziatu chì s'impegnanu à emissioni nette zero per u 2050. In u prossimu periodu, i guverni anu una grande rispunsabilità per a realizazione di scopi à longu andà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*