Lavà u fiumu cù u prughjettu di l'arte principiatu in Çoruh

Lavà u fiume cù u prughjettu di l'Arte hà iniziatu in Coruh
Lavà u fiumu cù u prughjettu di l'arte principiatu in Çoruh

L'operazioni di raccolta di rifiuti in u prughjettu "Lavare u fiume cù l'Arte", implementatu da a Fundazione per a Cultura è l'Arti Baksı cù u sustegnu di Bocchi, hà iniziatu u luni 6 di ghjugnu. I zitelli di Bayburt, chì anu unitu e mani per pulisce Çoruh da i rifiuti, cuntinueghjanu u so travagliu per quattru ghjorni, accumpagnati da istruttori.

10 studienti da 100 scole viaghjanu attraversu Bayburt per pulizziari Çoruh

U prughjettu, chì hà da scopu di sensibilizà in u campu di a cuscenza ambientale, unisce ancu i zitelli cù l'arti è a creatività. Un totale di 6 studenti da 10 scole secundarie in Bayburt participanu à u prughjettu "Lavatu u Fiume cù l'Arte", chì hà iniziatu da Bayburt, Kurucakol - Kaleardı City Park - Kopuz locu u luni 100 di ghjugnu. L'istituzioni educative incluse in u prugettu includenu Adabaşı Secondary School, Bayburt Secondary School, Dede Korkut Secondary School, Erdem Bayazıt Secondary School, Konursu Secondary School, Maden Secondary School, Şehit Recep Eşiyok Secondary School, Şehit Sebahattin Secondary School, TOBB Örence Secondary School è Liceu Yunus Emre. Inoltre, i vuluntarii di diverse ONG cum'è l'Associazione di Donne Bayburt, a Società di Divulgazione di Scienze, l'Associazione Red Crescent, a Fundazione Tema è Green Crescent sustenenu ancu i studienti in a fase di raccolta di rifiuti.

Lasciate chì i rifiuti si trasformanu in arte, micca in basura

U prugettu « Lavà u fiume cù l’Arte » chì hà da scopu di trasfurmà i rifiuti, chì anu un postu impurtante trà i prublemi ambientali attuali, in l’arti, prupone di priurità di a pulizia di i rifiuti industriali è di e risorse d’acqua per un avvene sustenibile. Rifiuti da cullà da i fiumi, Prof. Dr. Ils se transformeront en œuvres d'art grâce à des ateliers qui se tiendront sous la direction des équipes du musée Hüsamettin Koçan et du Baksı. 20 zitelli scelti trà i studienti chì anu participatu à u travagliu di raccolta di i rifiuti participaranu à l'attellu di trasfurmazioni. L'opere d'arte prudutte da i zitelli seranu prima esposte à u Museu Baksı in Bayburt, è dopu esse trasladate in Istanbul.

U scopu hè di creà una trasfurmazioni di cuscenza di l'ambiente

U prughjettu, chì hà u scopu di creà una trasfurmazioni di cuscenza nantu à i prublemi di l'acqua è di i rifiuti industriali intrecciati, cuntinueghja da annu à annu cù a participazione di i zitelli d'altri fiumi di Turchia è a regione induve si trova quellu fiume.

Fundatore di Baksı Culture and Arts Foundation, Prof. Dr. Hüsamettin Koçan dice u seguente nantu à u prugettu: "U futuru di Baksı, Bayburt è Turchia sò i zitelli... Più chè ogni altra cosa, avemu bisognu di menti creativi visionarii chì l'orizzonti sò stati allargati per l'arti, chì sò cuscenti di i prublemi suciali. Hè per quessa chì ci importa di prughjetti chì ponenu i nostri figlioli cum'è attori attivi, micca spettatori di ciò chì succede intornu à elli ".

Dichjarà chì sò felici di esse l'idea partner è u sponsor di u prugettu, u presidente di Bocchi Şadi Burat hà dettu: "U nostru principiu più impurtante hè di esse cuscenti di e nostre responsabilità versu a sucetà è a natura è di creà valori permanenti in questu campu. "Cù stu prughjettu, simu entusiasti di cuntribuisce à a prutezzione di i bacini di l'acqua di u nostru paese è di presentà i zitelli à e pussibulità infinite di l'arti è u disignu". dice.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*