Muvimentu di l'Abitazione Publica per e Vittime di u Terramotu in İzmir

Muvimentu di l'Abitazione Pùblica per i Vittimi di u Terramotu in Izmir
Muvimentu di l'Abitazione Publica per e Vittime di u Terramotu in İzmir

Questa volta, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà messu in pratica u mudellu cooperativu per i vittimi di u terrimotu. U prughjettu di Halk Konut, chì serà implementatu in İzmir per a prima volta in Turchia, hè un prughjettu chì hè statu moderatu dannatu in u terrimotu è dopu s'hè colapsatu. BayraklıHè stata cuminciata cù a cooperativa di custruzzione stabilita da i residenti di Dilber Apartment in. Izmir Metropolitan Municipality è Bayraklı A municipalità firmarà u cuntrattu cù a cooperativa u 15 di ghjugnu, chì furnisce assicuranza municipale è supportu tecnicu per e vittime di u terrimotu per custruisce e so case.

Questa volta, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà messu in pratica u mudellu cooperativu chì hà aghjustatu à l'opere di trasfurmazioni urbane chì realiza cù i principii di cunsensu di centu per centu, trasfurmazioni in situ, assicuranza è guaranzia di a municipalità, sta volta per guarì e ferite di u terrimotu di Izmir. U prughjettu di Halk Konut hè statu implementatu per ricustruisce l'edifizii dannighjati, distrutti, per esse demoliti o cunsiderati cum'è risicatu in u terrimotu di u 30 d'ottobre in cunfurmità cù e regule di custruzzione attuale è per i citadini à pussede l'abitazione. Stu mudellu, chì serà implementatu per a prima volta in Turchia cù l'intelligenza di a municipalità sucialista, BayraklıHè cuminciatu cù Dilber Apartment in Manavkuyu ​​​​District di. I residenti di l'appartamenti sò diventati l'imprenditori di i so novi edifizii stabilendu a Cooperativa di Edificiu Halk Konut 1.

U prucessu hè statu realizatu da e cumpagnie di a municipalità metropolitana di İzmir EGEŞEHİR A.Ş. è İZBETON A.Ş. cun Bayraklı Serà realizatu da a Joint Venture è a cooperativa formata da a cumpagnia municipale BAYBEL A.Ş. Un cuntrattu serà firmatu trà a Joint Venture è Halk Konut 1 Yapı Kooperatifi u 15 di ghjugnu.

E persone diventanu imprenditori ecunomichi

Dichjarà chì anu u scopu di sparghje u mudellu per esse implementatu per a prima volta in Turchia à tutte e vittime di u terrimotu, u presidente Tunç Soyerhà descrittu u prughjettu di Halk Konut cum'è "fendu a ghjente un entrepreneur ecunomicu facendu un putere urganizatu". Enfatizendu chì anu acceleratu i so travaglii di trasfurmazioni urbane includendu e cooperative di custruzzione stabilite da a filiale metropolitana İZBETON è l'imprese in u prucessu, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu avà implementatu u mudellu cooperativu per i vittimi di u terremotu. Cum'è in i nostri travaglii di trasfurmazioni urbane, a lucazione ottenuta quì serà sparta trà i pruprietarii di l'appartamentu chì sò membri di a cooperativa in quellu bastimentu. Dichjarà chì l'approcciu di l'imprese in u settore di l'abitazione è i prublemi in u campu sò decisive in l'implicazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir in u prucessu, u sindaco Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: hè in difficultà. L'imprenditori, per un'altra banda, cumentanu risichi elevati per via di l'aumentu di i costi è di l'incertezze ecunomiche, è dunque i prughjetti ùn sò più finanziariamente accessibili per i vittimi di u terrimotu.

"Ùn ci hè micca esempiu in Turchia"

Un totale di 40 appartamenti seranu custruiti nantu à a zona induve si trova u Dilber Apartment distruttu. I membri di a cooperativa sò custituiti da 32 pruprietarii di u pianu. A custruzzione di 20 appartamenti serà cumpletu cù u prufittu chì deve esse acquistatu da a vendita di 8 appartamenti, chì saranu furmati cù un incrementu di 40 per centu in precedente, chì hè stata accettata è messa in pratica da u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Izmir. L'imprese di a Municipalità Metropolitana furnisceranu u sustegnu necessariu à a cooperativa in i servizii di cuntrattura cù una rata simbolica di prufittu di 1 per centu.

Cumu funziona u prugramma di custruzzione sicura?

U sistema, chì serà implementatu per a prima volta in Turchia sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Izmir, operarà cusì:

  • Se una dumanda hè fatta per a trasfurmazioni di i so edifizii, criterii cum'è u valore attuale di u mercatu di a terra, a dimensione media di u pianu, u gradu di dannu di l'edifiziu, a pruprietà di l'abitazione è a cooperativa di i pruprietarii seranu valutati è a priorità serà data à i prupietari. segmenti chì ne necessitanu più.
  • I pruprietarii di l'edificazioni dannuti o distrutti da u terrimotu seranu demoliti o risicatu. In cunfurmità cù a legislazione pertinente, serà ottenutu un certificatu di cuntrattu di edifiziu temporaneu.
  • I vittimi di u terrimotu chì sò membri di a cooperativa di l'edificazioni ghjunghjenu à un accordu trà elli è determinanu i pavimenti, e facciate è e dimensioni di l'appartamenti chì pussederanu in i prughjetti preliminari preparati per i so novi edifici.
  • Supportu tecnicu chì deve esse furnitu da a cooperativa sottu u cuntrattu per esse firmatu cù a Joint Venture; Includerà a coordinazione di u prugettu è i prucessi di licenza per a custruzzione di l'edifiziu, a creazione di e cundizioni tecniche, amministrative è finanziarie per i cuntratti da fà cù i subcontrattori è i fornitori, a coordinazione di i prucessi di custruzzione è l'auditi di qualità.
  • I membri di a cooperativa coprerà u prughjettu è a quantità di u sistema di trasportu di cimentu armatu calculatu nantu à i costi apprussimativi di a struttura ufficiale in u primu locu, in proporzione à i so azzioni, è sta parte serà custruitu cù i so finanzii.
  • Dopu à sta tappa di a custruzzione, l'appartamenti chì saranu furmati cù l'aumentu di u precedente seranu venduti à terzi o acquistati da a Joint Venture à u prezzu da esse determinatu da a cooperativa in cunfurmità cù a legislazione pertinente.
  • Sicondu u novu bilanciu per esse calculatu in cunfurmità cù i costi crescente, u finanziamentu supplementu serà furnitu da tutti i participanti in linea cù e so azzioni, se ne necessariu, è u bastimentu serà cumpletu.
  • Dopu à a fine di l'edifizii, a diffarenza trà u terrenu è i costi di custruzzione di l'appartamenti venduti da a Joint Venture è i prezzi di vendita serà restituita à a cooperativa dopu a deduzzione di e spese ufficiali pertinenti.

Un monitoraghju trasparente di i costi serà realizatu cù u bilanciu participativu.

U travagliu di custruzzione serà realizatu principarmenti da subcontrattori è fornitori. Dopu a valutazione di e cumpetenze tecniche da a Joint Venture; A cumissione formata da un rappresentante da esse numinatu da ogni membru di a Joint Venture è dui rapprisentanti da esse determinati da a cooperativa deciderà à l'unanimità a determinazione finanziaria di i subcontrattori è i fornitori. Cusì, serà pussibule un bilanciu participativu è un seguimentu di i costi trasparenti.

Caratteristiche di i novi edifici

U sistema di surviglianza di a salute di l'edificazioni, u tettu verde è i sistemi di energia solare seranu implementati per i novi edifici è l'illuminazione serà furnita per i spazii cumuni di l'edificazioni. In più di u sistema in u quale u sistema di cugliera di l'acqua di piovana serà custruitu, i disinni di facciata chì rifletteranu a struttura di e cità mediterranee seranu appiicati per e facciate di l'edificazioni. Per minimizzà l'effetti di a crisa climatica in l'edifizii da custruisce, un certificatu d'identità energetica di classa hè destinatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*