Prughjetti Ambientali Esemplari per a Turchia sò stati firmati in Izmir

Prughjetti Ambientali Esemplari in Turchia sò stati firmati in Izmir
Prughjetti Ambientali Esemplari per a Turchia sò stati firmati in Izmir

Municipiu Metropolitanu di Izmir, presidente Tunç SoyerHà intrapresu prughjetti ambientali esemplarii per a Turchia in u quadru di a visione di campà in armunia cù a natura. Decine di prughjetti impurtanti sò stati implementati, da impianti integrati di eliminazione di rifiuti solidi à impianti di trattamentu di l'acqua residua, da u riciclamentu di l'acqua residuale è u so usu in l'agricultura, à l'investimenti in u sistema ferroviariu chì minimizzanu l'emissioni di carbonu in u trasportu. I fundamenti di parechji prughjetti esemplarii per Turchia in infrastruttura verde sò stati posti. In più, İzmir hè diventatu u campione naziunale di a Cumpetizione One World Cities di WWF.

Alcuni tituli impurtanti di u rapportu ambientale publicatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir à l'occasione di u 5 di ghjugnu u ghjornu mundiale di l'ambiente sò i seguenti:
A basura hà cessatu di esse un rifiutu in İzmir, è l'electricità equivalente à u cunsumu di un totale di 364 mila famiglie hà cuminciatu à esse pruduciutu in trè strutture.

  • U stabilimentu di sterilizazione di i rifiuti medichi hè statu stabilitu in Menemen.
  • Una Unità di Recuperazione hè stata creata in a pianta di Trattamentu di l'Acque Reflue di Bayındır Hasköy, è l'acqua trattata serà avà messa in serviziu di l'agricultura.
  • 3 novi stazioni di trattamentu di l'acqua residuale sò state stabilite, a capacità di 2 di elle hè stata aumentata.
  • blu in Izmir bayraklı U numaru di spiagge hà righjuntu 66.
  • Pako Stray Animals Social Life Campus cù una capacità di 1500 cani hè statu apertu.
  • A custruzzione di trè linee novi in ​​i sistemi ferroviari cuntinueghja, è a preparazione per 3 linee separati hè cumpleta.
  • Investimenti significativi sò stati fatti in u campu di l'energia sustinibili.
  • U prughjettu Izconversion, chì hà u scopu di separà i rifiuti à a fonte, hà iniziatu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerL'obiettivu di fà İzmir a cità principale di a vita in armunia cù a natura hè rializatu passu per passu. In cunfurmità cù questu scopu, prughjetti impurtanti è investimenti sò stati implementati da u 2019. In più di a creazione di u Dipartimentu di Cuntrollu di u Cambiamentu Climaticu è di a Proteczione Ambientale in a municipalità, u "Piano d'Azzione di a Città Verde di İzmir" è u "Piano d'Azione per l'Energia Sostenibile è u Clima" sò stati messi in pratica. Cù u Pianu d'Azzione Climatica, era destinatu à riduce l'emissioni di gasi di serra di 2030 per centu finu à u 40 in İzmir. Per a prima volta in Turchia, hè statu preparatu per Izmir un Pianu d'Azzione di Città Verde in linea cù i normi internaziunali. A Strategy for Living in Harmony with Nature, chì hè un riassuntu di sti dui piani, hè stata annunziata l'annu passatu. Per riduce l'effetti di a crisa climatica glubale è di custruisce una cità resistente, parechji investimenti ambientalisti sò stati implementati, da u trasportu à e strutture di rifiuti solidi, da e strutture di trattamentu à l'eco-parchi. I fundamenti di parechji prughjetti esemplarii per a Turchia sò stati posti per aumentà l'infrastruttura verde.

İzmir, u campione naziunale di a Cumpetizione One World Cities

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà implementatu i so prughjetti cù u scopu di zero carbonu in 2030 contr'à a crisa climatica, hè diventatu u campionu di Turchia in a sfida internaziunale One Planet City (OPCC) organizata da WWF. Hè ancu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di affruntà a crisa climatica, İzmir hè statu ancu sceltu per a Missione di Città Neutrali è Smart Cities da l'Unione Europea.

Prughjetti ambientali, investimenti è servizii

339 milioni di TL ingressu da a basura, chì hè diventata una fonte d'energia
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI rifiuti solidi domestici sò purtati in l'ecunumia in İzmir, in linea cù a pulitica di . 32,34 Mw Energia Elettricità hè prodotta per ora da l'Harmandalı Regular Residus Solid Storage and Energy Generation Facility. Questa figura hè equivalente à risponde à i bisogni di l'electricità di 190 mila famiglie. L'impianto di gestione integrata di rifiuti solidi Ödemiş, chì hè statu messu in serviziu in 2021 per serve l'asse sudu di İzmir, hà una capacità energetica di 20,28 MWe. Attualmente, 7,8 Mwe di energia hè prodotta in a facilità. Questa figura hè equivalente à risponde à i bisogni di l'electricità di 116 mila famiglie. L'impianto di gestione integrata di rifiuti solidi di Bergama, chì hè statu messu in serviziu, hà una capacità energetica di 9.898 MWe. Attualmente, 5,64 Mwe d'energia hè prodotta in a facilità. Questa figura equivale à risponde à i bisogni di l'electricità di 58 mila famiglie.

A basura di Izmir hè diventata una fonte di energia è ingressu per a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè trattata in Harmandalı, Ödemiş è infine Bergama. Da maghju 2022, un totale di 339 milioni di TL ingressu hè statu ottenutu da e facilità da u prucessu di inizià l'operazioni finu à oghje.

L'offerta per l'installazione di Sistemi di Bioreattori è Impianti di Produzione di Fertilizanti Organici Solidi basati nantu à a basa di 24 ore di i parchi d'origine vegetale è i rifiuti di giardinu, i rifiuti di rami è nodi, i rifiuti di erba, u mercatu è i scarti di u mercatu, è a creazione di u solidu. U stabilimentu di pruduzzione di fertilizzanti organici, hè statu fattu in u scopu di a Legge statale di l'offerta n ° 2886. U prucessu di stallazione di a stallazione cuntinueghja.

Impianto speciale per i rifiuti medichi
Durante u prucessu pandemicu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a stallazione di sterilizazione di i rifiuti medichi di Menemen cù una capacità di 110 tunnellate à ghjornu hè stata messa in serviziu.

I rifiuti di imballaggi agriculi sò raccolti
I sacchetti speciali sò stati spediti à 71 pruduttori impegnati in a produzzione agricula in l'area di serre di Menderes Değirmendere Village, in quale puderanu cullà i rifiuti di imballaggi agriculi, è i rifiuti di imballaggi agriculi raccolti in sacchetti speciali anu cuminciatu à esse raccolti regularmente cù i veiculi appartenenti à u paese. Cumpagnia di raccolta di rifiuti di imballaggio licenziata di a municipalità di distrittu sottu a tutela di persunale espertu. Tutti i rifiuti di imballaggi agriculi raccolti in u scopu di u prugettu seranu riciclati è cuntribuiscenu à l'ecunumia in u scopu di u prugettu "Mobilizazione di Riciclamentu İzmir" implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u quadru di a so pulitica di rifiuti zero. Finu a data, 4,2 tunnellate di rifiuti di imballaggi agriculi sò stati raccolti.

campagna di riciclamentu
A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu urganizatu a Campagna di Raccolta di Batterie Rifiuti quist'annu. Da u principiu di u prugettu, un totale di 435,6 tunnellate di batterie di rifiuti sò stati raccolti in i cunfini di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

Sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u prugettu "Mobilizazione di Riciclamentu" hè statu iniziatu per sparghje a cultura di riciclamentu, chì hè di grande impurtanza per lascià un legatu ambientale vivibile à e generazioni future, in tutta a cità. U Certificatu Zero Waste hè statu ottenutu per l'Edificiu di Presidenza di a Municipalità Metropolitana di İzmir, l'Edificiu di Serviziu Principale, u Centru d'Arte Ahmet Adnan Saygun, u Dipartimentu di Manutenzione è Riparazione di Fornitura di Macchine, Edificiu di Serviziu Addizionale Oğuzlar, İZFAŞ è Hospital Eşrefpaşa. U prucessu cuntinueghja per altre unità.

L'acqua residua hè riutilizzata
A Direzzione Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir İZSU stabilisce unità di riciclamentu in e piante di trattamentu per l'usu di l'acqua da e piante di trattamentu biologicu avanzatu di l'acqua di scarico in irrigazione agricula, spazii verdi urbani è prucessi industriali adattati. A fabricazione di l'unità di ricuperazione di a pianta di trattamentu di l'acqua di Bayındır Hasköy hè stata finita. L'acqua di qualità "A class irrigation water" per esse ottenuta da e unità serà aduprata in agricultura.

I sforzi per stabilisce una unità di riciclamentu in a pianta di trattamentu di l'acqua di Çeşme Reisdere continuanu. L'acqua recuperata da sta facilità serà aduprata in spazii verdi urbani. Questi investimenti seranu seguiti da l'Impianto di Trattamentu di l'Acque Reflue Ödemiş è l'Impianto di Trattamentu Biologicu Avanzatu di Pneumatici. U più grande passu in questa zona serà l'unità di ricuperazione previste per esse installate in a pianta di trattamentu di l'acqua di Çiğli. L'impianto di Trattamentu di l'Acqua di Çiğli hà una capacità di ogni ghjornu di 605 mila metri cubi.

A cugliera di l'acqua di pioggia hè cuminciata
In parte di i sforzi per cumbatte a crisa climatica, u primu esempiu di u Prughjettu Rainwater Harvest hè statu implementatu in l'Asık Veysel Recreation Area.

Izmir, u capu di Turchia in u trattamentu di l'acqua
Dapoi u 2019, in u scopu di a missione di l'ambiente sustenibile, un totale di 750 chilometri di novi linee di fognatura è linee esistenti sò state rinnuvate. Sicondu l'ultimi dati publicati da l'Istitutu di Statistiche Turcu nantu à u trattamentu di l'acqua di e cità, İzmir hè diventata a cità principale di Turchia in quantu à u numeru di stazioni di trattamentu in i standard di l'Unione Europea, a quantità di acqua trattata cù un metudu biologicu avanzatu per capita, è i tituli di cità induve i standard di l'UE sò assai appiicati in trattamentu. In İzmir, chì hà 951 stazioni di trattamentu di acque reflue cù una capacità di ogni ghjornu di 971 mila 69 metri cubi, u rapportu di u numeru di persone chì beneficianu di servizii di trattamentu di acque reflue à a pupulazione urbana hà righjuntu u 98,6%, mentre chì u tassu di trattamentu avanzatu di l'acque reflue biologiche hà righjuntu 97,2. %.

Kemalpaşa Ulucak, Karaburun Mordoğan, Foça Gerenköy stazioni di trattamentu di l'acqua residuale sò stati cumpletati. A custruzzione di a seconda fase, chì aumenterà a capacità di l'Impianto di Trattamentu di Acque di Torbalı di 2,5 volte, cuntinua. Cù a seconda fase in custruzzione in a pianta di Trattamentu di Acque Reflue Ayrancılar-Yazıbaşı, a capacità di trattamentu aumenterà quasi 3 volte.

U travagliu intensivu per un golfu pulitu
Dapoi u 2019, 196 chilometri di travagliu di rinnuvamentu di a linea d'acqua di tempesta è a nova fabricazione sò stati realizati in tutta a cità. Attualmente, a pruduzzione di 11 chilometri di linee di separazione di l'acqua di piova à 110 punti cuntinueghja cù un investimentu di 378 milioni di TL. I prughjetti di separazione di l'acqua di piova realizati micca solu impediscenu l'inundazioni, ma ghjucanu ancu un rolu impurtante in a pulizia di u golfu. In più di sti prughjetti, u prugettu di dragaggio di u golfu hè attualmente in corso. In trè anni, circa 2500 km di travagliu di pulizia di u flussu sò stati realizati in tuttu İzmir.

Sistemi ferroviari amichevuli di l'ambiente
89 per centu di a custruzzione di a linea di metro Fahrettin Altay-Narlıdere hè stata finita. U travagliu di custruzzione di a stazione cuntinueghja. A linea hè prevista per esse messu in opera in 2023. A consegna di u situ di Üçyol-Buca Line hè stata fatta u 21 di ghjennaghju di u 2022. I travagli sò cuminciati. A linea hè prevista per esse cumpletata è messa in opera in 4 anni. U 70 per centu di a Linea Tram Çiğli hè stata cumpletata. A linea hè prevista per esse messu in opera à u principiu di u 2023. I prughjetti è a preparazione di l'offerta cuntinueghjanu per a custruzzione di 3 linee separate.

A parte di u trasportu in bicicletta cresce ogni ghjornu
In cunfurmità cù u Pianu di Trasportu Principale di Izmir, chì prevede un aumentu significativu di e rotte di trasportu in bicicletta è pedonale, Izmir avanza cù passi fermi versu l'obiettivo di 2030 per centu determinatu in u Pianu Maestru di Trasportu 1,5 è u Pianu Maestru di Bicicletta, mentre chì a parte di u trasportu in bicicletta. in Izmir hè 0,5 per centu, hè aumentatu à 0,8 per centu.

L'energia di l'autobus elettrici vene da u sole
Grazie à a Centrale d'Energia Solare (GES), chì hè stata implementata nantu à una superficie di tettu di 10 mila metri quadrati in ESHOT Gediz Garage è Atelier, circa 5 milioni di TL sò stati ottenuti finu à avà. Tutti i 20 autobus elettrici sò carricati cù l'electricità prodotta. L'energia aumentata di 32 per centu hè aduprata per i bisogni di l'attellu. In cunfurmità cù u scopu di "zero emissioni di carbonu" di a Municipalità Metropolitana di Izmir in 2050; Direzzione generale di l'ESHOT Karşıyaka U travagliu preparatori per i prughjetti SPP da esse implementati nantu à i tetti di i garage in Ataşehir è Buca Adatepe cuntinueghja. L'approvazione TEDAŞ hè stata ricevuta per u Prughjettu Çiğli Ataşehir Garage SPP. L'esplorazione, a quantità è a preparazione di l'offerta cuntinueghjanu.

3 spiagge anu ricevutu bandiere blu per a prima volta
E spiagge premiate cù a bandiera blu per u 2022 sò state annunziate da TÜRCEV. Turchinu Bayraklı U numaru di spiagge pubbliche hè blu cù 3 spiagge (Karaburun-Ardıç Beach, Dikili-Dikili Beach Sports Public Beach, Aliağa-Polis Beach) chì hà vintu u Premiu Bandiera Blu per a prima volta questu annu, è a spiaggia Seferihisar-Akarca, chì hà persu. u Premiu Bandiera Blu in 2018. bayraklı U numaru di spiagge pubbliche hè aumentatu à 36. Mavi cù facilità speciali Bayraklı U numaru di spiagge era 66.

A cunversione di traccia principia
Cù u Prughjettu di Cunversione di Trace iniziatu da u Dipartimentu di Gestione di Rifiuti di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a cumpagnia municipale Izdoga, i rifiuti in a cità sò separati mentre sò sempre à a so fonte. Buca, Karabaglar, Karşıyaka è Narlıdere, u prucessu serà finitu in i prossimi mesi d'estate. I rifiuti di imballaggi di un terzu di a pupulazione di İzmir seranu riciclati à l'ecunumia senza andà in i rifiuti.

Parchi Viventi
U Prughjettu di i Parchi Viventi cuntinueghja per prutege, restaurà è prumove e zone naturali esistenti in İzmir. Karşıyaka U Parcu Naturale Flamingo in u Rifugiu di i Pescatori di Mavişehir hè statu purtatu à a cità cum'è unu di l'esempii impurtanti di parchi viventi. Inoltre, hè pussibule di visità e sponde di u Delta di Gediz in barca è in autobus, per chì e persone di İzmir ponu osservà decine di spezie d'uccelli, in particulare flamingos. U travagliu cuntinueghja in i parchi viventi di Olivelo, Kaklıç, Kovankayası è Fırat Nursery.

In l'ultimi 3 anni, 1 milione 963 mila 621 metri quadrati di novu spaziu verde hè statu aghjuntu à a cità. Più di 127 milioni 189 mila piante, 21 mila 700 di quali eranu saplings, scontranu a terra.

cinque corridori verdi
Cinque rotte diverse sò state determinate per cunnetta tutte e zoni di i parchi di İzmir l'una cù l'altri è e zoni naturali di a cità attraversu corridori verdi. In questu cuntestu, a Strada di u Nordu (Bostanlı-Valle di Yamanlar), a Strada di u Sud (Kültürpark-Meles-Kaynaklar Village), a Strada di l'Est (Yeşilova-Smyrna), a Strada di u Nordu (Bostanlı-Gediz Delta) è a Strada di u Sud-Ovest (İnciraltı Urban Forest-Yelki). Olivelo) sò stati determinati. . U travagliu hà acceleratu per u prughjettu di u Parcu Naturale Flamingo, situatu à l'iniziu di u Delta di Gediz. Una di l'implementazioni impurtanti di u prughjettu "Urban Green Up-Nature Based Solutions", chì hè stata preparata in u scopu di u prugramma "HORIZON 2020" di l'Unione Europea è hà ricevutu una cuncessione di 2,3 milioni d'euros, hè stata cumpletata in u Stream Cheesecioğlu. Un "corredoru ecologicu ininterrottu" hè statu creatu nantu à a parti custiera di u creek è in a strada di Halk Park è a so continuazione. U metropolitanu hà spesu 7.7 milioni di lire per l'accordu. Una candidatura ufficiale hè stata fatta per u Delta di Gediz di Izmir, unu di i più grandi ecosistemi umidi in u bacinu di u Mediterraniu, per esse inclusu in a Lista di u Patrimoniu Naturale Mondiale di l'UNESCO.

U nostru Patrimoniu Naturale
Per revelà a ricchezza di a natura in İzmir, u studiu "İzmir Nature Atlas" hà cuminciatu à determinà e piante, uccelli, mammiferi è pesci d'acqua interna.

A ricerca ecologica cuntinueghja à aumentà a resistenza di u focu di i boschi è à a ristaurazione di e zone forestali affettate da u focu.

Pako Stray Animals Campus di vita suciale hè apertu
"PAKO Stray Animals Social Life Campus" cù una capacità di 1500 animali hè stata aperta in Bornova Gökdere. In u stabilimentu di 37 mila metri quatratu, ci sò sale di furmazione è attellu, un anfiteatru, una sala operatoria è spazii suciali induve i cari amici ponu passà tempu cù i citadini chì venenu à visità. Un refuggiu speciale hè statu ancu custruitu in a facilità per l'animali di pacchettu debilitatu. Mentre a riabilitazione di l'animali vagabondi, a facilità cuntribuisce ancu assai à a prutezzione di l'ambiente è a salute publica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*