Una Forte Alternativa in termini di Mid Lane, Distanza è Durata

Mid Corridor Una alternativa putente in distanza è durata
Mid Corridor Una Forte Alternativa in Distanza è Durata

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u Corridor Mediu hè una forte alternativa per altri corridori di trasportu in quantu à a distanza è u tempu, è hà dettu: "L'operabilità efficace di u Corridor Mediu hè assai impurtante per l'integrazione di l'Azerbaijan, u Kazakistan è a Regione Caspiana in u cummerciu mundiale. In cunsiderà u fattu chì simu in u centru di e rete di cummerciu esteru asiatico-europeu in a nostra regione, vulemu esse una basa regiunale in logistica ".

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a Reunione di i Ministri di l'Affari Esteri è di i Trasporti Turchia-Azerbaijan-Kazakhstan tenuta in Baku. À a cima trilaterale, u gruppu di travagliu chì aumenterà a capacità è l'efficienza in u Corridor Mediu hè statu stabilitu cù u protocolu firmatu cù a pruposta di Turchia. Parlendu à a riunione, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu l'uppurtunità di discutiri di u trasportu di merci in u Corridor Mediu. Comu sapete, quandu i corridori di trasportu internaziunale sò cunsiderati, u Corridor Mediu hè una forte alternativa à l'altri corridori di trasportu in termini di distanza è tempu. Un trenu di merci da a Cina à l'Europa copre 7 12 chilometri in 10 ghjorni s'ellu sceglie u Corridor Mediu è Turchia. Se u stessu trenu preferisce a Ruta di u Cummerciu di u Nordu Russu, ci hè una distanza di 15 mila chilometri è un tempu di crociera di almenu 20 ghjorni. S'ellu sceglie u Corridor Meridionale, pò viaghjà 45 mila chilometri nantu à u Canale di Suez in nave è ghjunghje l'Europa in solu 60 à XNUMX ghjorni. Ancu sti figuri rivelanu quantu vantaghju è sicuru hè u Corridor Mediu in u cummerciu mundiale, trà l'Asia è l'Europa ".

VOMU ESSERE UNA BASE REGIONALE IN LOGISTICA

Nutendu chì a Guerra Russia-Ucraina, chì dura da u frivaru, hà messu in difficultà u corridore nordu, chì hè un corridore di trasportu impurtante, Karaismailoğlu hà dettu chì l'altra strada prominente di u corridore meridionale pò esse svantaghju in quantu à u costu è à u trasportu. tempu paragunatu à a so strada. "Inoltre, ùn deve esse scurdatu chì u 23 di marzu di u 2021, a nave chjamata Ever Given, chì hà bluccatu u Canale di Suez attraversu u quali passava durante u so viaghju da Malaysia à Rotterdam in l'Olanda, u XNUMX di marzu di u XNUMX, hà dettu Karaismailoğlu, u Ministru di Trasportu, è cuntinuò u so discorsu cusì;

"In u risultatu di questu accidentu, u canali hè statu chjusu per 6 ghjorni è l'attesa di centinaie di navi alimentari, oliu è LNG hà messu a catena di supply globale in prublemi. Cunsiderendu tutti questi prublemi, u funziunamentu efficace di u Corridor Mediu hè assai impurtante per l'integrazione di l'Azerbaijan, u Kazakistan è a Regione Caspian in u cummerciu mundiale. In cunsiderà u fattu chì simu in u centru di e rete di cummerciu esteru asiatico-europeu in a nostra regione, vulemu esse una basa regiunale in logistica ".

L'INVESTIMENTI DI 2053 MILLIARDI DI DOLLARS SONT PIANIFICATI PER ESSERE INVESTITI DA 198

Indittendu chì u Guvernu di u Partitu AK attribuisce una impurtanza particulare à u sviluppu di l'infrastrutture di trasportu è di cumunicazione, chì sò l'anima di e grandi economie, Karaismailoğlu hà dettu: "In u scopu di u nostru Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, avemu prughjetti infrastrutturali per sustene a regione. , 2029, 2035 è 2053 anni di destinazione. In cunfurmità cù a nostra visione di u 2053, avemu u scopu di aumentà a parte di u nostru paese di u cummerciu trà l'Asia è l'Europa chì supera i $ 700 miliardi. Cù una distanza di volu di 4 ore, simu in u centru di 67 paesi è un voluminu di u cummerciu mundiale di 30 trilioni di dollari. In tutti i nostri investimenti, avemu u scopu di prufittà più di stu putenziale. Per ghjunghje à tutti questi scopi, ci sforzemu sempre di mantene e nostre strategie di trasportu è di cumunicazione aghjurnata à a luce di e cundizioni glubale è regiunale. Cù u muvimentu di riforma chì avemu principiatu in e ferrovie, prevemu chì u rapportu di e ferrovie in u trasportu, chì hè di 4 per centu oghje, aumenterà à più di 2029 per centu in u 11 è esse circa 2053 per centu in u 22. Cusì, a parte di a ferrovia in u nostru paese in u trasportu di merci aumenterà 2053 volte finu à u 7. In novu, vulemu aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci à l'esteru di 10 volte ", disse.

Nutendu chì 2002 miliardi di dollari sò stati investiti in infrastruttura di trasportu dapoi u 172, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì pensanu à investisce circa 2053 miliardi di dollari finu à u 198. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a più grande parte di sta figura hè stata attribuita à sviluppà l'infrastruttura ferroviaria, è hà nutatu chì Turchia hà pruvatu à fà u so megliu per ottene u massimu benefiziu da u cummerciu Asia-Europa.

AMU BISOGNA AGIÀ INSIEME PER U LAVORO EFFICACE DI A LINEA FERROVIARIA BTK

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Noi, cum'è i paesi di a strada, avemu una seria responsabilità per sviluppà u cummerciu in u Corridor Mediu è per aumentà l'efficienza di a linea. Prima di tuttu, per aumentà u voluminu di merci trasportate per ferrovia, unu di i nostri scopi deve esse di riduce i costi è rinfurzà a cumpetitività. U funziunamentu efficace di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars chì ci cunnetta serà pussibule cù a cumminazione di parechji cumpunenti. U più impurtante di sti cumpunenti hè senza dubbitu infrastruttura. Inoltre, i paesi di a regione anu bisognu d'armonizà e so regulazioni legale cù l'altri in quantu à u trasportu è u cummerciu internaziunale. In questu cuntestu, avemu bisognu di agisce inseme per u funziunamentu efficace di a linea ferroviaria BTK. A distanza trà Kars è Ahılkelek hè attualmente operante cum'è una sola linea di 1435 mm. Tuttavia, fendu una linea di 1520 mm cum'è a seconda linea, vulemu prevene perdite di tempu è accelerà i prucessi. Pensemu chì sta pianificazione cuntribuisce à a risposta di a linea à u muvimentu mundiale di merci versu u Corridor Mediu u più prestu pussibule.

AVERIAmu RISOLVERE TARIFFE DI TRANSIZIONE E DOCUMENTI DI TRANSIZIONE DI TRANSIT

Karaismailoğlu hà ancu mintuatu u trasportu stradale in u so discorsu è hà dettu: "Avemu bisognu di piglià una seria di passi ancu in u trasportu stradale. Per ghjunghje l'ugettivi di u nostru paese, hè necessariu di sguassà i pedaghji in u trasportu stradale, liberalizà u transitu, riduce i costi di trasportu Ro-Ro è aumentà l'efficienza di u trasportu di u Mari Caspiu. Alcune pratiche chì disturbanu u trasportu stradale in quantu à i pedaghji è l'offerta di documenti di transitu sò incontrate in i paesi di a strada. Per fà cresce u cumerciu trà i nostri paesi, avemu prima di risolve u prublema di i pedaghji è u documentu di transitu in u trasportu. Credu chì tutti duvemu fà u travagliu necessariu nantu à queste tematiche preparendu a terra legale in una manera adatta à a nostra fratellanza. L'eliminazione di sti prublemi in u cortu termini piacerà tutti noi è cuntribuisce positivamente à u nostru cummerciu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*