İzmir brillarà cù stelle di l'ugualità

Izmir brillarà cù stelle di l'ugualità
İzmir brillarà cù stelle di l'ugualità

Sottu a coordinazione di İzmir Commodity Exchange (ITB), a riunione di stakeholder di u prughjettu "İzmir hè in cerca di Stelle di Ugualità", realizata da l'Unione di Camere è Scambi di Mercerie di Turchia (TOBB) İzmir Women Entrepreneurs Board, inseme cù Dokuz Eylul University Faculty of Business Administration, cù u sustegnu di UNWOMEN, hè stata tenuta. U presidente di u Cunsigliu Esecutivu di l'imprendituri di İzmir Aysel Öztezel hà dichjaratu chì l'implementazione di l'uguaglianza di genere in a vita di u travagliu hè di grande impurtanza per una crescita economica sana è produttiva è hà dumandatu à tutte e cumpagnie chì sò sensibili à sta questione per esse incluse in u prugettu.

"Izmir cerca stelle di l'uguaglianza", realizatu da l'Unione di Camere è Scambi di Mercerie di Turchia (TOBB) Izmir Women Entrepreneurs Board inseme cù a Facultà di Amministrazione di l'Università di Dokuz Eylul è sustinutu da UNWOMEN, sottu a coordinazione di Izmir Commodity Exchange ( ITB) per sensibilizà à l'uguaglianza di genere, a riunione di stakeholder di u prugettu hè stata tenuta à a Facultà di Amministrazione di l'Università Dokuz Eylul.

Facendu u discorsu di apertura di a riunione, u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di TOBB İzmir Women Entrepreneurs, Aysel Öztezel, hà sottolineatu chì ùn simu micca in una pusizioni sufficiente in quantu à l'ugualità di genere. (WEPs), chì volenu dà un esempiu spartendu e so sperienze, è chì sò aperti à nova infurmazione, cambiamentu è trasfurmazioni è volenu travaglià in questu campu, per esse inclusi in stu prughjettu ". disse.

"U numaru di donne in l'impieghi duverebbe aumentà"

Öztezel hà dichjaratu chì una crescita sana è produttiva ùn pò esse aspittatu da una ecunumia in quale e donne, chì custituiscenu quasi a mità di a pupulazione tutale, ùn participanu micca attivamente, è hà dettu: "U nostru prublema principale hè di aumentà l'impieghi di e donne è assicurà l'ugualità di opportunità. . E nostre donne trovanu difficiuli di participà à a vita cummerciale. Quasi trè quarti di e donne chì ponu travaglià campanu in casa. Unu di i fatturi più impurtanti chì creanu stu risultatu hè a inuguaglianza di e donne in a vita cummerciale. E donne sperimentanu gravi lagnanze, soprattuttu in quantu à uguali paga per uguale travagliu. Per quessa, hè di grande impurtanza per assicurà l'implementazione di l'ugualità di genere in a vita di u travagliu.

U principale stakeholder di u prugettu, Dokuz Eylul University Faculty of Business Administration Dean Prof. Dr. Çağnur Balsarı hà dichjaratu chì da u 2013, anu realizatu studii assai forti in a facultà per l'empowerment di e donne è di e donne in ogni campu; In questu cuntestu, hà spiegatu chì anu creatu una marca sustenibile in questu campu cù "donne in a vita di l'affari", corsi di "uguaglianza di genere" è "Orange Summit" chì anu urganizatu cù studienti di l'università-liceu da tutta a Turchia è l'agenzii di l'ONU per sei anni. Ellu disse chì anu stabilitu una reta chì pò ghjunghje à millaie di ghjovani cù "Platform Up", a prima cumunità studiente internaziunale di sviluppu sustenibile di a Regione Egea.

Meltem Kolday, u Coordinatore di Relazioni cù l'Organizazioni Non-Guvernamentali in a Facultà di Business di l'Università Dokuz Eylul, in a so presentazione cum'è u coordinatore di u prughjettu, hà dettu chì per fà visibili à l'imprese è i gestori chì travaglianu in u campu di l'uguaglianza di genere in Izmir, per creà una reta. di cuuperazione trà l'imprese, per creà a cuscenza per mezu di mudelli di rolu è di spartera di l'esperienze, hà enfatizatu l'impurtanza di travaglià in coordinazione, spieghendu a struttura multi-stakeholder è i scopi di u prugettu, cum'è cumprendi i studienti universitari in ogni tappa di sti prucessi.

Ancu à a riunione, TOBB İzmir KGK Vicepresidente di u Cunsigliu Esecutivu TYH Tekstil Membru di u Cunsigliu Esecutivu Zeynep Öner, İnci Holding Direttore di Risorse Umane Elif İçören, UNWOMEN Analista di Cullaburazioni di u Settore Privatu Pınar Akçayöz De Neve, Manager di Sviluppu di Sistemi di Formazione di Akcidem è di Competenza Djömek. Akbank IK Lab. Manager Gümrah Alayoğlu hà sparte i so studii di uguaglianza di genere in quantu à e so istituzioni.

In a so presentazione, Diğdem Dökmeci hà dettu chì sottu u paraplu di Akbank Transformation Academy, chì anu implementatu quist'annu, parechji prugrammi di sviluppu diffirenti cum'è "e-commerce, e-export, marketing digitale è gestione di e social media" speciale per İzmir Equality Stars è i prudutti bancari spiciali per e persone chì compie sti prugrammi di sviluppu trasmettenu l'infurmazioni chì offrenu diversi vantaghji.

A riunione hè finita cù u missaghju chì i travaglii cuntinueghjanu à creà un ecosistema forte è sustenibile in u campu di l'uguaglianza di genere in İzmir cù u sustegnu di UNWOMEN.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*