"Esposizione di Camicie di Preghiera" Aperta à Visita in Bursa

Camicie duali aperte per visità in Bursa
Camicie duali aperte per visità in Bursa

E cammisa di preghiera purtata da i sultani ottomani per vince a guerra, per guadagnà forza, per truvà guariscenza è per pruteggiri da u malu ochju, sò stati aperti à i visitori in u Museu Muradiye Quran and Manuscripts.

Sottu l'auspici di u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport, a "Esposizione di Camicie di Preghiera" hè stata aperta à i visitori in Bursa, dopu à u Giappone, a Germania è l'Albania à l'esteru, è Kars, Erzurum, Ankara è Mardin in Turchia. In l'esposizione in a Municipalità Metropolitana di Bursa Muradiye Quran and Manuscrits Museum, ripliche di camicie di sultani, l'uriginali di e quali eranu esposti in u Dipartimentu di Reliquie Sacre di u Palazzu Topkapı, eranu in mostra. E camicie in quali versi è preghiere sò scritte in celi, thuluth è script kufic, preparate dopu à 8 anni di travagliu da a squadra, cumpresu l'artista di illuminazione Ayşe Vanlıoğlu è u calligrafu Mehmet Vanlıoğlu, scontru cù a ghjente di Bursa cù i "Camicie di preghiera". Esposizione”.

Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport Rahmi Aksoy, Direttore Provinciale di Cultura è Turismu Dr. Kamil Özer, vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Halide Serpil Şahin è amanti d'arte.

L'artista di l'illuminazione Ayşe Vanlıoğlu è u calligrafu Mehmet Vanlıoğlu hà datu infurmazioni à i membri di u protocolu, chì anu visitatu l'esposizione dopu à a ceremonia d'inaugurazione, nantu à cumu l'opere sò state preparate è ciò chì significanu e iscrizioni è i segni nantu à e camicie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*