I Picculi Judoers Si Luttanu Per a Coppa di u Presidente

I Picculi Ghjudeisti Lottanu Per a Coppa di u Presidente
I Picculi Judoers Si Luttanu Per a Coppa di u Presidente

U Campionatu di Judo Juniors-Super Juniors di a Coppa di u Presidente, ospitatu da u Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hè ghjuntu à a fine. Duranti u campionatu di trè ghjorni à u Celal Atik Sports Hall, circa 18 ghjucatori di judoka da 300 squadre andonu nantu à u tatami.

Cumpete in i Super Juniors di 9-10 anni è Juniors di 11-12 anni, i ghjucatori di judo cumpetenu per trè ghjorni cun l'altri. Mentre a maiò parte di i stands eranu pieni, i genitori avianu l'uppurtunità di seguità i partiti piacevuli.

Ersan Odaman, presidente di Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club, chì hà dichjaratu chì i picculi judokas seguitanu e belle competizioni, hà dettu: "Avemu sperimentatu a grande eccitazione di quasi 300 picculi judokas. Grandi partiti sò stati ghjucati in a nostra sala per trè ghjorni. Vogliu ringrazià tutti l'atleti, i coach è i genitori chì anu participatu à u campiunatu.

L'ospite di u campionatu, u Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di İzmir, è ancu Manisa BBSK, Denizli BBSK, Balıkesir BBSK, Burdur BBSK, Manisa Salihli Municipality, Manisa Yunus Emre Municipality, Istanbul Chekmat, Göztepe, Narlıdere Municipality, Karşıyaka Municipiu, Municipiu di Menemen, Municipiu di Bergama, Municipiu di Kemalpaşa, Şavkar Sports Club, İzmir Olympic Sports Club, Ju-Te-Ka Sports Club è Konak Public Education Club.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*