Kartepe Off-Road and Nature Festival hè mozzafiato

Kartepe Off Road è Festival di a Natura Mozzafiato
Kartepe Off-Road and Nature Festival hè mozzafiato

"Kartepe Off-Road and Nature Festival", sustinutu da a municipalità metropolitana di Kocaeli è a municipalità di Kartepe è urganizata in cuuperazione cù u Kartepe Off-Road Nature Sports Club, hè stata tenuta in Suadiye Wood Depot Square. A festa, chì durò dui ghjorni, hà datu à l'audienza mumenti pieni d'azzione cù spettaculi eccitanti.

CAMPING, CUNCERTU, CONCURSO

Duranti u festivale, l'atleti passanu dui ghjorni à gode di a natura è di u focu in u campeghju, mentre fighjenu i spettaculi estremi cù veiculi d'alta prestazione. In più di e corse, sò stati allestiti parchi gonfiabili, ghjochi cum'è u football di tavulinu è spazii d'attività per i zitelli. In Kocaeli, u core di i sporti naturali, a cità sportiva, l'esperienza di u parcu cù u più altu veiculu offroad attirò l'attenzione. U primu ghjornu hè statu cumpletu cù un cuncorsu di bellezza di vitture mudificate, spettaculi di motocross è un cuncertu à a fine di u ghjornu.

I PREMI sò stati vinti

Men S-1, S-2, S-3, S-4 per l'amatori di l'adrenalina in Kartepe Off-Road and Nature Festival; In a categuria femminile, Classificazione generale è categurie Extreme S-1, S-2, Osman Öztaş hè diventatu u primu in a Classificazione Generale è Extreme S-1, mentre Selahattin Seçgin hà pigliatu u sicondu postu è Batuhan Özkan hè statu terzu. Necmi Balaban hà pigliatu u primu postu in S-2, seguita da Halit Çakır è Yakup Demirelli terzu. In a categuria femminile, Seçil Kırço hè stata prima, Yeşim Yaraş seconda è Berrak Erol terzu. À a fine di e lotte in categurie 8, i premii sò stati presentati à i vincitori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*