Chjama di trasportu in bicicletta per i citadini di Izmir

Chjama di trasportu in bicicletta per i citadini di Izmir
Chjama di trasportu in bicicletta per i citadini di Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà invitatu i citadini di Izmir à utilizà e biciclette à l'avvenimentu celebratu per u 3 June World Cycling Day. Parlendu prima di a corsa in bicicletta cullettiva da Konak Square à İnciraltı, u presidente Tunç Soyer, hà dettu chì facenu un travagliu impurtante per prumove u trasportu di bicicletta in a cità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'avvenimentu urganizatu da a municipalità metropolitana di Izmir per via di a Ghjurnata Mundiale di Ciclismo di l'ONU (ONU) u 3 di ghjugnu. Tunç Soyer Hè ancu unitu cù a so bicicletta. Prima di l'azzione di massa da Konak Square à İnciraltı, u presidente Tunç Soyer, hà dettu chì anu celebratu stu ghjornu cù parechje attività per incuragisce u trasportu in bicicletta è per incuragisce i zitelli è i ghjovani à aduprà a bicicletta in Izmir. Dichjarà chì Izmir hè una di e cità principali di u paese in quantu à l'usu di a bicicletta cù u so clima, a struttura geografica è l'infrastruttura, u sindaco Soyer hà dettu: "Appena aghju pigliatu u postu, avemu cuminciatu à travaglià per rinfurzà l'infrastruttura urbana di bicicletta, aumentendu. percorsi rurali in bicicletta è creanu una cultura di bicicletta in a nostra cità da a zitiddina. İzmir hà 89 chilometri di piste di bicicletta. Avemu una strada ciclistica ininterrotta chì circunda a baia. Aumentemu e piste di bicicletta in İzmir passu per passu cù u travagliu chì facemu ".

"Avemu aumentatu u numeru di biciclette da 400 à 890"

Enfatizendu chì BISIM, u sistema di noleggio di bicicletta di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà un postu impurtante in a diffusione di a cultura di a bicicletta chì volenu creà in Izmir. Tunç Soyer"In trè anni, avemu apertu 26 stazioni novi BISIM è aumentatu u numeru di stazioni da 35 à 60. Avemu aumentatu u numeru di biciclette da 400 à 890. Avemu aghjustatu biciclette tandem è biciclette per i zitelli. Avemu permessu à i ciclisti di prufittà di servizii di ferry in u Golfu per solu 5 centesimi ".

"Avemu apertu un parcheghju per mille biciclette in l'ultimu annu"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà parlatu di u travagliu fattu per sparghje l'usu di e biciclette in Izmir Tunç Soyer, hà dettu: "Avemu apertu l'elevatori di u metro à l'usu di i ciclisti. Avemu aghjustatu un apparatu speciale à i nostri autobus ESHOT per chì i passageri in bicicletta ponu esse trasportati in autobus. Solu in l'ultimu annu, avemu posizionatu mille posti di parcheghju di bicicletta è 10 cabine elettroniche di parcheghju di bicicletta. U nostru travagliu nantu à u trasportu di bicicletta ùn hè micca limitatu à u centru di a cità di Izmir. Includemu missaghji di sensibilizazione di bicicletta per i cunduttori di veiculi nantu à schermi digitale è cartelloni in i nostri 30 distretti ".

"Vulemu chì a bicicletta sia una parte di a vita di ogni ghjornu"

Dichjarà chì volenu chì a bicicletta sia una parte di a vita di ogni ghjornu di e persone di Izmir cum'è un mezzu di trasportu, u sindaco Soyer hà dettu: "A pupulazione in e cità hè in crescita. L'aumentu di a pupulazione porta cun l'urbanizazione imprevista, a contaminazione è a dipendenza di i veiculi motori. Hè per quessa chì e cità di u futuru ùn sò più pensate per i veiculi, ma per e persone. Grazie à u nostru prugramma Calm City Metropol, İzmir conduce stu cambiamentu in Turchia. Per scunfighja a crisa climatica è a siccità, per chì l'avvenimenti naturali in a nostra cità ùn si trasformanu in un disastru. À l'occasione di a Giornata Mondiale di a Bicicletta, invitu tutti i residenti di Izmir à riduce a so dipendenza di i veiculi motori quant'è pussibule ".

I residenti di Izmir pedalavanu

Dopu à u so discorsu, u presidente Tunç Soyer, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir Sibel Özgür è u Manager di a Branca di Pianificazione è Accessu Pedestri di Bicicletta Özlem Taşkın Erten hà datu l'iniziu di a corsa cullettiva.

I ciclisti pedalavanu per circa 7,5 chilometri partendu da Piazza Konak, via Mustafa Kemal Sahil Boulevard, à Inciraltı City Forest.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*