Fiera di Centrali Nucleari è Summit tenutu in Istanbul

Fiera è Summit di Centrali Nucleari si sò tenuti in Istanbul
Fiera di Centrali Nucleari è Summit tenutu in Istanbul

A 4a Fiera di Centrali Nucleari è l'8a Summit di Centrali Nucleari anu riunitu 950 visitatori in Istanbul. Accordi di cuuperazione chì permettenu à l'industriali turchi di esse una parte di l'industria nucleare è 168 riunioni cummirciali sò state tenute. SMRs, a tecnulugia innovativa di l'energia nucleare, sò stati discututi à a cima.

A 4th Nuclear Power Plants Fair è l'8th Nuclear Power Plants Summit (NPPES), induve si discute u rolu di l'energia nucleare per ottene una crescita ecunomica sustenibile è obiettivi di carboniu zero, accoltu 950 visitatori è 149 cumpagnie. Attori impurtanti di l'energia nucleare da Spagna, India, Cina, Russia, Corea di u Sud, Italia, Danimarca, Bulgaria, Germania, Slovacchia, Croazia, Francia, Congo, Repubblica Ceca anu participatu à NPPES. L'imprese chì volenu esse fornitori è subcontrattori in u settore di l'energia nucleare anu tenutu 168 riunioni cummirciali cummirciali in u scopu di NPPES.

A 4a Fiera di Centrali Nucleari è a 8a Summit di Centrali Nucleari, urganizata da a Càmera di l'Industria di Ankara (ASO) è l'Associazione di l'Industria Nucleare (NSD) cù u sustegnu di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali, anu fattu u 8-9. Ghjugnu 2022 à u Pullman Istanbul Congress Center.

L'industriali turchi sò avà un attore in l'industria nucleare

U presidente di a Camera di l'Industria di Ankara, Nurettin Özdebir, hà dettu: "A Fiera è u Summit di Centrali Nucleari hè una piattaforma impurtante chì media i nostri industriali lucali per incontru cù attori impurtanti di l'industria nucleare è per fà negoziazioni cummirciali chì li permetteranu di ottene una parte di l'industria nucleare. stu settore à valore aghjuntu. Circa 550 mila parti sò aduprate in a custruzzione di una centrale nucleare è l'opportunità di travagliu sò offerte à parechji settori, in particulare a custruzzione, l'elettronica-elettronica è l'industria di machini. I nostri industriali turchi anu cumpetenze assai sviluppate in questu campu, è cum'è ASO, sustenemu i nostri industriali per pruduce in cunfurmità cù e cundizioni cercate da l'industria nucleare. U numeru di e nostre cumpagnie chì anu cuminciatu à diventà fornitori in energia nucleare cuntinueghja à aumentà in questa direzzione. Parechje di e nostre cumpagnie di l'ASO NÜKSAK - Nuclear Industry Cluster Project anu participatu à NPPES quist'annu è anu avutu l'uppurtunità di scuntrà cù l'opportunità sia in Akkuyu NPP sia in 53 prughjetti di centrali nucleari chì sò in costruzione à l'esteru.

I SMR formanu l'intersezzione di l'energia rinnuvevule è l'energia nucleare

U presidente di l'Associazione di l'Industria Nucleare, Alikaan Çiftçi, hà fattu e valutazioni seguenti: "In NPPES quist'annu, hè statu enfatizatu chì a capacità di l'energia nucleare deve esse aumentata in modu per assicurà un fornimentu cuntinuu in i ghjorni à vene è sustene a sustenibilità sia per a sicurezza di l'approvvigionamentu energeticu sia per un zero- mudellu di crescita economica di carbone. In questu cuntestu, hè statu discutitu à u Summit chì a parte di i reattori modulari chjuchi (SMR) è i reattori micro-modulari (MMR) chì ponu riunisce l'energia rinnuvevule è l'energia nucleare cù mudelli hibridi, chì sò cunsiderate e fonti d'energia di u futuru. , hè previstu di aumentà l'investimenti in energia nucleare. Più di 70 SMR è MMR sò attualmente in sviluppu in u mondu. Prevemu chì l'interessu in l'investimenti SMR è MMR, chì sò accettati cum'è tecnulugii innovatori di l'industria nucleare, aumenterà per via di a so infrastruttura di sicurezza ecunomica, flessibile è avanzata. NPPES continuerà à riunisce i nostri industriali cù i temi è l'opportunità nantu à l'agenda di l'industria nucleare ".

5 accordi di cooperazione impurtanti sò stati fatti in NPPES

Quist'annu, 5 accordi impurtanti sò stati fatti in NPPES per cullaburazioni cummerciale chì ghjucanu un rolu chjave in u sviluppu di l'industria nucleare. A Camera di l'Industria di Ankara, l'Accademia Tecnica Rosatom, u Gruppu di Decisione Tecnica di Russia è FİGES firmavanu 3 accordi di cooperazione impurtanti per mediate u sviluppu di l'industria nucleare. L'Associazione di l'Industria Nucleare hà firmatu un accordu impurtante cù l'Associu di l'Organizazioni di Custruzzione di l'Industria Nucleare di Russia (ACCNI) per sviluppà u dialogu mutuale è l'opportunità di cummerciale. Un accordu di cuuperazione impurtante hè statu firmatu à NPPES trà l'Associazione di l'Organizazioni di Custruzzione di l'Industria Nucleare Russa è l'Associazione di Cooperazione Globale di u Congo per travaglià inseme nantu à prughjetti di $ 2 miliardi.

I prublemi nantu à l'agenda di l'industria nucleare sò stati discututi à a cima.

Duranti dui ghjorni, 6 temi speciali è sviluppi impurtanti in u campu di l'energia nucleare in Turchia è in u mondu sò stati spartuti in sessioni 7 in NPPES. In più, un tour virtuale di Novovoronezh NGS hè statu fattu. I temi di a sessione in NPPES eranu: Tendenze Moderne è Esperienze in a Custruzzione di Centrali Nucleari, Sviluppu di Infrastrutture Nucleari è Regimi Regulatori, Prucessu di Custruzzione in Akkuyu NPP, Sessione Speciale di l'Associazione di l'Organizazioni Complessi di Custruzzione di l'Industria Nucleare (ACCNI), SMR in Nucleare Avanzatu è Emergente. Mercati è Attività di Sviluppu MMR, Processi di Acquisizione in u Prughjettu NPP di Akkuyu, Attività di u Contractor Principale in u Prughjettu NPP di Akkuyu, Sessione di Competenza Nucleare in Spagna.

Missaghji impurtanti sò stati dati à l'apertura

À l'apertura di NPPES, u Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali Direttore Generale di l'Energia Nucleare è i Prughjetti Internaziunali Afşin Burak Bostancı, Presidente di l'Industria Parlamentare, Cummerciu, Energia, Risorse Naturali, Infurmazione è Tecnulugia Cummissione Ziya Altunyaldız, presidente ASO Nurettin Özdebir, presidente NSD Alikaan Çiftçi, direttore generale di l'Associazione Nucleare Mondiale Sama Bilbao y Leon è u direttore generale di l'Agenzia Internaziunale per l'Energia Atomica Rafael Mariano Grossi, u vicepresidentu di Akkuyu NGS Anton Dedusenko è u presidente di a cooperazione industriale di l'Associazione Nucleare Mondiale Serge Gorlin hà fattu discorsi importanti.. Quelli chì volenu acquistà infurmazioni più dettagliate nantu à a 4a Fiera di Centrali Nucleari è a 8a Summit di Centrali Nucleari ponu visità nuclearpowerplantsexpo.com.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*