L'esportazioni di mandarini ghjunghjenu à a mità di miliardi di dollari

L'esportazione di Tangerine raggiunge a mità di miliardi di dollari
L'esportazioni di mandarini ghjunghjenu à a mità di miliardi di dollari

A cuscenza crescente di rinfurzà u sistema immune durante a pandemia hè stata ancu riflessa in l'esportazioni di agrumi di Turchia. Sicondu i dati di l'Associazione Esportatori di u Mediterraniu (AKIB), l'esportazioni di agrumi, chì includenu frutti cum'è l'aranciu amara, u limone è a mandarina, anu righjuntu u limitu di 2021 miliardi di dollari in 1. Tangerine, chì solu risponde à quasi a mità di l'esportazioni di agrumi cù u so aroma è a longa durata di conservazione, hà aumentatu e so esportazioni di 2021% in paragunà à l'annu precedente, ghjunghjendu à circa 4 milioni di dollari in 454.

Nutendu chì u viaghju transfruntieru di mandarini, partendu da u campu è si estende à 72 paesi, s'hè acceleratu in 2021 per via di l'alta dumanda da Russia, Ucraina è Iraq, Ramazan Burak Telli, presidente di u Cunsigliu di Avrupa Yatırım Holding, hà dettu i scopi di a so nova filiale, Aronya Tarım, cù e seguenti dichjarazioni: "In u mondu sanu Turchia, chì hè u 2u paese chì esporta i più agrumi in quantu à quantità, hè in u top 10 in u mondu in a produzzione di mandarine cù u so clima. è struttura ecologica. In particulare a mandarina di tipu satsuma, chì cresce solu in a Regione Egea in u mondu; Hè dumandatu da tutti i paesi cù u so aroma intensu, sbucciatura faciule è longa durata. In più di a pruduzzione di mandarini, i so tappe di imballaggio è di almacenamento dirigenu ancu u trafficu di l'esportazione. I prudutti trasfurmati chì passanu per e fasi di drenaje, lavatu, siccatu, ceratura, trasfurmazioni è imballaggi equipati di tecnulugia avanzata aumentanu u valore aghjuntu di l'esportazione. "A realizazione di sti tappe cumpletamente è in e migliori cundizioni aumenta ancu u prezzu di l'unità di exportazione di mandarina".

Aghjunghje u putere tecnologicu à u viaghju transfruntieru di a mandarina

Ramazan Burak Telli, chì hà dettu chì a tappa di imballaggio ghjoca un rolu maiò in l'esportazioni di frutta è verdura fresca di Turchia, è a qualità di i prudutti, hà dettu: "Un imballaggio sanu è affidabile di frutti è ligumi pruduciuti in cundizioni sani è adattati, è Mantene in un magazzinu friddu in una manera chì ùn si deterioranu, assicura u successu di l'attività d'esportazione". Cum'è Aronya Gıda, una filiale di Avrupa Yatırım Holding, purtemu u putere di tecnulugia avanzata à u viaghju transfruntier di mandarini, chì partenu da u giardinu, cù a nostra facilità cù una superficie totale di 3 mila metri quadrati, 5 mila. di quali sò chjusi. Tangerine dirige l'esportazione di agrumi, chì face a più grande cuntribuzione à l'esportazione annuale di Turchia di 3,5 miliardi di dollari di verdura fresca è frutti, chì currisponde à circa 2,5 milioni di tunnellate. "Cum'è Aronya Gıda, purtamu a sustenibilità à l'attività d'esportazione di u nostru paese furnindu una struttura integrata à tutte e tappe di mandarina, da a trasfurmazioni, a cummercializazione è u cummerciu".

Satsuma esportarà u 70% di i so mandarini

Mencionendu chì u prezzu di l'unità di esportazione di i prudutti trasfurmati chì utilizanu tecnulugii avanzati in u cummerciu di verdura è frutta fresca hè aumentatu, Ramazan Burak Telli hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à l'attività di a cumpagnia 2022-2023: "In u periodu di settembre à dicembre, pruduceremu mandarini Satsuma. , chì avemu da prucede da i giardini in Gümüldür è Seferihisar regioni di Izmir, cù tecnulugii avanzati. Avemu da trasfurmà in u nostru stabilimentu equipatu è purtemu à u mercatu domesticu è stranieri. Puderemu un valore aghjuntu à l'esportazioni di agrumi di Turchia trasfurmendu a mandarina Satsuma famosa in u mondu in u nostru stabilimentu. Esporteremu u 100% di i prudutti chì processemu in a nostra facilità cù una capacità di produzzione di ogni ghjornu di 70 tunnellate. "Aumenteremu a capacità è u putere tecnologicu di a nova facilità chì avemu stabilitu cù investimenti supplementari di 10 milioni di TL", disse.

500 persone seranu impiegate

Dichjarà chì Avrupa Yatırım Holding aumenta a qualità di a produzzione è a capacità furnisce un supportu finanziariu à l'agricultori, Ramazan Burak Telli hà cunclusu e so parolle cum'è seguente: "Avemu scopu di esportà 8 mila tunnellate annu cù Aronya Tarım. Avemu cuminciatu à cumprà mandarini da ghjugnu, senza aspittà à u periodu di cugliera in settembre. "Continueremu à sustene l'agricultura è tutti i so stakeholders impiegendu un totale di 500 persone".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*