Ministru Adil Karaismailoğlu in Flood Zone Sinop Ayancık

U Ministru Adil Karaismailoglu in a Zona Flood Sinop Ayancik
Ministru Adil Karaismailoğlu in Flood Zone Sinop Ayancık

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì tutte l'istituzioni è i ministeri sò in allerta è hà dettu: "Stemu vicinu à i nostri citadini è a nostra nazione cù millaie di persunale è millaie di equipaghji di custruzzione. Cuntinuemu à travaglià nantu à e strade di i paesi è di e strade di gruppu.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu investigazioni in Sinop Ayancık, induve l'inundazioni sò accadute dopu a forte pioggia. Facendu una dichjarazione dopu à l'esaminazioni, Karaismailoğlu hà dettu chì oghje, l'intensità di a pioggia hè diminuita è u livellu di l'acqua in u lettu di u flussu hè ancu diminuitu. Indittendu chì tutte l'istituzioni è i ministeri sò in alerta, Karaismailoğlu hà dettu: "Stemu vicinu à i nostri citadini è a nostra nazione cù millaie di persunale è millaie d'equipaggiu di custruzzione. Pocu hè statu affettatu in questa regione da sti recenti piovi. Avemu pigliatu tutte e nostre misure per impediscenu chì succede in u futuru ", disse.

U NOSTRE TRAVAIL CONTINUA SUI STRADE PAGALI È STRADE GRUPPI

Ricordendu chì ci hè statu un grande disastru di inundazioni in a Regione Occidentale di u Mari Neru in Aostu di l'annu passatu, Karaismailoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, avemu ancu avutu perdite. Dopu quì, avemu pigliatu e nostre misure. Avemu principiatu u nostru travagliu prestu. Avemu rinnuvatu è ricustruitu decine di i nostri ponti. Avemu custruitu ponti chì sò resistenti à inundazioni è disastri. U ponte chì hè visibile daretu à noi avà hè u Ponte İkisu, una di e strutture impurtanti chì avemu apertu in u mità di l'invernu. Avemu fattu parechji ponti simili in a regione. Grazie à issi ponti, e nostre regioni ùn sò micca state affettate da l'ultime piova. Di sicuru, avemu i nostri difetti. Cuntinuemu à travaglià soprattuttu nantu à e strade di paesi è e strade di gruppu ".

AMU COPERTA DISTANZI SIGNIFICATIVI IN L'ULTIMU ANNU

Nutendu chì un prugressu significativu hè statu fattu in l'ultimu annu, Karaismailoğlu hà dettu chì i citadini anu da esse attenti à l'avvirtimenti. Dichjarà chì stu prucessu serà superatu senza pruvucà alcunu prublema, Karaismailoğlu hà dettu: "Da avà, avemu focu annantu à tuttu u nostru travagliu per ùn esse micca affettati di novu in casu di un eventuale disastru. I cuntinuemu. Semu quì per riviseghjà u travagliu cù i nostri amichi. Semu cù u nostru populu è a nostra nazione. Cum'è sempre, passeremu stu prucessu cunfortu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*