U primu camion d'esportazione lanciatu in u scopu di u mudellu di cooperazione di l'industria scolastica

Primu Camion d'Exportazione Lanciatu sottu u Modellu di Cuuperazione di l'Industria Scola
U primu camion d'esportazione lanciatu in u scopu di u mudellu di cooperazione di l'industria scolastica

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà participatu à u Primu Programma d'Addiu di Camion d'Esportazione in u Scopu di u Modellu di Cuuperazione Scola-Industria.

Kucukcekmece Dr. Parlendu à u prugramma tenutu à l'Oktay Duran Vocational and Technical Anatolian High School, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì ci sò dui criteri critichi per u sviluppu di un paese è hà dettu: "Capacità di capitale umanu è capacità di produzzione. Se ùn pudete micca aumentà a qualità di u vostru capitale umanu è currisponde à a produzzione, ùn hè micca pussibule di cumpete cù altri paesi in stu mondu ferocemente cumpetitivu. Quì, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, avemu assai cura di crià i nostri ghjovani, chì custruiscenu u nostru avvene, rialzendu u nostru capitale umanu è aumentendu a so qualità, d'altra parte, crienduli cù a cultura di pruduzzione, innuvazione è imprenditoria. Unu di i tipi di educazione più critichi in questu campu hè l'educazione prufessiunale ". disse.

Esprimendu chì l'educazione prufessionale passa assai dulore in questu paese, u Ministru Özer hà dettu: "Grazie à Diu ùn guardemu più à u passatu. Ùn guardemu micca à quale hà fattu ciò chì in u passatu. Stu periodu, da una banda, era un periodu in quale a massificazione è l'universalizazione in l'educazione ghjunse à a fine in l'ultimi 20 anni, da l'altra banda, era un periodu in quale i costi di e politiche educative sbagliate precedenti è suciale. prughjetti di ingegneria in u sistema educativu sò stati compensati. L'educazione prufessiunale hè unu di elli. Avà parlemu di i studienti chì sò in u percentualità di successu di 1 in l'educazione prufessiunale. I studienti chì vanu à u liceu di scienza preferanu avà i licei prufessiunali. Si parla di l'aumentu di a capacità di pruduzzione in l'educazione prufessionale. In u 2021, i nostri licei prufessiunali hà generatu 1 miliardi 162 milioni di entrate in tutta a Turchia. Hè un numeru fantasticu. Trè anni fà era in a banda di 200 centu milioni.

In 2021, i studienti anu ricevutu 50 milioni è i prufessori 112 milioni di dividendi.

Enfatizendu chì i studienti amparanu avà da fà è pruducia in istituzioni di furmazione prufessiunale, Özer hà dettu: "U dividendu chì avemu distribuitu à i nostri studienti in 2021 hà superatu 50 milioni. Avemu distribuitu 112 milioni di lire à i nostri maestri. U nostru scopu in 2022 hè un ingressu di 1,5 miliardi. I nostri rivenuti in i primi cinque mesi anu righjuntu 2021 milioni, un aumentu di 231 per centu da i rivenuti in 560. Chjeremu l'annu 2022 cù un ingressu di più di 2 miliardi, crede ".

Rimarchendu chì a capacità di pruduzzione di l'istituzioni d'educazione prufessionale hè in crescita ogni ghjornu, u Ministru Özer hà dettu: "Non solu queste scole, ma ancu a gastronomia, l'electricità, a tecnulugia di i dispositi biomedici è l'agricultura; in altri palori, si parla di pruduzzione in tutti i lochi induve si dà a furmazione prufessiunale. Ùn hè micca abbastanza, parlemu di a pruprietà intellettuale è di l'opere nuvatori. Parlemu di una patente, un mudellu di utilità, una marca, un disignu. In fatti, ùn avemu più un prublema in a furmazione prufessionale liata à sta cultura di iscrizzione. U nostru scopu in 2022 hè cumu pudemu cummercializà avà? Avemu pruvatu à capisce cumu si move à a fase successiva. Grazie à Diu, avemu cummercializatu 74 brevetti, marchi di mudelli di utilità è registrazioni di disignu ". disse.

Un primu trà i licei prufessiunali: Esporta à l'esteru

Espristendu a so felicità per esse inseme per l'addiu di un esportazione chì và à l'esteru per a prima volta, Özer hà dettu: "Ora ci sò boni stori in l'educazione prufessiunale, i prublemi sò in u passatu. Avà guardemu avanti. Di sicuru, u mutivu più grande per emergenu sò i passi chì avemu fattu inseme cù a Camera di l'Industria di Istanbul è a Camera di Cummerciu di Istanbul ". usatu e frasi.

Ricordendu chì ci sò 55 centri di R&D in i licei anatoliani prufessiunali è tecnichi in tutta a Turchia, hà dettu Özer. Annunziandu chì anu dichjaratu l'Oktay Duran Vocational and Technical Anatolian High School cum'è u 56th centru R&D, hà nutatu chì tutti i licei prufessiunali in Istanbul sò oghji sottu u patronatu di a Càmera di l'Industria di Istanbul è a Camera di Cummerciu di Istanbul.

Dichjarà chì i centri di furmazione prufessiunale anu ancu una impurtanza critica, u Ministru Özer hà dettu chì riempia una lacuna enormosa in risponde à a necessità di apprendisti è di i travagliadori in Turchia, è i centri di furmazione prufessiunale anu guadagnatu un momentu incredibile cù a mudificazione di a lege chì avemu fattu u 25 dicembre. Mentre chì u numeru di apprendisti è di i travagliadori in Turchia hè 159 mila, aghju dettu 70 mila quandu avete assistitu à u 510 anniversariu di a Camera di l'Industria di Istanbul, oghje hè 520 mila. U nostru scopu hè di riunisce 2022 milione di giovani cù i centri di furmazione prufessiunale à a fine di u 1. Spergu chì, se passemu lugliu è agostu in modu assai produttivu, puderemu ghjunghje à 750 mila à u principiu di settembre.

U Ministru Özer, chì hà ancu spartutu chì sò felici di a fine di l'annu accademicu 2021-2022, hà dichjaratu chì l'educazione in faccia ùn hè micca interrotta da u sustegnu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è da seguità strettamente i cunsiglii di a Scienza di a Salute. Cunsigliu. U Ministru Özer hà dichjaratu ch'ellu hà felicitatu i prufessori devoti, chì ellu hà qualificatu cum'è l'eroi di u prucessu, unu à unu, è hà dettu: "Comu avemu datu un certificatu di successu à tutti i nostri prufessori è u persunale amministrativu à a fine di u primu trimestre. , avemu ancu mandatu u secondu certificatu di realizazione da oghje. Dunque, per a prima volta in a storia di l'Educazione Naziunale, avemu assistitu à un periodu in quale tutti i prufessori è u persunale amministrativu anu datu certificati di realizazione duie volte à l'annu, perchè questu hè assai criticu. Era per fà una marca in a storia. Noi, cù i nostri prufessori, studienti, genitori è tutori, avemu dimustratu à tutta a cumunità chì : I scoli sò i posti più sicuri in una sucità s'è no seguimu e regule ; questu hè unu... Dui: E scole ùn sò micca solu lochi induve l'educazione si svolge. I scoli sò ancu lochi induve i nostri figlioli facenu a so educazione di i pari, a cultura cumuni, l'arti è l'attività sportiva sustenendu u so sviluppu psicologicu, suciale è emutivu.

Sottulineendu chì nisuna piattaforma d'educazione à distanza perfetta ùn pò rimpiazzà l'educazione in faccia, u Ministru Özer hà nutatu chì hè felice di compie cù successu a strada chì anu stabilitu per rinfurzà l'ugualità di l'uppurtunità in l'educazione. Felicita à tutti i studienti, Özer hà dettu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale ùn li lasciarà micca solu durante questa pausa d'estate. Dichjarà chì i studienti ponu prufittà di sta opportunità gratuitamente appiendu à e scole d'estate di scienza è arti, matematica è inglese induve andanu in Turchia, Özer hà dettu chì 16 biblioteche novi stabilite in scole in u scopu di u prughjettu "Scuola Senza Biblioteche" realizatu. fora sottu l'auspici di Emine Erdoğan serà apertu per tuttu l'estiu. Ozer; invitò i studienti è i genitori à prufittà attivamente da e biblioteche.

À a fine di u so discorsu, u Ministru Özer hà ringraziatu l'amministratori di a scola, i prufessori, i studienti è tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu prucessu.

Dopu à i discorsi, u Ministru Özer è u protokollu chì l'accumpagna anu addiu à u primu camion d'esportazione in u scopu di u mudellu di cooperazione scola-industria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*